28 Ağustos 2011 Pazar

Büyüdüğü boyundan anlamıyorum

Ayı günü ile yaş hesaplamayı bırakalı çok oldu
Boy,kilo hesabınıda:)
Büyüyor işte bunun için hesaba kitaba gerek yok
3 bitti işte o kadar.
Büyüdüğünü artık boyunla orantılı büyüyen dilinden anlıyorum
Parmaklarını çekiştirirken ''Anne bunlar neden aynı boyda değil,seninkiler nasıl?''
diyerek vücudunu farkettiğinde.
Markette jelibon,cips almana izin vermeyip''Onlar çok zararlı ''dediğimde üfleyerek yerine bırakıp
Daha sonra ben kasada ödeme yaparken diz çöküp jelibonların önüne ,
Ne yapıyorsun dediğimde ''offf hiiiççç zararlı şeyleri seyrediyorum diye''duygu sömürüsü yaptığında
''Anneee tokalarımı bulamıyorum'' dediğinde
''Kızım aldıklarını yerine koymazsan ,sonra istediklerini bulamazsın''
diye söylememin üzerinden haftalar geçtiğinde
''Asyaaa gözlüğümün nerde olduğunu biliyorumusun ''dediğimde
''Neden bulamıyorsun aldığını yerine koymadın mı,aldığını yerine koymazan bulamazsın?''diye kendi lafımı bana yedirdiğinde
Kıyafetine göre bilezik,terlik,çanta seçtiğinde
Kardeşine takla atmayı öğretmeye çaılştığında anlıyorum artık
video
Ayının ,gününün,kilonun ,boyunun hesabınına gerek kalmamış değil mi
Büyüyorsun işte
Bana da bunun zevkini yaşamak kalıyor.

8 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

ayyy bu tamm süslü kokoşş olmuş annesi:))
maşallahh...
rabbim hepimizin ewladına uzun ve hayırlı ömür versin inşallah...

bende beklerim sayfama.
http://birtutamkekik.blogspot.com/
takipçisiyim bu güzel sayfanın...

hayırlı bayramlar...
sevgilerimle...

içimizdeki karnaval dedi ki...

sevimli bilmiş :))
Ne güzel yerind e kullanmış öğrendiğini :)

Başak dedi ki...

kokoşmuyuz ne:)

nohut oda dedi ki...

gercekten dedıgın gibi her gecen gun daha da buyuyorlar bazen 7-8 yaslarında kızlar gorunce aysenın de o yaskara gelecegını dusunmak benı huzunlendırıyor nedense..

asyaselda dedi ki...

içimizdeki karnaval;küçük boylarıyla artık var olduklarını küçük kelimeleriyle anlaıyorlar ya seviyorum bu yaş çocuklarının dil sürprizlerini:)

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin başak:):):)
yok canımmmmm ne kokoşu nerden çıkardın ya hu:P

asyaselda dedi ki...

nohut odan bende bugün bahçede oynayan büyük kızları görünce onlar gibi olacak mı diye düşünmüştüm...zaman çabuk geçiyor hemde çok çabuk:)

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin :)mmmm mis gibi kekik kokusu geldi bak adınla burnuma:):)çok severim:)

e biraz kokoş eskiden pek bir spor olsa da kız işte dönüp dolaşıp geliyor inci boncuğa:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...