29 Mayıs 2011 Pazar

Hoşça kal diyecekken kaldım.

Hoşça kal diyecektim
öyle duygusuz öyle umursamaz dokunmuştum tuşlara
Hoşça kal
ve devam et hayatına
çok oldu yazmayalı,
yazmayalı çok oldularım olmuştu da okumayalılarım olmamıştı yazmasamda okumuştum ara ara.
İlk defa ne yazdım ne okudum .
İçimden gelmedi hiç birşey mış gibi yapmak ise hiç bana göre değildi.
Mış gibi yapmadan yazarsam da , sayfaya açmanızla kapamanız bir olurdu .
öyle aşağı çekerdim ki sizi:)
İki aylık hatta daha mı fazla oldu bilmem.Bu süre sanırım yetti.
Parmak uçlarım özlemiş yeni kayıt demeyi.
o zaman yeni kayıt:
Asya iyi kardeş fikrine, fikrine sığdıramasa da alışmış gibi,istiyor,seviyor gibi...
Bol bol kardeşli hikayeler okuduk,sindire sindire gidiyoruz şimdi.
Abla mı olacakmış kızım,sen onun altını mı değiştireceksin,mamasını mı yedireceksinlerimiz yok
Olmayacakta korkutmayalım şimdiden doğunca tüm işler bana mı kalacak diye düşünmesin dimi:)
Yerine kardeşin olunca evde sıkılmayacaksın ,birlikte güzel vakit geçireceksinlerimiz var.
Sen ikinci çocuk fikrine alıştın mı derseniz.
Ben Asya kadar çabuk kanacağa benzemiyorum,zaman diyorum sadece.
Bu arada 4.5 aylık evin ikinci isimsiz prensesi,beni rahatsız etmiyor artık normal hayatıma döndüm,dış görünüşte de hamile gibi değilim hala.
Yazacak çok şey var daha doluyum bildiğiniz gibi değil:)
Şimdilik hoşça kalın
Temelli hoşça kal a varmadı elim
yarın ve hergün yazacağım artık,tozunu aldım bloğumun ,sildim süpürdüm.
Misssss gibi kokular geliyor şimdi
Hoşgeldim:)

31 yorum:

tugce aydınlı albayrak dedi ki...

Hoşgeldin :)) iyiki geldin demek bir prenses daha geliyor iki kız süper olur moralini yüksek tut herşey çok güzel olucak zorluk çekmezssin pozitifsin Asya çok tatlı bir abla olur eminim

sevgiler

Düşlerimin Gerçeği dedi ki...

Bende bir yıla yakın süredir uzaktım hatta yazmama kararı almıştım ama insan buraya alışınca vazgeçemiyor galiba :)Sende iyiki kaldın:)Kızını görmeyeli kocaman olmuş maşallah...İkinci prensesin de hayırlı olsun:)

nani dedi ki...

Dönüşün sevindirdi canım..
Hoşgeldin..

SERRA dedi ki...

aaa bebek geliyor demek, çok sevindim...
Ha bir de kolay gelsin, ne diyim:))
sağlıkla inşl...

Robin Goodfellow dedi ki...

hoşgeldin hoşgeldiiiiin

Dolunay dedi ki...

canım demek ıkıncıye hamılesın ve kızın olucak.cok sevındım senın adına.kızında buyumus baya.hoşçakal deme bencede.özledık.

nohut oda dedi ki...

sevındım gercekten az kalmıstık surda zaten..hosgeldınız tekrar..

sedaca dedi ki...

Hosgeldin, iyi ki geldin, yok öyle vedalar bak ben de yazmıyorum ama gidemiyorum buralardan :)

Tibetin annesi dedi ki...

gözüm hep buradaydı ama yeni hamileliğin verdiği isteksizlik sarmıştır diye düşünmüştüm... seni görmek çok güzel... gitme bir daha :)

Deniz dedi ki...

cansın:) Aklım sendeydi, hoş geldin

öykü dedi ki...

demek ıkıncı kardes gelıcek asya ya

:) muthıs bı haber bu


ama bu senı bızden uzaklastırmasın olur mu

arada bı olsun


ıyıyım dıye bı yazı bıle gırsen grır lutfen


cok cok optum

anne kaleminden dedi ki...

iyi ki geldin, özlemiştim...

asyaselda dedi ki...

tuğçe ;hoşbulduk aslında zorluk çekmekten değilde ne bileyim düşüncesi biraz tuhaf geliyor :)yaşlanmış gibi hissetmiş de olabilirim belki:):)

asyaselda dedi ki...

düşlerimin gerçeği;
Alışmıştım eskiden bakmadan duramazdım bloğa sonra yazmadıkça okumadıkça uzaklaştım .
ama özlemişim vazgeçemedim :)
asya;büyüyor büyümeye devam ediyor ve bunu izlemek bana büyük zevk veriyor:)

asyaselda dedi ki...

nanim:):):)senide telaşlandırdım değil mi:)
iyiyim merak etme ve burdayım artık:)

asyaselda dedi ki...

serra korkutma yahu beni :):):)hoşbulduk:)

asyaselda dedi ki...

hoşbulduk :)aramıza gelmene az kaldı taze gelin adayı:)

asyaselda dedi ki...

evet dolunay üç kız olacağız evde:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

evet dolunay üç kız olacağız evde:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

nohut oda ;çok bilgi sahibi değilim ama şu filtre olayı bloglarıda etkileyecek mi ki?
o zamana kadar yazayım bari:)

asyaselda dedi ki...

seda'm tama anlayamadım okudum ama seni umarım düşündüğüm gibi değilidir..
yarın arayacağım müsait olursun umarım.
kopmayalım kopmayacağım bende iyi geliyormuş burası bana

asyaselda dedi ki...

sibel;
yok hamilelik isteksizliği değildi.
pek keyfim yoktu ,internetten uzak arındım diyelim ..
ama bukadar arınmışlık yeter değil mi:):)

asyaselda dedi ki...

Deniz;canım maillere bile bakamadım merakta bıraktım üzgünüm.
Ama geçti şimdi çok iyiyim ..
sevgiler:)öptüm ikinizi

asyaselda dedi ki...

yok öyküm:)gitmem bidaha iyiyim özledim seni de uzuuuuun mailleşmeleride..
yazılarınıda

asyaselda dedi ki...

anne kalemi bende özlemişim yahu hiç farketmemeiştim hiç gelmek istememiştim.
şimdi çok daha iyiyim:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

seni görmek güzel :)
Aysa büyümüşmü :D
kızmı dahasıııı :))

asyaselda dedi ki...

seni de bahar:):):)
büyüdü büyüdü:) kız kardeşini sabırsızlıkla bekleyen bir kız o artık:)

Emrah Ateş dedi ki...

eksiklğin belli oluoyrdu fazlasıyla.
hoşgeldin :)

Senin İçin dedi ki...

Kuzum kocaman olmuş ve kardeşi de yoldaymış ne güzel haberler..
Çok tebrik ederim canım.

Gülcan dedi ki...

seldam çok sevindim senin adına. bi prenses daha geliyor desene. ne güzel. hayalimdi iki kız annesi olmak. kısmet olmadı. çok şanslısın bak kıymetini bil.. herşey öyle güzel olacak ki.. biz de bu sayfalardan okuyup sevinicez senin adına hep. aman yazmayı bırakma.... öperim... :)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

Hosgeldin canim epeydir ugramadim sana...ikinci kizin geliyor, saglikla alirsin ins kucagina..kocaman optum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...