1 Ocak 2011 Cumartesi

Yıl Bindokuzyüzdoksandokuz

Yılın ilk günü doğduğum yerde değil, ama her öğrencinin olduğu gibi benimde yeniden doğmuş gibi hissettiğim üniversiteyi okuduğum yerdeydim.
Doğduğum değil doyduğum hiç değil malum hangi öğrenci doymuştur ki:)
Ama seviyordum,hala da seviyormuşum ve çok ama çok özlemişim.
Aynı değildi tabi hiçbir şey,
otobüs beklediğim durak,
sigara aldığım büfe,
çay içerken oturduğum tahta tabure,
sahlep içtiğim salaş cafe,
sabah sabah ciğer yediğimiz ocakbaşı,
yerken parmaklarımı yediğim seyyar köfteci(en çok da ona üzüldüm desem),
saatlerce kulağımda müzik yürüdüğüm kaldırımlar bile ,
başımı kaldırıp baktığımda etrafındaki yapılar,
hatta ben........
Salak salak bakındım durdum,ağzım şaşkınlıktan ve mutluluktan bir karış
Ama yine de çok çok çok mutluydum bugün
oralarda olmak bana iyi geldi tazelendim sanki:)
Yaşadığım en güzel dört seneydi
oraları tekrar yaşayınca bugün farkettim.
Hala o salak mutlu ifade suratımda
Bunu daha sık yapmalıyım dedim:)
Umarım herkes ilk gününü benim gibi mutlu geçirmiştir:)
sevgiler.

18 yorum:

Şule dedi ki...

bir kişi senin yüzünden mutlu geçirdi mesela pardon 2:Dseldacım bitanesin çok incesin,jestini aldık.varol.

ezelkizinodasi dedi ki...

hoş geldin diyelim mi önce? :)

sebnem oguz dedi ki...

sonunda geldiniz ne güzel ....özledim valla...
blogumda balon ve dans yazısındaki sorumu yanıtla olur mu ? hatta arasıra cocuklarla ilgili ayrıca sohbet edelim diyorum ... ne dersin :)hangi şehirde okudun üniversiteyi? ne güzel yazmışsın.... ama kalıyor o şehirlerin tadı sonra nedense ben Ankaraya yükseklisans için geri döndügümde benim ankaram degildi artık kimse yoktu eskiyi hatırlatan ne baharı aynıydı ne yazı ne tuhaf ...

Mlke-Btkn dedi ki...

canımmm
mutlu seneler hep beraber inşallah,
öpüyorum sizi çokk...

telefonumda mesajları göremiyorum be canım numaraları da :((

dolayısıyla arayamıyorumm, canın sağolsun bir ara arayabilirsem arıcam senii..

çok öpüyorumm..

nehircce dedi ki...

Sen böyle yazınca bende gittim o yıllara,herşey çok farklı ve özeldi..sevgiler.

Deniz dedi ki...

döndün mü aramıza artık????

Zuzuların Annesi dedi ki...

ilk gün çoğunluk uyuyarak geçti desem?:))Özlemişim seni Selda'cım dönüşüne sevindim...
Not:Canım sen mesaj atmadın bana kendi adresini?Aldın değil mi 2.
mesajımıda?Bak şüphelendim şimdi?
Neyse öpüyorum Asya'yı ve seni..
sevgiler.

sebnem oguz dedi ki...

seldacım o minik ellerle hazırlanmış kartımız, kitap ayracımız ve en sevdigimiz renkeki corabımız icin cok tesekkurler canım.
opuyoruz

Tibetin annesi dedi ki...

Seldacım, güzel kartını aldım. Hem çok şaşırdım, hem çok mutlu oldum... ne kadar teşekkür etsem az :) yeni yıl hepimizin yüzünü güldürsün inşallah :)

asya selda dedi ki...

şule rica ederim çok büyük değil belki ama mutlu olduysanız ne mutlu bize:)

asya selda dedi ki...

ezel kızın annesi:)şimdi diyebiliriz bu günden sonra hep buralardayım

asya selda dedi ki...

şimdi hoş bulduk şebnem:)
olur canım bundan sonra hep buralardayım konuşuruz tabiki:)
hemen yazına bakacağım merak ettim.
üniversite?
Çukurovada ama çook uzun zamandır öğrencilikta gittiğim yerlere gitmemiştim...
ama şehir şehir yapan sevdiklerimiz sanırım aynı binalara tekrar gitsem aynı ortamı bulamam biliyorum:)

asya selda dedi ki...

melike canım çok ulaşmaya çalıştım sana ama olmadı.
kartın hala dururyor bir ara ararsan yada mail atarsan ulaştırırım ..
öptüm

asya selda dedi ki...

merhaa nehirce okuduğum ve ilk görev yaptığım yılları hiç unutamama bende sanırım:)

asya selda dedi ki...

Denizzzzz şimdi şimdi tam döndüm :)hoşgeldim ya özledim:)

asya selda dedi ki...

canım ben adresi gönderdim sanıryordum ama??
mesaj attım şimdi bak bakalım :)öpüyorum:)

asya selda dedi ki...

şebnem rica edrim canım :)

asya selda dedi ki...

sibel:)rica ederim mutlu olduysanınz ne mutlu öpüyorum yakışıklı oğlunu ve güzel annesini:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...