12 Ocak 2011 Çarşamba

Ohhhh be!

Yazdım yazdım sildim.
Yazmayı unutacak kadar mı ayrı kaldım buradan?
Yok okadar da fazla değil,
Yok yok fazla olmuş itiraf etmeliyim.
Ohhhh be bitti artık hep buralardayız okur ve yazarız:)
Okur yazar demişken okur yazar oranına 12 kişi daha eklemiş bulunmaktayım:)
kaldı 6:)
Ohoooooo herkes su gibi okuyor yazıyor diyenleri duyar gibiyim ama köy okulları biraz daha geriden takip ediyor ne yazık ki.
İlginç ve güzel bir his birine okuma yazmayı ''Ben öğrettim.'' diyebilmek.
Babam emekli öğretmen ,
''Okuyorlar ,ama ben öğretmedim ki çalışıp okudular ''dediğimde .
''Saçmalama tek başına nasıl öğreneceklerdi'' dedi.
Bana hala ben öğretmiyormuşum gibi gelsede:)
Gizli gizli ''Ben öğrettim ya''demekte hani şımartmıyor değil:):):):)
Çok mutlu oluyorum okuduklarını görünce.
Kupa kazanmış bir takım
Madalya kazanmış bir atlet gibi:) gururlanıyorum verdiğim emeğin bir parça geri dönüşümünü görmek sevindiriyor tabi:)
Bende bu değişiklikler var.
Asya kız ise ,bir hasta bir iyi,bir mutlu ,bir sinirli,
Evden çıkmak istemiyor.
Odasından çıkmıyor.
Geçen gün zorla parka götürmeye çalıştım daha işten gelir gelmez giysilerimi bile değiştirmeden sıkılmıştır diyerek..
''Sıkıldın kızım hadi gidelim artık ''dediğimde
Gülerek ''ha ha hi hiiii bak çok mutluyum ben sıkılmadım hiç ''dedi ve odasına gitti.
İşine geleni duyuyor işine gelmeyende taş misali
ben bilirim ,ben özgürüm tıpkı bir ergen ruh hali.
Büyüdü tabi:)
Volyebol dersleri alıyor tanıdık birilerinden,aile indirimi:):):):P
Ama öğretmeninin söylediğine göre aynı duruşları öğrettiği 10 yaşındaki öğrencilerinden daha iyi duruş ve vuruş yaptığı yönündeydi.
Dersler evde tabi:P
Ders olayı şaka bir yana evde bu sıralar bol bol rahat-hazırol ve voleybol antremanları yapıyor babası ile.
Langırt oynuyor diyemeyeceğim biz oynuyoruz çünkü,
O da ''Yeterrrrr oyunu bırakın artık'' diye azarlıyor bizi.
Neyse çok yazdım ,nasıl olsa bundan sonra hep buralardayız:)
Videolar gelsin:):):)
video video

24 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

İnanmıyorum Asyaaaaaaaa...

Nasıl büyümüş bu kız Selda, genç kız gibi maşallah :))

Ahh nasıl ufaktı nasıl karaydı :))

yerim ben onu, özledikk hemi de nasıl, gitmeyin bir daha ;)

asya selda dedi ki...

Dimi:):):)koca kız oldu:)
yok yok artık gitmiyeceğiz:)
sevgiler

herşeyden azıcık dedi ki...

Ohhhh gerçektende neydi bu yawww site yönetimi sesimi duydu:))Tedime maşallah güzelim benim kocaman olmuş haydi bakalım hoşgeldin sefalar getirdin:))

Zuzuların Annesi dedi ki...

Canımmm nihayet!:))
Bayıldım Asya'ya güzel cimcime:))
Hediyemi aldım,nasıl incesin nasıl zarif ve çok tatlı:))Çok teşekkür ederim...
Ve daha önce kendi sayfamda da yazdım ama geç olsun güç olmasın bana bir ara adresini yollarmısın lütfen:)

içimizdeki karnaval dedi ki...

maşallahh ,tam bir prenses.Kız çocuğu bambaşka oluyor gerçektende..sporu sevecek anlaşılan , başarılarından belli..Bana da başarılarının devamını dilemek düşer , iyi akşamlar

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Hoşgeldin Seldacığım...
Özlemiştim sizi...

aysencifci dedi ki...

