21 Mart 2011 Pazartesi

Bin kötünün içindeki bir iyi

Yerle bir olan hayatlar,
korku dolu gözler,
film gibi dalgalar,
ne olacağını düşündüğümde bile beni korkutan santraller,
iktidar savaşları ,
oyunlarla bozulan düzen,
akıl almaz katliamlar.
Vurdum sözcüğü içinde basit geçen ama vurulanın bir insan olduğu cümleler
kiminin ''haketti'', kiminin ''vah yazık'' dediği,
ama sonunçta bir can.
Bir de;
Çok uzağımda zannederken yamacımdaki yalanlar,
kırgınlıklar,
şaşkınlıklar,
kötülükler,
Eskisi gibi olmayacak kalpler
Ve içimde tüm bunlardan habersiz
Bu dünyaya doğmasının mı doğmamasının mı daha iyi olacağında karasız olduğum bir CAN...

14 yorum:

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

KUTLARIM NİNEM,HER CAN KISMETİNLE GÜZELLİKLERİNLE GELİR.SAĞLIKLA GELSİN DÜNYAMIZA

herşeyden azıcık dedi ki...

Asya'ya Ege kardeşmi geliyor yoksa valla çok sevindim eğer yola çıkmışsa bu saatten sonra dünya kötü falan demek olmaz Allah hayırlı evlat nasip etsin eli ayağı sağlam analı babalı bir bebiş versin sana sevgiler.

Asuman Yelen dedi ki...

Genç bir anne adayına şu gün şu anda gereksinme duyduğu keyfi, güveni,gönül rahatlığını yaşatmayan ve sevincini ve umutlarını korkularla gölgeleyen bu dünyaya ve sebep olan ne varsa herşeye yazıklar olsun.

tugce aydınlı albayrak dedi ki...

Asya ya kardeşmi geliyor :)

Mlke-Btkn dedi ki...

:)))))))))))
yerim ben onu doğsun tabii doğsun sağ salim doğsun gelsin aramıza inşallah...
canımsın benim ya çok seviniyorum çoookkkk....

Aslı dedi ki...

belki bu doğmamış can ileride insanlık için bir fayda sağlayacak.
ona bir fırsat vermek istemez misin ??

Tibetin annesi dedi ki...

orada olmayı seçtiğine göre, seni, sizi seçtiğine göre vardır bir bildiği... yine de yüreğinin sesini dinle, en doğrusunu o söyler sana... hepiniz için iyisi olsun diyorum, öpüyorum...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

can??? :)
sevindim ben
senin gibi iyi yürekli insanlar lazım. hayırlısı yinede...

nani dedi ki...

Doğsun, doğsun sevgili Selda!
Güzel insanlardan çoğalsın.
Bizim de bir asyaseldamızdan,
bir tane de ilyaseldamız olsun !

sebnem oguz dedi ki...

inanamıyorum Asya'ya kardeş mi geliyor hem de erkek mi yoksa tebrikler seldacım hayırlı uğurlu olsun canım ...

Başak dedi ki...

ah be Seldoşum ne desem ki,öyle kalakaldım okuyunca.Sen bilirsin en iyisini ve en doğru kararı verirsin tabii ama ben olsam senin gibi bir anneden mahrum bırakmazdım o CAN'ı.Öpüyorum kocaman:)

Deniz dedi ki...

AMAN ALLAHIIIIIIIIIM, blog kapandı açıldı derken ben bunu nasıl kaçırdım????????? Uygur falan ne oluyor diyordum, şimdi gördüm: )
Canıııııııııım benim hayırlısı olsun, senin gibi güzel bi anne seçmiş, hayırlı olur: )
çok öpüyorum seni

Ama niye uzak duruyorsun buradan kiiii?

Şenay - Doğa dedi ki...

Allahım her ısteyene nasıp etsın..allahım kısmet etmıs ...o zaman hayırlısı ıle dunyamıza gelsın...Asyamız gıbı korur kollarız annesı bız onu...

Gülcan dedi ki...

seldacım çok çok kutlarım seni. yaa taa ne zaman yazmışsın şimdi görüyorum ben, ne ayıp. Asya'ya kardeş geliyor demek. süper bi haber bu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...