6 Ağustos 2011 Cumartesi

İki Anne Adayı

Biz evde yokken annemin eve bit olur diye pencereye getirdiği çöpleri atmasına rağmen
ısrarla oturma odasının penceresine üç beş çöp koyup 2 de yumurta yapan kumrumuzla birlikte evde iki anne adayı oldu:)
Ben 27 hafta, o 2 günlük daha:)
Ama ne yalan söyleyeyim kıskanmıyorum değil biraz yumurtaların üzerinde yatıp iki guk guk la karşı tellerde onu bekleyen eşini çağırıyor ve yumurtaların üstünde yatma işini ona devredip gidiyor.
Saatler sonra baba anneyi çağırıyor ve yer değiştiriyorlar,kumru gibi denmesi bundan herhalde öpüşe öpüşe yer değiştiriyorlar.
Ama geçen gün babayı karşı telde başka bir kumruyla öpüşürken yakaladım ,söylemedim bizim kumruya üzülmesin diye.:)
Sonrada bak dedim kumru gibi denen şeyde palavraymış:)
Bakalım ben 2,5 ay ,o ise 20 gün sonra minik kumrularımızı alırız kucağımıza:);)

24 yorum:

ELİF dedi ki...

Ben bunu kaçırdığıma inanamıyorum, cidden inanamıyorum.Yahu sen ne ara hamile kaldın da ben daha yeni okuyorum,Seldacığım çok özür,binlerce özür, ya nerdeyse doğuracakmışsın da ben yeni görüyorum, önceki postlarını okuya okuya buldum müjdeyi verdiğin günü...Sağlıkla gelsin yavrun kucağına...

Mlke dedi ki...

Çok az kalmış Delda :)))

Nasıl heyecanlandım ben şimdi..
Sağlıcakla al kucağına inşallah canım benimm..

asyaselda dedi ki...

:):)çok sık yazamıyorum ya elifciğim ondandır:)
özür ne demek canım beim..
güzel dileklerin için teşekkür ederim:)

asyaselda dedi ki...

evet melikem az kaldı çabuk geçti sanki bu Asya da hiç zaman geçmiyordu.
Napıcaz bakalım iki çocuklu bir kadın olmaya alışabilecekmiyim.

suinci dedi ki...

amanın bende yeni duydum oh oh çatlasın düşmanlar artık seldanında iki çocuğu vaaar...

sebnem oguz dedi ki...

evet sık yazmıyorsun ozletiyorsun...sahi ne cabuk gecmis zaman gercekten ... gercekten nasıl gidiyor neler hissediyorsun ...Asya neler yapıyor bu arada nasıl karsılıyor? Biraz anlatsana
Cok Sevgiler

içimizdeki karnaval dedi ki...

sayılı gün çabuk geçer , sıcaklarla zordur ama dayannn diyebiliyorum ancak...sağlıkla doğsun bebişin :)))

nohut oda dedi ki...

:))) alemsın hadı az kaldı ben bıle heyecanla beklıyorum..

asyaselda dedi ki...

:):):)suinci:):):):)
alemsin ya:)oh oh ha:):):)
öpüyorum üç meleği

asyaselda dedi ki...

Ya asıl sebebi kablosuz ağ olduğundan biraz radyasyondan çekinmem...
piskolojik olarak bile rahatız hissediyorum şebnem..

Pek bir değişiklik yok hayatımızda karın şişliği haricinde çok bir farklılık yok doğduğunda farkedicez bakalım değişiklikleri.
şimdi seviyor onunla oynayacağım,içerde napıyor filan diyor ama doğduğunda ne yapacak bilmiyorum.

artık doğduktan sonra anlatırım neler olduğunu maceralarımızı...

öpüyorum adaşımızı:)

asyaselda dedi ki...

içimizdeki karnaval daha o anlattıkları bunalmaları yaşamadım ama akdenizde vücudunda fazla kanla doşamak zor:)

teşekkürler:):):)

asyaselda dedi ki...

nohut odam :)
Asyadaki gibi heyecan olmasada bekliyoruz bakalım ne olacak:)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Asya'nın pabucu şöyle evin en güzel yerine bir konsun da sıkıntı olmasın, kumrulara bayıldım...:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

aa ne güzel haber kaçırmışım ben :) Allah sağlıkla kavuştursun bebeğine, sevgiler

Tibetin annesi dedi ki...

sen daha güzelsin :)))

asyaselda dedi ki...

kiraz çekirdeği:)
o papucu koyacak uygun bir yer nasıl buluruz bilmiyorum:)
eline alır o pabucu kimselere vermez heralde bakalım doğunca göreceğiz:):)

asyaselda dedi ki...

çocukla çocuk:)teşekkür ederim:)
yeni yeni yazıyoruz zaten tembellik vardı da biraz:)

Deniz dedi ki...

pardon bu foto ne zamanın? Çöp gibisiiin hatun!

asyaselda dedi ki...

sibelllll öperim seni tombiş bir hamileye söylenecek en güzel söz bu ''güzelsin'':):):):):):)

asyaselda dedi ki...

25 haftalıkken deniz:):):)
ya ben kilo aldım çirkinim diye evde terör estirirken siz bana moral oldunuz.....

seni de öperim :):)

aysencifci dedi ki...

Selda'cım ne güzel hamilesin sen! En gıcık olduğum gibi arkadan bak hamile demezsin tipi:)))) şekerim benim gazlı halim bundan beter:)))) Şaka bir yana sağlıkla, vaktinde kucağına al inşallah bebeğini. Asya kesin onunla oyuncak bebek gibi oynar. Öptüm sizi.

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Hayırlısıyla doğsun inşaallah, sağlıcakla:)

asyaselda dedi ki...

aysen:):):)
deme var göbeğim o 3 ,4 hafta öncesi:)
Asya nasıl oynar bilemiyorum ama oynamak için parmak büyüklüğünde olsun istiyor.
Ve daha büyük bir bebeği şimdilik kabullenmiyor:)

asyaselda dedi ki...

canım hoşgeldin:)
iyi dileklerin için teşekkürler:)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...