3 Kasım 2010 Çarşamba

Tek başına oynayamayan çocuklar.

''ODAMI GÖRMEK İSTERMİSİİİİİİİİİİN?'' diye korkunç sesler içinde kabuslar görüyor bize misafir olan her insan gece eve döndüğünde.
Kapı ilk açıldığında ''Ah ne şirinsin Asya'cım ın ''cım'' ını söyleyemeden o kabusa dönüşen sözcükler dükülüyor ağzından hemen''ODAMI GÖRMEK İSTER MİSİN?KAPAT GÖZLERİNİ''ve bu misafirlik bitene kadar devam ediyor.
Onlar misafir gece ya da gün bitip attıklarında kendilerini evlerine bir''Ohhhhh''çekiyorlar da,
ya biz?
Uyanır uyanmaz daha bir gözünü açamadan ''OYUN OYNAYALIM MI?''
İşten dönüşte daha ayakkabılar bile çıkmadan ayaktan''SANA BİR SÜPLİZİM VAR:)ODAMI GÖRMEK İSTER MİSİN?''oluyor ilk sözcükleri.
''Beraber çay içelim''
''Birlikte resim yapalım''
''Birlikte çadıra girelim''
''Birlikte araba sürelim''
''Birlikte süt içelim'' derken ve birlikte bunları yaparken ben okulda şarjımı bitirmiş evde onun enerjisine yetişmeye çalışırken ''Ben bisiklete bieneceğim''dediğinde ohhhhh diyip tam nefes alacaktım ki,
''Birlikte binelim mi?dedi.
Ne yorgunluk dinliyor ne uyku
tek derdi odası ve oyunu haliyle.
Tek başına hiç ama hiç oynamayan bir çocuktu ta kiiiiiiii
Odasına çizilen arkadaşlarına kadar.
Sürekli bizle oynamak isteyen ,bir sn bile peşimizden ayrılmayan çocuk odasına çizdiğim kız,tavşan ,Rozi ve Caillou dan sonra odasında tek başına vakit geçirmeyi sever oldu.
Onlarla konuşur,hikaye okur oldu.Odasına girince ilk işi onları öpmek oldu.
Şimdi biz peşindeyiz oynayalım mı diye ama o hiiiiiç oralı değil:)
şimdilik:)

14 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

Amanın bizim de hemen yaptırmamız lazım o zaman. Çok acilen:)

mine dedi ki...

güzel bir çözüm bir arkaşıma tavsiye edeceğim canım

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

HAhaaaaaa,ayyy yerim ben onu..
Biz de gelsek,odasına götürür mü bizi?
Vallahi Duru'da arşiv çok,iyi oyalar minnoşunu..:))))))))))a

füsfüs dedi ki...

selda biz de mi duvara resim çizsek acaba? aynı asya gibi defne de beeber beeber (beraber) diyor sürekli ve odasından çıkmak istemiyor. Acaba daha az işlevsel bir oda mı yapmalıydık biraz fazla sevdiler odalarını sanki:)))

aysencifci dedi ki...

Eylem çabuk bize de çizsenize o resimlerden! Ne olur! Aynı bu yanlız oynamama, gözünü açar açmaz oyun isteme, 1 sn bile ayrı kalmama bizde de var...
Sağlıklı olsunlarda, oynarız ne yapalım? Şaka bir yana oyun oynamaya bende bayılıyorum ama bazen yorgunken çekilmiyor. Gene de kırmıyoruz işte onları. Öptüm sizi.

Deli Anne dedi ki...

işe yarar mı bizim oğlanda da acep.. onu kavga dövüş en fazla 5 dk. tutabiliyorz odasında.

esay esin dedi ki...

çok güzel nasıl yapılıyor acaba ::))benimde ihtiyacım var

puck-robin dedi ki...

çok zor ya anne olmak çok zor çok zor :( ben sabredebilir miyim bilmiyorum , korkuyorum :S

Liya Azelya dedi ki...

ne güzel inşallah devamı gelir

Rozerin'in Annesi dedi ki...

cok guzel canim begenmis..bizimde ilk kelimelerimiz arasinda "Ka" yani Calliu...bizdemi yaptirsak...

Newbahar dedi ki...

Üzüldüm!...
Annesini özlüyor gün boyu napsın. Çevremde gördüğüm çocuklarda da kayu ve Rozi takıntısı görüyorum. Gerçi güzel ve zararsız bir çizgi film ama çocuklar çocuklarla oynamalı. Bahçede, parkta oynamalı.

Sizi anlıyorum insan mecbur kalıyor böylesi bir duruma.

Sevgiler

asya selda dedi ki...

nehirin eylemleri:)dene belli mi olur:)

mine;en azından evde olduğu ve anne babanın enerjisi bittiğinde tek başına vakit geçirebilmesi için denemeye değer fayda eder mi bilmem tabi.

Pınar;oda söz mü hiç?
hemen daha kapıdan girer girmez odasına sürükler sizi:)



füsun;bilmiyorum ki hoş oda bahane havada karada bizle defne misali beeber beeber hep beeberiz:)


aysen;oynarız tabi oynuyoruz da ama bazen gerçekten birazda kendi başına vakit geçirebilmeli :)dene belki eğlenir biraz bilmem ki:)

deli anne;ya pardon adın bu :)bir an deli anne yazınca suçlu hissettim kendimi:)
Asya da sıkılır eminim geçicidir bu durum bence ama şimdilik iyiyiz:)böyle

esay alıyorsun eline bir fırça ,bir kaç iç cephe boyası ne serse kafana çiziyorsun işte:)

age;bende çok korkardım ve korktuğum gibi de oldu,sana aman çocuğun olursa farklı olur hikayesi anlatmayacağım değişen hiç bir şey ok korkuyorsan sabredemiyorsan aynı olur herşey ama sevdiğin için bu sabır çıtası biraz daha yükseğe çıkabiliyor okadar:P

sanmıyorum liya bulacağız başka alternatifler bakalım zamanla

rozerinnnnn:)ben gece bahçesi karakterleri çizmiştim ons oysa ,sevmiyor mu onları yoksa:(



üzülme nevbahar Asya biz gelene kadar site bahçesi,500 mt ilerideki park ve marketlerde anneannesiyle 15:00 a kadar daha sonra da yemeğini yiyip bizimle dolaşıyor gezip oynuyor yağmur çamur demeden o yönden bir sıkıntımız yok da..bu kadar vakit geçirmişken
evde kaldığı ve odasında kendi başına oynama süresi sadece akşamları iken biraz nefes alsak diyoruz ı ıhhhh ama kandırdım şimdi:)bakalım ne zaman kadar :)

yoksa çocuklarla oynayamama yada bizle fazla vakit geçirememe sorunu yok:):):):)

Ayşe Naz'ın Annesi Şeyda dedi ki...

Valla benim odasına bir park yapmadığım kaldı kesinlikle odasında oynamıyor.. Allahtan okula başladı da oyun oynayalım mı bitti.. yalnızlıktan hoşlanmıyor onu oyalayacak tek şey tv onuda biz istemiyoruz o yüzden arkamı döndüğümde popoma yapışık bir surat oluyor hep kuyruk misali belki daha yakın :):)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Bizim evin her odası çocuk odası netekim:P Öptüm sizi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...