15 Şubat 2011 Salı

EMZİK AŞKI

Bir kitap aldım
Bu konudaki tüm düşünceleri değişmese de,bir mucize beklemesem de,hani azıcık miniminnacık bir esneklik olur sandım.Sandığımla kaldım.
Konumuz şu:
Nina emzik bağımlısı ,havuza,işe,hatta düğününe bile onula gitmekte ısrarcı .
Tam emziğinden vazgeçmemiş güzel güzel oynarken kurt gelip onu yemek istiyor.
Onu sinirli gören Nina ona emziğini verip sakinleştirip kuzu gibi yapıyor.
Emziğini soran annesine ise'' Benden daha çok ihtiyacı olan birine verdim ''diyor.
Böylece emzik sorunsalı ortadan kalkıyor.
Yok canım kalkmıyor,öyle kolay değil.
Kitabın Nina'sı olacağına emziğin yeni sahibi kurt olmayı seçen cimcime
Tüm düşünceleri altüst ediyor.
Her akşam Nina ve emziği tiyatrosu oynanıp emziğin son sahibi kurt rolünden hiç vazgeçmiyor.
Çok mu sorun emzikten vazgeçmemesi?
Değil :)
Vazgeçtim ,canı ne zaman isterse o zaman bıraksın:):):)
Emziğiyle olan aşkına engel olmamaya karar verdim.
Anlaşarak ayrılmalarından yanayım:)
Kitaba gelirsek eğlenceli ve esprili bir kitap:)
Fransız yazar Christine Naumann-Villemin yazmış,Kır Çiçeği Yayınları'nın bir kitabı ve bu yayınevine ait hangi kitabını aldıysam Asya çok ilgilendi ve eğlendi.
Emzik bıraktırmaya yardım için hayır ama eğlensin esprili bir kitap okusun, okuyayım diyorsanız:)tavsiye edilir:)

11 yorum:

Liya Azelya dedi ki...

offf of aynı dert bizde de var
Sen neymişsin be EMZİK!!!!!Nasıl büyük bir aşkmışsın :)

mine dedi ki...

kolay gelsin : ) kitap çok şekermiş

Deniz dedi ki...

Ben de bizim Nina'ya alıcam :)

elif ada dedi ki...

Bence de kararı ona bırak. Ada da hiç bırakmayacakmış gibi düşünüyordum. Doktorumuz, çene gelişimi etkilenmediği sürece emebilir dedi. Kız kardeşim diş hekimi. Çene gelişimini kontrol etti. Arada kendisine sordum. Derken birgün yere düşen emziğinin kirlendiğini gördü. Bu pis olmuş dedi. Ben de keşke artık bıraksan bak çok kirleniyor dedim. Ve bir günde bıraktık. Ne uyurken sorun oldu, ne parmak emme. Bence çocuklarımız, zamanı geldiğinde zaten kendi kendine başarıyor her şeyi. Bazı şeyleri zorlayarak yapmaktansa onlara seçme şansı vermeliyiz. Kucak dolusu sevgiler gönderiyloruz size Ankara'dan

asyaselda dedi ki...

liyazaelya;:):)dert değil de insanı korkutuyorlar yok şöyle yok böyle diye ama dinlemeyeceğim artık kimseyi:)

asyaselda dedi ki...

mine;gerçekten çok eğlenceli bir kitap:)

asyaselda dedi ki...

:):):)bakalım senin aşık ne yapacak:):):)deniz:)

asyaselda dedi ki...

elif ada:
bende ona bıraktım zaten ,aslında bu zamana kadar hiç birşey için zorlamadım ne tuvalet,ne emzik.
bundan sonra da düşünmüyorum..
Babası da 6 yaşına kadar emmiş:):):):)

SevGi'nin G'si dedi ki...

herkes emzik bıraktırmaya çalışır ben emsinler diye uğraştım.. ikisinde de hem de.. başarılı olamadım.
çocuklar kendi tercihlerini kendileri yapıyorlar ne kadar yırtınsak boş. asya da bi gün kendi isteğiyle bırakacak nasılsa..

nani dedi ki...

Sevgili Selda,
hiç uğraşma .
Daha ne zamana kadar kullanacak ki..
Yaşıtları tarafından ayıplandığını hissettiği gün kendi hırsla fırlatacak, emin ol..
Tecrübeme güven ;))
Sevgiler..

asyaselda dedi ki...

inşallah gülacanım:):):)

nani'm tecrübene güvenim sonsuz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...