19 Ocak 2011 Çarşamba

Pişt Burnum:)

Seviyoruz eğlenceli kitapları
Daha önce sıradışı öykülerden almış ve bahsetmiştik.
Sonları hoş değilmiş gibi görünse de içindeki ince espriyi çocuklar anlıyor ve seviyorlar
Dilaver'i Münevver yılanının yutması onlara korkunç gelmiyor.
Ya da Nalan'ı suların alıp götürmesi,
Ve şimdide kaybolan bir burun:):)
Tüm gün çekmecelerde,dolaplarda aranarak draması yapılan ''Burun'' dururken ben nasıl anlatayım anneannesini kurdun yediği kırmızı başlıklı kızı,kurdun yediği anneanneyi kurdun karnnı keserek kurtaran oduncuyu...
Evet ,burnunu kaybeden Ali'nin öyküsünü anlatacağım tabi.
Çok eğlenceli tıpkı diğerleri gibi.
Yekta Kopan imzalı bir kitap.Daha ne söylenebilir ki.
Asya kız şimdiden ezberledi.
Ve en güzeli de aynı benim tonlamalarımla tekrar etmesi anlatırken burnunu kaybeden Ali' yi.
İkinci kitap ise Michael Foreman 'a ait ''Neyse ki Ne Yazık ki''
Anneannesine unuttuğu şemsiyesini götüren maymun Milo'nun yolda başına gelen çooook ilginç olayları anlatıyor.
Neyse ki ile iyi sonucu
Ne yazık ki ile başına gelen kötü sonucu anlatıyor.
Ve hikaye bitse bile daha büyük yaştaki çocuklar için beyin jimnastiği niteliğinde bence.
''Ne yazık ki kara bir bulut belirdi ve biraz sonra yağmur yağmaya başladı .
Neyse ki anneannesinin şemsiyesi yanındaydı.
Ne yazık ki bastığı yere dikkat etmedi.
Neyse ki şemsiye paraşüt gibiydi.
Ne yazık ki aşağıda bir balina vardı....... ''
........ Ve bu hikaye hiç bitmez hayal gücüyle devamı çocuğunuzla birlikte yazılabilirsiniz.

9 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Neyse ki sen varsın:))

ELİF dedi ki...

Bak bu ikisi de yok bizde, sağol tavsiyen için..

Tibetin annesi dedi ki...

Etrafını doldurmama rağmen ben hala Tibet'in kitaplarla ilgilenmesini sağlayamadım. Bu yüzden sizin kitap hikayelerinizi öksüz kalmış Emrah misali göz ifadeleriyle okuyorum ne yazık ki... :(

İDEA dedi ki...

Merhaba desem. Bir de kocaman sarılsam.

asya selda dedi ki...

hi hi hi neyse ki sen de varsın...çok seviyorum ben seni ya:):)

asya selda dedi ki...

biz çok beğendik elif ve gereçekten çok eğlenceli eminim siz de beğenirsiniz:):):)

asya selda dedi ki...

sibel:)ney se ki çok ama çok tatlı ve akıllı bir Tibetin varve çok tatlı bir annesi varkitabı geç okusun okur ve ilgilenir bir gün.
senin o göz ifadeni yerim ben güldürdün akşam akşam:):):)

asya selda dedi ki...

Canımmmmmmmmm :)hoş geldin desem ,neden olmasın gel sarıl buna çok ihtiyacım var desem:):):):)
hoşgeldin

Oyuncak dedi ki...

Süperr bir yazı olmuş ya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...