20 Ağustos 2011 Cumartesi

Senin gibi kumruya...

İnsanda olduğu gibi hayvanda da her anne ,annelik duygularına sahip olmuyor.
Kumrumuz yumurtadan çıktı.
Annei ilk gün yanındaydı
Hiç müdahale etmedik perdenin arkasından sesiz sessiz izledik.
Biliyorum dokunursak,ona dokunmayacağını
Ya da beslemeye çalışırsak bir daha onla ilgilenmeyeceğini.
Ama ilk günden sonra bir gün hiç yuvaya uğramadı.
Tam sabah olsun yine gelmezse kutuya alıp büyütelim derken,sabah yavrunun yerinde olmadığını gördük.
Büyük bir ihtimal düşmüştür.
Kuşu soran Asya'ya ise ölümü anlatmak zordu.
Annesinin onu daha güvenli bir yere götürdüğü masalını anlatmak belki de buna bende inanmak isteyişimden olsa gerek daha uygun oldu.

12 yorum:

nohut oda dedi ki...

hay allah yaa belkı anne kumrunun basınada bırsey gelmıstır yoksa bırakmazdı yavrusunu:(

Newbahar dedi ki...

Kumru, tanıdığım en aptal kuş :)
Bu yaz başı balkonumda uyduruk, eski tv antenine yine uyduruktan yuva yaptı kumru. Derme çatma özensiz bir yuva. Sonra çıkan güçlü rüzgar yuvayı darmadağın etti ve içindeki yumurta balkonuma düştü. Anteni sökmek zorunda kaldım, biliyorum ki bu aptal kuş yine yuva yapacak.
Küçükken de elektrik direğine yaparlardı ve ya yumurtaları yada yavru kumru aşağıda bulurdu kendini.

Yinede insan üzülüyor.

by tükancı dedi ki...

keşke siz besleseymişsiniz.

sebnem oguz dedi ki...

seldacım sen dogum yapana kadar yemekle ilgili yazı koymayacagım bloga :) csnın cekti simdi bir seyler yapmak lazım :) Antalya adana hattını üniversite yıllarındaki gibi yemek kolileriyle mi senlendirelim :)
sevgiyle ...
asyayı mıncıklarım operim ben o ablayı

Deniz dedi ki...

Ühüüüü :(

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kumrular benim bildiğim ve gördüğüm yavrularına bakarlar aslında.

asyaselda dedi ki...

Bilmem kuş işte nohut odam:)ne yapacağı belli olmaz sanırım tanımıyorumki şu kuş milletinide:)
bırakır mı bırakmaz mı??

asyaselda dedi ki...

evet yuva konusunda çok ama çok özensiz oldukları doğru nevbahar

asyaselda dedi ki...

by tükancı;çok küçüktü ne yer ne yapar bilemedim ki gelir diye bekledik ama???gelmedi

asyaselda dedi ki...

şebnem mmmmmm o fıstığın elinden olursa neden olmasın:):):)kolileri karşılarım ben:P
şaka bir yana düşünmeniz yeterli canım benim öpüyorum maharetli ellerinizi:)

asyaselda dedi ki...

denisssss üzülme sende asya'nın inandığı şeye inanabilirsin...
onu annesi daha güvanli bir yere götürdü:)

asyaselda dedi ki...

bilmem ki baharım bakmadı bizimki öyle özensizdiki yuvası öyle dengesiz bir yerdeydiki dokunamadım bende bir daha yuvaya gelmez diye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...