19 Şubat 2011 Cumartesi

Utandım da utandım çok utandım da utandım.

Dün,
O anki fotoğrafım çekilmiş olsaydı Kars'da ki bu fotoğrafıma yakın bir şeyler olurdu.
Bir tek kırmızı eşofman altı yerine sabah sobayla uğraşırken sağ paçasında soba karası izi bulunan gri kumaş pantolonum,
su bidonlu el arabası yerine kırılmasın diye saman içine saklanmış köy yumurtalarım,
saçlar ,günde üç defa sınıf süpürmekten toz beyazı,
yüz, yansın diye sobaya üflemekten is karası,
göz altları ,yorgunluk moru,
omuzlar, yorgunluk düşüğü,
Minübüsten inip 600 metrelik ev yolunda ilerlerken karşıdan gelen araba yavaşladı.
Ben kim acaba diye kısık gözlerle bakarken.
Güneş gözlüklü,şıkır şıkır küpeli,dudakları rujlu, bi öğretmen arkadaşım ''Kısssss Seldoşşş''diye seslendi.
Arabanın yanına yaklaştığımda dizde eteğini,çizmelerini görüp missss gibi parfüm kokularını da duyunca pencereden aşağı elimde samanlı yumurtalarım kayboldum gittim.
Arkadaşımı çok severim çok mütevazıdır ama bir ona bir kendime baktım da çok utandım o da öğretmen di ben de.
''Aaaa saçmalama ne utanması,akşama kadar öğretmenlik dışında herşeyi yapıyor is ve toz bulutu içinde yüzüyorsun '' dedim içimden ama hoşça kallaşırken bile benim yüzüm kıpkırmızıydı.
Nasıl etkilendiysem rüyamda eşim beni Yahşi Cazibe'nin Simge'siyle aldatıyordu.
''Ya ne buluyorsun o kadında,çok salak '' diye sorduğumda.
''Tamam öyle ama bi bak ne kadar bakımlı ve güzel ''dedi.
Sabah yaşadığım utancı akşam bir de rüyama taşıdım.
Ama bugün iyiyim tatil ,tertemiz ve bakımlıyım:):):):)

23 yorum:

Emrah Ateş dedi ki...

simgede kimmiş
yelloz o
ablamız bir tane bizim
kurban olam sana :)

orgucuoyuncakcınine dedi ki...

UTANILACAK NE VAR Kİ ÖĞRETMENİM.

Newbahar dedi ki...

İlkokuldayken öğretmenimiz kısa bir hikaye anlatmıştı, hiç unutmam.

Kralın biri ''En güzel eller yarışması'' düzenlemiş. Kadınlar aylarca parmaklarına, tırnaklarına bakım yapmış, yağlamış, kremlemiş.
Yarışma günü gelip çattığında herkes elleri yumuşacık, parlak kısacası bakımlı bir şekilde kralın karşısına geçmiş.
Kral hayran hayran ellere bakıyormuş. Derken sırada ki kızın ellerine gelmiş ve birden ayağa fırlamış. Mükemmelll, mükemmelll! diye bağırıyormuş.
Kadınlar itiraz etmişler ve ortalık karışmış.
Çünkü kızın elleri nasırlı, kirli, çok çalışmaktan bakımsızmış.

Kral, ''İşte dünyanın en güzel elleri bunlar, çalışan eller'' demiş.

Saygılar öğretmen hanıma, bana göre en güzel resim o bahsettiğin durum:))

sule_bilge dedi ki...

selda :D biz de otobüste güne giden kadınları gördük cuma gunu yemekten dönerken.takmış takıştırmış süslenmiş geziyorlardı:DD
senin verdiğin emek daha kutsal,soğuk suyla abdest almak sıcak suyla almaktan daha kıymetli sanki,onun gibi.

ezgilimelodi dedi ki...

:))Bazen arkadaşlarla konuşuyoruz"Ya,pijamayla gitsek kimse anlamayacak!"diye:)
Köy okulu olunca insan bazen dikkat edemeyebiliyor...
Seni çok iyi anlıyorum:))
Neyse ki sende anı olarak kalmış.Biz hala yaşamaktayız:)

nehirineylemleri dedi ki...

