31 Mayıs 2011 Salı

Sporcu kızı olmak.

(Foto geçen sene bu zamanlar)
Yaz geldi oyunlarımız beraber geçirdiğimiz vakitlerimiz ev dışına taştı.
Ev içi yapılan ve bazen onun enerjisine yetişemeyip pes edilen zamanlarımız ev dışında çok daha zevkli artık her ikimiz içinde.
Saat üç gibi eve geldikten sonra ,yemek dinlenme faslı bitince alınıyor kovalar kürekler ve tutuluyor stadın yolları
Biz arkadaşımla yürüyüş yaparken o arkadaşıyla stad kumlarıyla oynuyor,çimlere yatıyor,koşular yapıyor.
Daha sonra açıktan kapalıya geçiliyor.
Basket kursunda bir o yana bir bu yana top koşturuyorlar,voleybol maçlarında pon pon kızlık yapıyorlar.
İki haftaya yakın süren basket ,voleybol turnuvaları derken açıktan kapalıya saat 22:00 23:00 'larda eve geliyoruz.
E Asya'nın halini tahmin etmenizçok zor değil ''Spordan geldim'' diyerek duş alıp bayılıyor:)
Park bahçe unutuldu spor salolarında yatıp kalkıyoruz:)
Sporcu kızı olmanın eğlencesini sonuna kadar yaşıyorlar.
Bende bu arada evlenmeden önce hiç içinde olmadığım bir hayatı öğreniyorum.
Voleybol hakemliği bile yapabilirim yani voleybol topuna bile daha önce hiç dokunmamışken :P :P

10 yorum:

mine dedi ki...

:))) çok güzel günler bunlar bir yandan da içine işliyor tabii
eve gelip duş alması ayrı güzel : )

nohut oda dedi ki...

sen sporun dozajını fazla artırma aman:)sonray sakla enerjını..

meltem dedi ki...

yerim ben seni de kızını da topraaaam benim

sebnem oguz dedi ki...

canım hosgeldin.Cok ozlemistik valla Hamilelik nasıl gidiyor? Hic bahsetmiyorsun .. Hersey yolunda mı? Sevgiler

asyaselda dedi ki...

mine en güzel yanı zaten o eve gelip duş alıp bayılması:P

asyaselda dedi ki...

yok nohut odam dikkat ediyorum rutin yürüyüş işte başka bişey yok bende,
gerisi doğumdan sonra incelmek için:):)

asyaselda dedi ki...

meltemmmmmmm özlemişim seni :):)
bizde seni nehirin bi fotoğrafını gönder mailden yahu büyümüştür özledim sizi

asyaselda dedi ki...

hoşbulduk şebnem:)iyiyim iyiyim merak edecek bir şey yok hamileleiğe alışmaya çalışıyorum o kadar geçti sıkıntılı dönemlerim tek sorunum kilo olacak besbellli bakalım:)
öpüyoruz adaşı ve seni:)

nani dedi ki...

Canım mimin var bende,
bekliyorum ;)

blogmame.com dedi ki...

Adres: http://www.blogmame.com/2011/06/blogger-ve-blogspot-yarsmas.html

Merhaba;

Blog sayfamda uygulamakta olduğum blogger ve blogspot blog yarışmasında sizide aramızda görmekten mutluluk duyarım. Katılımınız bizi onurlandırır. Çokta olsa azda olsa blog sayfanızın tanıtımını yapabiliyorsak bu çalışmayla ne mutlu bize…

Saygılarımla…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...