5 Şubat 2011 Cumartesi

Tam dört yıl olmuş dün,hiç bilmediğimiz yerlere hiç düşünmeden gittik:):):)geldik

Mutsuz kadın evi demiştim en son yazımda.Merak eden arkadaşlarım olmuş.
Endişelenmeyin o ev benim evim değil:)
Evet bir soğukluk oldu ama evimizde değil:)elimizde,bembeyaz ,buzzzz gibi
Tam dört yıl olmuş dün evleneli ve ben kar görmeyeli.
Hiç bilmediğimiz yerledeydik bir kaç gündür.
Hiç düşünmediğimiz bir anda çıktık.
Üzerimizde Adana iklimine uygun ince kazaklar,baharlık spor ayakkabılar.
Arabaya bindiğimizde nereye gideceğimizin planını yapamadan.
Kendimizi Niğde,Nevşehir,Ürgüp,Avanos'un soğuk ikliminde karların ortasında bulduk.
Güzel oldu ama bir tek bere,atkı takviyesi gerekti o kadar.
Gezdik gördük:)
Ama gördüklerimizden pek bişey anlamayamadık.:)
Olmadık yerlerde çişi gelen ,işine gelmediği durumlarda uykusu gelen,yoğun kaprisli,inatçı ve ilk defa kar görmenin sevinciyle biraz çıldırmış,kendini dünyanın merkezinde zanneden Asya kızın sayesinde.
Tamam zordu belki onunla gezmek soğukta tarihi turistik yerleri ama çok eğlendiğini görmek herşeyi unutturuyordu.Yüzündeki sevinci görmemek mümkün değil öyle değil mi:)
Ve dönüş yolunda ,Asya arka koltukta uyur vaziyette iken birden doğruldu ve ha ha haaaa diye gülmeye başladı:)
Gülerek ''Hangi balık fale yakalal?''dedi.
Anlamadım ilk başta yineledi''Hangi balık fale yakalal?''
Nerden duyduğunu bilmediğim ,onun uyuklarken hatırlayıp katıla katıla gülerek sorduğu zıpır bilmeceye,
''Bilmem kim?''dedim.
Cevap:)Pisi balığıııııı ha ha ha haaaa:):)::)
3 saatlik yol boyunca o kaç defa soru ve ben kaç defa yanıtladım ve biz kaç dakika güldük her defasında sıkılmadan bilmiyorum:)
ilk espirisini yapan kızınsa ,aynı espiriye defalarca gülüyormuşsun:)

13 yorum:

sebnem oguz dedi ki...

Cok güzel ..neşeniz bol olsun ..ahhh ahhh pek bir millieğitime geçesim geldi valla seldacım ..bir 15 tatil yüzü bile görmedim senelerdir biliyor musun? Bizim içinde gezin olur mu asya br de adaşı için yatsın o bembeyaz karlara ...biz de iste antalya'da pamuktan kardan adam yapıp duralım ...:)

sebnem oguz dedi ki...

seldacım ben de endiselenmiştim o mutsuz kadın evleri yazını okuyunca ...neyseki aydınlattın bizi bu yazıyla ..canım bu arada yıldönümünüz kutlu olsun...nice senelere....

asyaselda dedi ki...

şebnem:
teşekkürler canım.
O yazı sadece bu durumda olan kadınlar düşünülerek yazılmış kurguydu...

Veeee 15 tatile bayılıyorum:)kıskandırmak gibi olmasın ...
dinlenmek iyi geliyor..Ttailler de olmasa öğretmenlerin çoğunun ciddi ruhsal problemleri olur sanırım:):):)

Yaza düşünülmeden yapılmış planlar içine Antalya'da dahil olabilir:)
öpüyorum

asyaselda dedi ki...

Güzel dileklerin için ise ayrıca teşekkürler :):)

Rozerin'in Annesi dedi ki...

canim yildonumunuz kutlu olsun...nice senelere...resimler harika, cok eglenmissiniz...sevgiler..

sebnem oguz dedi ki...

tabi ya yaz tatilinde antalya'ya gelinmez mi? adaşlar buluşsturulmaz mı hic? :)
sevgiler

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

nice mutlu uzun yıllara ve iyi tatillere :)Bizim için kuzuların yaptığı her şey güzel..

aysema dedi ki...

Nice güzel yıllarda birlikte neşeyle, sevgi dolu kutlamalar diliyorum. Asya çok tatlı.
Sevgilerimle...

Tibetin annesi dedi ki...

Daha nice yıllarınız olsun Sedacım, mutlulukla, sevgiyle...

Zeynep'in Defne'si dedi ki...

Biz de eskiden böyle plansız kısa seyahatler yapardık eşimle. Defne'den sonra da yapılabileceğini soktun şimdi aklıma:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

hoşgelmişsiniz, umarız iyi geçmiştir tatiliniz bizim memlekette kar gorduk sonunda cocuklar için apayrı bir mutluluk değil mi karla haşır neşir olmak...

Sedef Uncu Aki dedi ki...

Ne güzel gezmişsiniz, darısı bizim kızların kar görmesine, onlar da birer Adanalı olarak henüz bu şerefe nail olamadılar, bakalım belki bu hafta sonu biz de yaylaya gitmeyi planlıyoruz.
Sevgiler,

asyaselda dedi ki...

hepinize güzel dilekleriniz için çoooooook teşekkürler:):)
sevgiler:):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...