:))))))))
Ay çok tatlısın:))

herşeyden azıcık dedi ki...

Ne desem bilemedimki sana bişey diyemiyorum bazen şartlar insanı zorluyor ama utanmana kızdım açıkçası seni o soğukta evine kadar bırakmayan arkadaşın utansın sen niye utanıyor, birde uykunu da zehir ediyorsun?

asyaselda dedi ki...

:):):):)teşekkürler kardeşim benim ama şimdi göz var derler ya:):):):)
kabullenmek lazım:):):)
simge nerdeee ben nerdeee :):):):)
mağdurum dA MAĞDURUM ÇOK MAĞDURUM MAĞDURUM:p:p:p:p

asyaselda dedi ki...

YA NİNEM NE BİLEYİM UTANDIM İŞTE KENDİMİ ÖYLE BAKIMSIZ PİS HİSSEDİNCE:(

asyaselda dedi ki...

:):):)NEVBAHAR;anlamlı bir hikayeymiş.
O arkadaşımda çalıyor en az benim kadar ama işte köyde olunca okulun diğer işleride size bakıyor.
biraz da yapı meselesi heralde hiç bir zaman öyle bakımlı ve hoş olamadım:)

asyaselda dedi ki...

şule'ciğim oda öğretmendi:)

ama bazen o güne giden kadınlara özenmiyorum desem yalan olur:P:P:P

asyaselda dedi ki...

ezgi;aynen öyle:):):):)biz kars da bazen eşofman altlarıyla giderdik:)
çooook soğuk olurdu ama ne yapalım:):):)
yukardaki tezekler önündeki el arabalı fotoğrafım anı ama yazdıklarım daha cuma gününe ait:):):):)
sevgiler
sana da kolay gelsin bu arada :)
nerede öğretmendin?

asyaselda dedi ki...

nehirin eylemleri:):):)
ne tatlısı yahu:):):)pis ve baımsızımmmm:):):):)

asyaselda dedi ki...

fundan yok yok havalar burda sıcak kuzum:):):)
kızın da hakını yemeyeyim bırakır öyle olsa da evin yakınlarındaydım zaten..
sorun o değildi kızcağız çok iyi ve tatlıdır da sorun bendim:):):)
öpüyorum seniiiii

sedaca dedi ki...

kıyamam sana ben, delirdin herhalde, ne demek utanmak, hiiç utanılacak bir şey yok, sen her halinle çok tatlısın, çok iyisin, çoook fedakarsın :)

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Seni her okuduğuğumda içimde hayranlık duygusu beliriyor aslında.. ve hep ben olsam yapamazdım diyorum.. Bence gurur duy kendinle.. Eli öpülesilerdensin cünkü..

asyaselda dedi ki...

seda:)
bidaha söyle bi daha:):):):):)
iyi geldi bak:)

asyaselda dedi ki...

şeyda:)
canım yok ya kars da yaptıklarımızın yanında burada soba yakıp,sınıf süpürmek nur nahmet kalıyor inana:)
insanın başına gelince bir şekilde yapıyor sen de yapardın bence:)
öpüyorum:)

Budeliçocuk dedi ki...

Utanılacak ne var bunda hocam..
Boşverrrr

Sen kendin ol ve kendin kal..:)))

Tibetin annesi dedi ki...

Sen her halinle güzelsin :)))

nehircce dedi ki...

Kıyamam ben sana :)) Sen gerçek bir öğretmensin bence ..Ay o Simge alem gerçekten ona diyecek sözüm yok :))) sevgiler.

asyaselda dedi ki...

ya bilmem ki sabit aslında herdaim öyle şıkır şıkır değilimdir ama o gün bir zoruma gitti yahu:)

sibel:ah sen bir de o halimi görseydin

asyaselda dedi ki...

simgeye gıcık mı olsam sevsem mi bilemedim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...