Şükür kavuşturana Selda'cım!
Bir öğretmen kızı ve görümcesi olarak sizlere hayran olduğumu belirteyim. Emekleriniz çok büyük ve karşılığı çok çok çok az...
Asya ne kadar büyümüş! İnanamadım. Çok öp o voleybol güzelini.

Tibetin annesi dedi ki...

Saçları harika olmuş, kendi harika olmuş... maşallah, maşallah :)

Deniz dedi ki...

Aaaaa bayaaa manşet atıyor valla


Sana mail attım aldın mıııı?

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

büyümüş, büyümüş :)
hoşgeldin

Şenay - Doğa dedi ki...

Şükür kavuşturana :)
Kocaman olmus bu guzel melekkk

asya selda dedi ki...

funda :)site yönetiminden hayır yoktu:)bizde başımızın çaresine baktık..hoşgeldim gerçekten....
ve şu an elimde bir fincan ne var tahmin et bakalım çilek kokulu:):)

asya selda dedi ki...

canım:):)rica ederim daha güzel şeyler gönderebilseydim keşke:)
tamam hemen yolluyorum:)sevgiler

asya selda dedi ki...

içimizdeki karnaval;
ne güzel bir ad bu:)
okurken içime bir neşe geldi desem şu pozitif elektrik bir isimden bile alınabilrmiş demekki,
her yeni günümüzde içimizde bir karnaval olması dileğiyle:):):):)
spor??
evet hayatında ister istemez hep olacak sanırım teşekkürler :)

asya selda dedi ki...

pınar:)
kartlarımızdan sizede göndermek istemiştim aslında ama o zaman çok kısıtlı aceleye gelmişti elimdeki adreslere bile zamanında ulaşmadı sanırım...
ama hep aklımdaydınız bir dahaki sefere ....
öpüyorum prensesi

asya selda dedi ki...

ayşen:):):)
büyümüş mü?:)bana hep aynı geliyor herkesin çocuğunun kendine aynı gelmesi gibi sanırım.
bende özlemişim:)öp sindy bebeğimi:)

asya selda dedi ki...

Sibel ;teşekkürler:)büyüdü serpildi kızımız teyzesi:)

asya selda dedi ki...

şimdi aldım canım dün msn imde bir problem vardı giremedim..
hemen cevabını verdim tabi:P
sevgiler


hep diyorum yineleyeyim:)Asya Yaz'ı görünce ''AAAAA anne bak asyaaa ''dedi...
bir değil iki değil benim kız bile Yaz'ı kendisi sandı:)

asya selda dedi ki...

Bahar :):):):):):):)
kızlarda ayrı bir hoş oluyor büyüdükçe :P:P:P

asya selda dedi ki...

Gerçekten şükür :)Şenay:)
öpüyorum :)

öykününannesi dedi ki...

Saçlara baaak :)) Saçlar uzamış, Asya kız abla olmuş :)
Seldacım, ben de pek takılamıyorum bloglara. Çok da özlüyorum. Asya'yı görünce şaşırdım, nasıl da büyümüş...
Canım arkadaşım, gönderdiğin o güzel pullu, damgalı zarfları aldık. Çok çok mutlu olduk. El emeği, bakmaya doyamadığımız kartlarımız ve kitap ayraçlarımız için çok çok çok teşekkür ederim. Çok öptüm ikinizidee...

SevGi'nin G'si dedi ki...

hoşgeldiniz. :=)
ben diyorum hep zaten öğretmenlik çok çok özel bir meslek. kendinle ne kadar övünsen az. görüşmek ve yazışmak ümidiyle..

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Gözümüz yollarda kalmıştı.. Hoşgeldiniz :) Maşallah Asya'ya..

Emrah Ateş dedi ki...

ben kartı alan şanslı kişilerdeyim
oh canıma değsin :)
bu kızda büyüyüp boyumu geçecek yakında maşallah(:

öptüm onun yanacıklarından
baş baş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...