30 Ocak 2011 Pazar

Mutsuz kadın evi sesleri

‘’Girmesek………’’
‘’Gir içeri ,bakma ona sen.’’diye söylendi kapı.
Bir ayaklarına bir kapıya baktı.
Kapı:
‘’Hadi…Gidecek başka bir yerin var mı?’’
Haklıydı …
Doğduğu yerler artık ona yabancıydı.
Yavaşca açılan kapıya bir tekme attı ayakları ‘’Sanane!’’ diye öfkeyle bağırdı.
Sessizzzzzzz di ev-i-
‘’Heyyyyy, unuttun beni!’’ dedi.İçeri girdiğinde giydiği terliğinin teki.
Aldırmadı çıplak ayağa geçirilen diğer teki.Dönüp bakmadı, tercih edildiği için keyfi yerindeydi.
‘’Nankörrr’’ diye bağırdı diğeri.
‘’Ahhhh! Körmüsün üstüme bastın kaldırsana yerden beni’’ dedi koltuk kırlenti.
O hiç duymadı.
Çantası çekingen,’’ Kızma ama niye hala gezdiriyorsun beni?’’ diyordu ki duvara çarparak yerde buldu kendini.
Bulaşık bardaklar mutfaktan,kirli çamaşırlar banyodan seslendi,herşeyden habersiz;
‘’Geldin mi ?Nerdesin kaç gündür gel hadi yıka bizi.’’
Elleri karıştı söze,’’ Ne olur ne olur önce bizi.’’
Kolonlar, koridor duvarlarına seslendi:
‘’Şişt ne oldu buna? Niye bakıyor öyle gözlerini dikmiş size ,deli deli?’’
Koridor duvarları telaşlı ‘’yavaşşşşşşş duyacak şimdi.’’
Derken duvara yasladığı sırtı,yavaşca sürtünerek yere yığıldı.
Karnına doğru çekti dizlerini.
Kollarıyla sardı bedenini.
Sakladı dizlerinin arasına gözlerini.
‘’Lütfennnn!!!’’ dedi yalvarır gibi’’ Rahat bırakın beni.’’
Bir tek ayakları ‘’Keşke hiç girmeseydik içeri’’diyebildi.
Ve sustu
herkes
herşey
ev buz kesti
Tek duyulan,
bir kadının hıçkırıklarla kesilen , son -olmasını istediği- nefesiydi.

2 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Canımmm?İyi misin?
Umarım kurgu yada geçici bir durumdur yazın...Yoksa gayet güzel olmuş ona sözüm yok ama ben seni meraktayım?Öptüm.

Şenay - Doğa dedi ki...

HArikaydı....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...