24 Ocak 2011 Pazartesi

Çocuk olan evde perdeler hiç kapanmaz...

Offffff değil ama kocaman bir ohhhhh diyebilirim.
İşten geliş saatim 15:00
Koltuğa oturuş saatim tam 7 saat sonra şimdi.
Çalışan anne vicdan azabıyla,iki oyun arası 2 saniye dinlenmeden ,2 saniye susmadan.
3 yaşında enerji dolu bir çocuksa evinizdeki
yorgun da olsanız,üzgün de,uykusuz da kapanmaz hiç perde ,veeeee ''Oyun başlasın!''
Oyun 1
Yağmur varsa dışarda ,çıkamıyorsanız hava kararmışsa ve ay dedeyle yıldızlara bayılıyorsa.
Keseceksiniz peçeteden ay ve yıldız,yapıştıracaksınız beraber camın buğusuna.
Kayıp gidişini izleyeceksiniz yıldızların camdan akan su damlalarıyla.

Yetmedi mi?

Biraz yorulması mı lazım erkenden uykuya dalması için?Aynı zamanda eğitici de olsun mu istiyorsunuz bu spor?

O zaman alacaksınız 4 renkli elişi kağtılarını,koyacaksınız koridorun bir ucuna kağıtları,diğer ucuna aynı renkte yapbozları.

Bir renk söyleyeceksinizkoşarak alması için yapbozları koridorun bir ucundan. Alıp aynı renk kağıtlara koymasını isteyecekisiniz diğer tarafa ulaştığında.

Yoruldu ama hala oyun mu istiyor?

Tam of diyecekken görüp gülebilirsiniz topa vurması gereken adamların amuda kaldırılıp ayaklarına cocopops dizilmiş hallerine.

Yetmedi mi?
O zaman biraz da başının dönmesi lazım.
E o da eğitici olsun eğlendiriken değil mi?
Hatta yemediği üzümleri yedirsin.
Kurdelayı labirent yapacaksın halının üzerine ,götürürken harfli yapbozları tam merkeze,
merkezdeki üzümleri de ödül olarak yiyecek cimcime.
E şimdi bir ohhh diyebilirim değil mi?
Hem eğlendi.
Hem öğrendi.
Hem de mışıllll mışıl uyuyor şimdi:)
Çalışan anne azabımda böylece yok olup gitti.
Ama ben de bittim....

20 yorum:

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

okurken ben yoruldum inan..ama bu bıcırıkların enerjisi bitmez..ah o çalışan annenin vicadan sızısı ben de de var..yatana kadar oyun oyun oyun..onlar için herşeye değer ama..sevgiler..

HATİŞİN HOBİLERİ dedi ki...

yanen bende yoruldum.sanki bizimki bizi hiç yormazmış gibi(annesinin gülü yağmur hanım) bizimkide okuldan gelir benle,yetmedi dedoşla,eve giderler anne ve babayla bu enerjiyi nereden buluyorlar bilmem.allah kolaylıklar versin.sevgiler

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Süpersin valla..Ama kıyamam, iyi yorulmuş cimcime :)

SevGi'nin G'si dedi ki...

bize de güzel güzel fikirler oldu. kullanırım ben bunları bizim afacana :))

anne kaleminden dedi ki...

valla çok yaratıcı buldum :) ara ara yazarsanız bize de fikir olur hem :))

Tibetin annesi dedi ki...

Ne diyeyim Seldacım, harikasın!

Senin İçin dedi ki...

ohhh bee :=))

asyaselda dedi ki...

Elif:
Benim nasıl yorulmuş olduğumu tahmin ediyorsundur o zaman .
Dün acayip bir geceydi:)
Hala kendim de değilim.
sevgiler

asyaselda dedi ki...

Hatiş;
:):):):)
Bazen diyorum ki keşke 17 yaşında çocuk sahibi olsaydım:P:P
en azından oynamaktan yorulmazdım:):):)

asyaselda dedi ki...

Emine;
süper değilim hala kafam kazan gibi .
Oyunun %40 ından zevk alıyorsam 60 ında zorla oynuyorum ..
Üüzlmesin diye:)

asyaselda dedi ki...

Gülcan,insanın yaratıcılığını artıyor bu çocuklar,:P:P

asyaselda dedi ki...

Anne kaleminden,bende uyduruyorum.
Ve eğer daha fazla oyun istersen bunlardan başka
''Haydi oynayalım''kitabını edinmeni öneririrm .
Güzel oyunlar var:)

asyaselda dedi ki...

Sibel:)
öyle mi dersin.
içimizdeki çocuk ölmüş bizim yani benim ya zorlaya zorlaya bu kadar çıkıyor işte.

asyaselda dedi ki...

senin için:):):):)
bende bittiğinde aynen böyle dedim ohhhhhhh be:)

mine dedi ki...

canım benim Allah kolaylık versin ben okurken yoruldum uyuyacağım neredeyse : )

Zuzuların Annesi dedi ki...

Ah Selda'cım senden bir tanede bizde olsa?:)Senin kadar ilgili ve becerikli...Nasılda imrendim sana harikasın...Ben ikisine birden yetemiyorum bu derece,ooof of!:(

PS:Bu arada ben diyeyim çarşamba,sen de perşembe?:))
Öptüm senide dünyalar güzeli Asya'mı da:)

asyaselda dedi ki...

mine bu gün o da yorulmuş sanırım bu kadar enerjili oyunlar istemedi.:)
dün bir acayiplik vardı zaten :)

asyaselda dedi ki...

yup piiiiiiiii:):):):)
bayılırım postacıya:)
şey yani getirdiklerine :):):)
:)
her gün böyle değil tabi bende nitekim insan evladıyım değil mi?
çalışan anne olma azabıda bir yere kadar ama ben istemesem de zorla oynatıyor beni öyle de yüzsüz hani:)

Tibetin annesi dedi ki...

Senin içindeki çocuk ölmüşse, benim kemiklerimin çürümüş olması gerekir herhal! :)))

asyaselda dedi ki...

çok uğraşıyorum yatalak halinden onu kurtamaya ama olmuyor çok tembel bu sıralar içimdeki çocuk:):)
ölmese de sürünüyor diyelim:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...