28 Şubat 2011 Pazartesi

Eşyaların sesini dinle!

-Asya yemek yemek ister misin?
-Hayır
-Asya yemeğini mutfağa götürüyorum o zaman.
-Hayıııı götürme
-Yaaa hadi ye o zaman
-Hayııııı yemek istemiyom.
-Tamam götüreyim yeme o zaman
-Hayııııı götüme burda kalsın
-Asya sen herşeye hayır mı diyeceksin böyle
-Hayıııııı
-Tamam ben sana soru sorayım sen hep hayır de tamam mı?
-Evet:):):)
Gün içerisinde hangi soruya ya da isteğe evet cevabını verdiğini tahmin etmek hiç zor değil
Tabi ki bir elin beş parmağından az sayıda
Hayır mı?
Yüzlerce defa.
En sıkıtı çektiğim durumlar:
çorap giydirme,
kıyafet değiştirme,
dışarı çıkmaya ikna etme,
Ergen gibi hiç ama hiç dışarı çıkmak istemiyor.Park,oyun ,bisiklet ne olursa olsun dışarı çıkmak istemiyor.
-Asya pencereden bir bak yağmur durmuşsa dışarı çıkalım
-uuuuuvvvv çok yağmur yağıyor çıkamayız(hiç yağmur yağmıyor bu arada)
-Asya çok sıkıldın hadi çıkalım biraz
-Hayıııl sıkılmadım ,ben çok mutluyum bak hihi hiiiiiiii.....
Ama bu günlerde eğer uyku mızmızlığı anlarında değilsek çok işe yarayan bir yöntem buldum
''Eşyaların Sesi''(Ben orta okula gidene kadar dinledim seslerini ,hep onlarında konuştuklarını hayal ederdim aramızda kalsın:)
Çorabını giymek istemediğinde;
--A aaaa Asya bak çorabın ne diyor dinle
--Ne diyor?
--Dinle
--Duymadımmmmm
O dinlerken ses değiştirip çorap konuşturluyor
--Ben Asya'nın ayaklarını çooook seviyorum ve onları çok özledim beni ayaklarına giyer mi acaba?ağlama efekti büzüşmüş bir çorap ifadesi.
--Yaaaa tabiki giyelim:)
Oyuncaklarını kaldırmak istemediğinde;
--Asya bak kulelerin sesini dinle
--Ne diyor
--Asya böyle üst üste çok sıkıldık odamızı özledik bizi oyuncak raflarına götürürmüsün?
Orda uyumak istiyoruz.
--Tamam onları götürüp uyutayım
Ve buna benzer bir çok cevabı normal şartlarda ''Hayır!''olan bir isteği ,eşyaların seslerini dinle diyerek yerine getirmesini sağlayabiliyorum:)
Tabi geçen gün kendi kazdığım kuyuya düştüm
Baş ağrısından duramazken
--Anne bak şekelin (bebeğinin)sesini dinle ne diyol
--Ne diyor kızım
--''Hadi kalk benimle oyna''diyol
--Duymuyorum
Sesini değiştirip incelterek''Hadiiiii kalk benimle oyna bak çok üzülüyolummmm...
E kendi düşen ağlamaz mecbur oynuyorum:):):)
Eşyaların sesi döndü dolaştı bana geri geldi:P

6 yorum:

Luna dedi ki...

Resmen bayıldım ikinize ya! Maaşallah size çok çok!

nani dedi ki...

Eeeee boynuz kulağı geçermiş Seldacım.. Başka deyimle de seni senin silahınla vuruyor cimcime!

nohut oda dedi ki...

ayse tam aksıne dısarıya cıksın yeter..
ama o hayırlar benıde cıldırtıyor bu ara:(

Deniz dedi ki...

Amaaan Yaz konuşuyor zanettim bir an!

Ben bazen tersini söylüyorum Seldacım, YAz sakın uyuma ! diyorum, gözlerini kapama!!!!!

Kapatıcam anne, bak hava karardı uyumam lazım diyor: )

Tibetin annesi dedi ki...

bir de çocuk diyoruz bunlara di mi? çok tatlı, akıllı bıdık! :)))

GüZeLCe dedi ki...

ya çok hoşuma gitti ne güzel bir metin olmşş yüreğinize sağlık mink cadıyı öpüyorummm...sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...