18 Ağustos 2011 Perşembe

Senin kaleminden her şey bi başka güzel

Kardeş fikrine iyiden iyiye alıştığının kanıtı sanırım bu sabah yaptığı bu resim:):):)
Hiç müdahale etmeden onu izledim
Babası biraz kızgın neden bilmiyorum.
Kardeşinin ağzında emzik varmış.
Kendisinin ağzında da şeker,elinde balon varmış:)
Üçümüzün eteğini yeşile boyadı ,babasının pantolonuna gelince tam yeşille boyayacakken
'' I ıh babamın ki yeşil olmaz mavi olsun dedi ''
Ailecek ilk resmimiz çerçevede yerini aldı :)
Büyüdüğününe şahitlik etmek çok keyif verici....
Yayınladıktan sonra fark ettim boyutlarımızı da gerçeğe uygun yapmış en uzun babası,sonra ben ,kendisi ve en kısa kardeşi:):)

8 yorum:

sebnem oguz dedi ki...

bayıldım .....:) bizim Asya'nın resimle maalesef hic alakası yok :(
ve farkındalıgı da cok guzel umarım kardese yumusak bir gecis yaparsınız seldacım

asyaselda dedi ki...

şebnem::):):):)
Olsun eminim onunda başka yaptığı harika şeyler vardır:)

evet ya üçümüz kız olduğumuz için bizim eteklerimizi aynı renkte yapması,babası erkek olduğu için onu farklı tutması,boyutlarımız:):):)
bazen hiç bişey farketmiyor kendi dünyasındaymış gibi düşünsek de alındagözleri kulakları hep bizim üzerimizde bizimle:)

babası dedi ki...

aynı babası gibi çok yetenekli resim konusunda :))öpüyorum sizleri çok seviyorum.

nohut oda dedi ki...

ne guzel ınsallah dogduktan sonrada senı cok uzmez fızıksel olarak bır zarar vermeselerde duygu somurulerı bıtmıyor:)

DEZ dedi ki...

ben babaya takıldım. okuduğum bi kitap vardı çocukların resimleriyle alakalı, ağzın bu şekilde çizilmiş olusu genellikle çizilen kişinin çocuğa yaklaşımının resmedilen şelikde olduğu kanısını cıkarmıs ortaya. baba bence bu resme dikkat etsin, sadece ufak bir anı bile olabilir ama nedense yer etmiş..bir de benim çıkarımım ne kadar doğru olur bilmem ama, babanın kardeşin gelişinden mutsuz olmasını istemiş olabilir. tahtının elinden alınacağı düşüncesiyle tabi.. babası ufakbir hediye getirebilir belki "kardeşinden gönderilmiş bir hediye" belkide... naçizane fikrim:)

asyaselda dedi ki...

hemde nasıllll:):):)
bizde seni çok seviyor ve öpüyoruz,özledik:)babası

asyaselda dedi ki...

ben bu konuda şüpheliyim nohut odam:)
başka küçük çocukları bizde olunca hal ve hareketleri çok değişiyor..bakalaım kardeşi için ne yapacak

asyaselda dedi ki...

dezhoşgeldin:);fikirlerini bize de söylemiş olman çok hoş.
Öncelikle teşekkürler:)
Aslında babası kafasında yer edecek kadar kızgın olmamıştır hiç bir zaman ama bilmem belki dediğin gibi tek bir an bile aklında kalmış olabilir..
Ve şu kardeşe babanın yaklaşımı konusu aslında olmayacak bişey değil neler düşündüklerini kestirmek çok zor oluyor...
çok teşekkürler tekrar paylaşımın için..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...