21 Şubat 2011 Pazartesi

Çocuklar banyo yapmayı neden sevmezler?

Kayboldummmmm kayboldummmmm diye bağırdığında anladım banyoyu sevmemesinin nedenini.
su ılık,
şampuan göz yakmaz,
üşümüyor,
yanmıyor,
e neydi sorun?
Çocukların sorunu ne bilmeme ama Asya'nın korkması ve sevmemesinin nedeni,
Gözlerini kapattığında kaybolduğunu sanması.
Evet.
''Kayboldum anne beni bullll:( Seni kaybettim anne''diye ağlayınca anladık banyodan değil kaybolmaktan korktuğunu.
Hiç aklıma gelmemişti. Aylardır neden banyodan nefret ettiğini anlayamamıştım.
Anladım.:)

25 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Bizimki de saçlarını köpükleyince korkmaya başlar. Anne gitimi der durur. Demek bizimkinde de böyle bişi var :))

asyaselda dedi ki...

emine olabilir gözlerini açınca ağlamayı bırakıyor:)bu yüzden bir yandan yıkarken bir yandan gözlerini sürekli açık tutmaya çalışıyoruz

cecilia dedi ki...

ayy yerimm onu yerimm yaa :) allah bağışlasın öncelikle, bak sen yavruma yaa bu çocukların düşünceleri ne kadar saf ne kadar masumca..

nani dedi ki...

Seldacım merhabalar,
kıyamam ben ona. Anneciğini bir an bile görememek ne kadar panik yaratıyormuş küçücük bedende. Allah bir an bile ayırmasın onu anneciğinden. Analı kuzu kınalı kuzu... Diyen demiş ya...
Benim için öp onu banyodan sonra yumuşacık olmuş misler gibi kokmuş pamuk teninden!..

Robin Goodfellow dedi ki...

komik çocuk, fotoya da bayıldım :D

Tibetin annesi dedi ki...

canım yahuuu! :)))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ahhhhh canım benim yaaaaaaaaaaa...Kaybolmuş...

anne kaleminden dedi ki...

çıplaklık güvensizlik hissi veriyor sanırım, bir de yüzlerinin ıslanmasından nefret ediyolar...

Siyah Süt dedi ki...

kızınız çok tatlı..Allah bağışlasın..

bu arada bloğumada beklerim.. :)) sevgiler

http://sutlugofret.blogspot.com/

Şenay - Doğa dedi ki...

Oy kuzum benımmm...
Allahım benım neden her seye burnum sızlar olduu..

Mınık melegım annenden babandan senı hıc bır sey ayırmasın....hıc kaybolma...kucugum hıc...

nohut oda dedi ki...

yavrum yaa..kıyamam ayse bayılır banyo yapmaya.cocukların nelerden ne anladıgını cogu zaman anlayamıyoruz..

Deniz dedi ki...

Anaaaa!... Enteresanmış, hiç aklıma gelmezdi :) Yİne bu cingözlerin bulduğu bizi şaşırtma bahanesi olmasın bu

asyaselda dedi ki...

cecilia:)bazen şaşırıyor insan hiç aklına gelmeyecek şeyler düşünüp kuruyorlar dünyalarında.

asyaselda dedi ki...

nani'm;amin canım benim amin.
öperim tabi seniste:)

asyaselda dedi ki...

:):):):)age komik mi dersin:):):):)
tenin adın ne:)

asyaselda dedi ki...

sibel:)öyle işte belki daha neler neler düşünüyorlar..

asyaselda dedi ki...

pınar:):)hiç ama hiç aklıma gelmemişti bu.daha neleri nasıl düşünüyor kimbilir

asyaselda dedi ki...

anne kaleminden evet bunu da duymuştum çıplaklığın güvensizlik hissi verdiğini.ama bizde farklı bir durum vardı.
sadece saçını yıkadığımızda bağırtı çıkıyordu.
ben saçının yıkanmasını sevmediğini sanıyordum değilmiş.
kimbilir daha banyo ile ilgili ne düşünceleri vardır?

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin siyah süt teşekkürler:)geliriz neden gelmeyelim

asyaselda dedi ki...

şenayyy:)
anne olunca kaybolma diyince insanın içi sızlıyor ..
öpüyorum kurbişi:)

asyaselda dedi ki...

nohut odam ,saçına dökmezsek sorun yok o da bu yüzden miş demekki:)

asyaselda dedi ki...

deniz benimde aklıma gelmmeişti:):)
ama hiççç belli olmaz dediğin gibi:):):):)
güven olmaz bu 2 yaş sonrasına:):):)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

gülüm :)

SMİLENA dedi ki...

aaa acaba benim ufaklık ta aynı şeyden korkuyor olabşilir mi.aynı sorunu yaşıyoruz çünkü.çmözemediğimiz bir korku yaşıyor.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Canım yaa...Çocuk dünyası işte?
hiç aklıma gelmezdi inan,kıyamam ona,sen hiç kaybolma sakın annesi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...