28 Mart 2011 Pazartesi

Ben Bir Ot

Kıyamadım kıyamam ki:)
Ama o bana kıyıyor
Ha bir ot ha ben iki haftadır
İlk hafta limon ve ayvayla
Şimdi ise onlar bile olmadan sadece ekmek kabuklarıyla besleniyorum
Çocuklar sınıfta ''Fıstık yeşili boya nerde?'' diye bağırırken fıstık yeşilinin fıstığından midem bulanıyor
Aylardır plates,diyet derken veremediğim kilolarımı 15 günde fazlasıyla (6) verdim.
Şimdi önümde sil baştan bir üç sene var yine bol bol dinlenip güç topluyorum
Ve annem, yanımda olduğun için ne kadar şanslı ve mutluyum bilemezsiniz
Bir müddet daha uzağım buralardan
Yakında görüşmek üzre hoşça kalın..
bir önceki postta iyi dileklerini yollayan
teşekkürler:)

13 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

zor geçicek belli :( ama herşeye değer dimi :)

Tibetin annesi dedi ki...

ne yalan söyleyeyim, verdiğin karara sevindim :) eğer bir ihtiyacın olursa bir mailin yeter ;)

Mlke-Btkn dedi ki...

canım benim yaa...midesi de bulanırmışta, birşeyler de yiyemezmiş :))) kıyamam :)))

teşekküre ne gerek var ki, siz iyi olun yeter ;)

öpüyorumm..kucak kucakkk...

aysencifci dedi ki...

Korkutma beni:((
Ne oldu ya? Senin o gözünün içi gülen yüzün hüzünlü mü yoksa?
Öptüm sizi. Bir haber ver de merakta bırakma bizi.

sukriye dedi ki...

canım tebrik ederim seni. bebeğini sağlıkla kucağına almanı dilerim..seni ve asyay yı öpüyorum..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Aaa Seldacım tebrik ederim, yeni okudum yazılarını...
Sağlıkla al kucağına inşallah...
Tebrik ediyorum çok çok...Kararına da sevindim, kısmetiyle doğsun inşallah :)

Şenay - Doğa dedi ki...

Bende ne oluyor dıyorumm...bebegımız gelıyormus :) gecer annesı bunlar :) gecer..opuyoruz cok

sebnem oguz dedi ki...

cok özledim seldacım hadi yazılarınla ses ver artık ....
daha iyisin umarım, kucuk yaramaz insafa gelmistir artık degil mi?
asya 'yı da cok merak ediyorum canım.
cok optum

banu(çifte kavrulmuş hayat) dedi ki...

Selda'cım nasılsın?umarım hepiniz iyisinizdir içte ve dışta:)
bir iki satır ses versen yeter,sevgilerimle öpüyorum cnm.

Gülcan dedi ki...

benim de ilk aylarım bulantıyla ve açlıkla geçti. kuru ekmekten başka şey yiyemedim. sen de benim gibisin demek. ama açma arayı. yaz bizi de dahil et yaşadıklarına. senden haber almak isterim ben. :)

aysencifci dedi ki...

Selda'cım ses ver artık! Anneler gününü kutlarım, yeni bebeğini sağlıkla kucağına almanı dilerim. Hepinizi öpüyorum.

nohut oda dedi ki...

canım ne guzel asyaya kardes gelıyor emınım kucagına aldıgında tıpkı asyadakı gıbı hatta dahada heyecanlı ve mutlu olacaksın tazeleneek ve tum bunları unutuvereceksın zaten annelıkde boyle bır sey..hayırlı olsun tekrar..

Mlke dedi ki...

nerdesin kuzum sen merak etmeye başladım artık, bi ses ver ama :(

iyimisiniz??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...