28 Kasım 2011 Pazartesi

Gülümseyen kapılar ,pencereler:)

Sevimli gülümsemeyi öğrendim diyorsun
hi hi hiiiiiii diye
E sen zaten çok sevimli gülümsüyorsun şirine:) Resimlerinde bile yaptığı ev,pencere,kapı ,güneş hep sevimli gülüyor
Evden süslü kurdelalar sallanıyor
Evimizin her yeri çiçek:) 3.5 yaşında eline kalem aldığında süslü bir ev,güneş,salıncak,kaydırak ve bizi yapıyorsun bakalım ilerleyen zamanlarda neler eklenecek:) Oturarak oynanan oyunlar üretiyorum şu aralar malum Alaz hep kucağımda oluyor ya emziriyorum ya uyutuyor,ya altını değiştiriyorum.
Bu esnada Asya'da oyun istiyor.
Hadi resim yapalım diyorum resmi yapıyor
Sonra resimdekileri konuşturuyoruz
Mesela yukarıda eve girmeye çalışan babasını alttaki Gargamel eve sokmuyor
O da pencereden gizlice çıkıp Gargamelin kafasının üstüne atlıyor
Gargamel bayılıyor babası da eve giriyor
O öyle diyor hikayenin gidişatına göre resme karakter ekleniyor:)
Ben sadece sorularla anlatmasını sağlıyorum ve karakterleri konuşturuyorum:)
Oturduğunuz yerden oynanacak bir oyun
Deneyin hayal dünyalarından neler çıkacağına şaşıracaksınız:)

17 yorum:

Sevgi dedi ki...

onun o sevimli gülüşünü sevsinler.. bu arada oyun çok yaratıcı.. yazdım bi kenara..

sebnem oguz dedi ki...

merhaba Seldacım,
valla bir döndün pir döndün...yine harikasın...evet sana kesinlikle katılıyorum.İnsan istemeye görsün yatarken, otururken amuda kalkmışken cocukla birsey yapmak mümkün :)
Asya'nın resme olan yeteneği cok aşikar.Ben sadece şunu merak ediyorum.Resim yapmayı öğrettin mi? öğretiyor musun? Yani modelleme falan var mı? Ben sadece kalem tutma konusunda biraz eğitimci yaklaştım başka hiçbirseye karışmadım. Bizim de ilginc cizimlerimiz cıkıyor yeni yeni ....senin bu konudaki yaklaşımın ne Asya'ya? Biz hala modern sanat aşamasındayız :)
hepinizi öptüm...
Sebnem

Deniz dedi ki...

Başlık fotonuza bayıldım canım :)

Ve Asya'nın çizdiği süslü evlere maşallah, demek ki mutlu evde...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sanırım evcilikten öte biz bu oyunu oynamalıyız :D

Tibetin annesi dedi ki...

evinde mutlu börülce! :)))

Başak dedi ki...

resimler süper,hayal gücü harika.seldoş bu arada ben son postlardaki fotolarda Asya'yı sana çok benzetmeye başladım.yani kaş göz farklı ama ifade aynı.bkz. ikinci foto.öperim:)

asyaselda dedi ki...

:):)tşekkürler Sevgi;
oynayın çok ilginç şeyler çıkıyor sonunda:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

:):)tşekkürler Sevgi;
oynayın çok ilginç şeyler çıkıyor sonunda:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

canım :)döndüm vallahi:)iyi oldu böyle.
Hamileleikte zararı olur diye pek ilgilenmemiştim blogla.
Ve oyunlar evet ne halde olursan ol oyun istiyorlar ve o halde bir oyuna dahil olmak anne yaratıcılığının elinde:):):)


resim yapmayı öğretmedim,sadece beraber çok resim yaptık o bana yaptırdı ben ona:)
ev yapmayı şekilleri öğrenirken öğrenmişti bir ev yapıp bunun neresinde üçgen ,neresinde kare var filan derken ,baktım ki bir gün bi r kare üstüne üçgen ev olur diye ev yapmaya başladı:)
Ve kreşte arkadaşlarındanda görüyor sanırım rasim yaparken beraber:)
e biraz da çok ilgisi var heralde çünkü evde tek başına odasında aatlerce resim yapıyor:)
öpüyorum:)

asyaselda dedi ki...

bende bunu düşündüm deniz:)Evde mutlu sanırım ki evi hep gülen yapıyor evin her yerine çiçek üzerine balon filam yapıyor:)
mutsuz olsa evi bukadar güzel yapmaz heralde:)

mesela babaıyla ister istemez daha çok vakit geçirdiği için reimlerde babasını daha çok kullanıyor.

asyaselda dedi ki...

oynayın Bahrcığım:):):)
güzel fikirler oyunlar çıkıyor ortaya:)

asyaselda dedi ki...

evet evde mutlu börülce:):)
hemde çok:)

asyaselda dedi ki...

ah canımmmmmmmmmmm ağzını öpeyim:):):)ne güzel dedin öyle hep babasına benzetirler küçüğüde benzetmeye başladılar iyice sinir olmaya başlamaıştım:):):):):)
öptüm seni:)
mutlu oldum bak şimdi:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Resimleri çok başarılı ve şirin. Gülen evler harika. Evinizden kahkaha hiç eksilmesin

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim ya bayildim resimlere ne guzel ciziyor..:))...gulucukler evinizde hic eksilmesin insallah...ayrica baslik resimlerde harika...:))

asyaselda dedi ki...

aminn:)çocukla çocuk:)

asyaselda dedi ki...

rozerinimin annesi:)
teşekkürler sizinde canım:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...