18 Kasım 2010 Perşembe

Kardeş mi istiyor?Bebekliğini mi özlüyor anlamadım.

Kimi gün yedi cücelerden bir tanesi
Kimi gün kedisi
Kimi gün küçük bebeği oluyor kardeşi
Ne böyle bir düşünce var ne de bahsi geçti.
Ama hergün biri oluyor kucağında anaç tavuk tavrıyla
yemek yediriyor,sallayıp uyutuyor nini söyleyerek,hasta oluyorlar, doktora götürüyor bir bir.
Sonra hayali kardeşi kıskanıp sarılıyor kendisi kundaklara
hasta oluyor, süt istiyor ,yürümeyi yeni öğreniyor gibi sendeleye sendeleye yürüyor sonra.
Ben Asya'nın kardeşiyim diyor.
Küçükken neredeyse hiç binmediği yürütecine biniyor defalarca.
Bana mı çekti diyeceğim geçmiş günleri hep özleyen, hep o anlarla yaşayan :):):)
Tamam şirin oluyor ama , bu devam ederse sorunmu demek acaba?????
Bende sorun oluyor da:P

8 yorum:

mine dedi ki...

ah canım benim birilerine mi özendi ondan mı istiyor acaba ya da oyun arkadaşı mı tek derdi ,
bu arada benim de hayali arkadaşlarım vardı çocukken hep böyle bir ihtiyaç var galiba : )

Deli Anne dedi ki...

Sorun değildir zaanımca annesi, şaklabanlık yapmak istiyor belki de.. Bizimkinde de var küçüklük oyuncaklarına sarıyor bir ara.. geçiyor sonra.

our twins of N.Y. dedi ki...

Benim kizimda bebegini sallar, dandini soyler, yemek yedirmek ister:) Hatta ikizine "aaa Ege'cim gel seni dr.Faiz'e goturiyim, hic acimaz korkma" der:)) Bence kiz cocugunun yaradilisinda bu var. Anac oluyorlar!
Sevgiler

Deniz dedi ki...

Yok canım, kendini eğlendiriyor çocuk:)Sorun yok:) Ayrıca nostalcik durumlar da iyidir bazen yahu..

öykü dedi ki...

Ama ben bunu yerım:)


optum cok ıkınızı de

sabah sabah bı tatlı geldı kı canım asyam bana

aysencifci dedi ki...

Bunlar hep yaşanılacak şeyler. Benim kızın da aslan arkadaşı var hayali, ayrıca tüm prensesler bizim evde yaşıyor.Yeğenim bir dönem bebeklik resimlerine bakıp eğer çirkin çıktıysa "bu benim Amerika'daki abim, ben değilim" derdi:))) Hepsi geçecek, üzülme. Öptüm sizi.

Durupınar dedi ki...

Minik kuş belki kardeş istiyordur annesiii :)

Deniz dedi ki...

Mim bıraktım sana:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...