9 Kasım 2010 Salı

HER ŞEY GÜZEL OLACAK...

"Beni görmek demek nasıl olursa olsun yüzümü görmek değildir. Benim düşüncelerimi, benim duygularımı anlıyor ve duyuyorsanız bu yeter. Sizin için sağlığını, yaşamını adamış olan bu adam sağlıklıdır ve sizin için çalışacaktır. O sizin için yaşıyor. Benim gücüm benim size olan sevgim ve sizin bana olan sevginizdir. Bu ulus, bu ülke yeni yönetim biçimi üzerinde dünyanın en akla yakın bir varlığı olacaktır."
Kötü şeyler yok bugün, yok yazmayacağım,kemiklerini sızlatacak şeyler anlatmayacağım.
Rahat uyu güldüğün günlerdeki gibi güzel olacak herşey.
Buna olan inancımı asla yitirmemek istemiyorum.
Şanslıyım seni doğru anlatabileceğim ,seni doğru tanımalarını sağlayabileceğim onlarca minik yürek benim ellerimde.
Rahat uyu...

10 yorum:

Deniz dedi ki...

İyi ki varsın(ız)

Zuzuların Annesi dedi ki...

''Şanslıyım seni doğru anlatabileceğim ,seni doğru tanımalarını sağlayabileceğim onlarca minik yürek benim ellerimde.''
o bizim şansımız Selda'cım o bizim şansımız...
Ruhu şad olsun...

haykırış dedi ki...

Dünya insanlarının gururla andığı bir liderdin ATAM ama ülken insanı seni yok etmek için elinden geleni ardına bırakmadı ve son olarak ta Milli benliğimiz olan İstiklal Marşının okuma mecburiyetini kaldırdılar.
Yüreğimiz sevginle dolu, şavkınla heyecanlanıyor ATAM, milyonlarca insanın yüreğinde olman dahi büyük bir umut bizler için.
Ruhun şad olsun.
Sevgi ve saygılarımla

* YeLiZ * dedi ki...

Allah senin gibi degerli ogretmenleri basimizdan eksik etmesin.
Her 10Kasim ,hickira hickira aglarim.Sanki Atam henuz gozlerini kapatmis gibi.
Bu sene sadece 10 Kasimda degil,bir cok kereler agladim Ata'm icin...

sebnem oguz dedi ki...

Keske ben de senin kadar umutu olabilsem Seldacım ...ama evet o minik yurekler icin gonlum cok musterih iyi ki senin gibi bir ögretmenin ellerindeler ...
sevgiyle kalın

anne kaleminden dedi ki...

ben de bunları okuyunca rahatladım, minik yüreklere sevgimle...

ŞÜKRAN dedi ki...

deme öyle:(:(:(:(
ben üzülmek istemiyorum...

desem de bugün okulda yaşadıkları çok ama çok üzdü beni.
eskiden Atatürk'e söz söylemek büyük bir utançken şimdi gurur oldu...
içim dolu hemde çok .
anlatacağım.
ama bu gn değil.


üzülmek uaamak istemiyorum.
düzelecek herşey düzelecek.


annem güvenme derdi kimseye
''güvenmediğim gün yaşayamam ben''derdim.

düzeleceğine inancımı yitirdiğim gün de yaşayamam...
sabaha umut dolu bişeyler yaz ne olur:(
üzülmeyelim üzüldüğümüze sevindirmeyelim...

Salı, Kasım 09, 2010


Öykü' ye yazdığın yorumda gördüm seni iyi ki gördüm birbirimze gerekliyiz, iyi ki oralarda sizlerin varolduğunu biliyorum bunlar bana güç veriyor hele ki bir öğretmen çocuğu olarak Atatürk sevgisiyle büyüdüm çocuklarımı o sevdayla büyüttüm, senin ellerinden gözlerinden öpmek isterim çünkü o minik kalplere kimse daha da aşılayamaz..Bloğunu izleyeceğimsevgiler.

Tibetin annesi dedi ki...

Seni ve Cumhuriyetimizi yaşatmak adına. elimizden geleni yapacağız... evet, ben de umutluyum. her şey güzel olacak...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

içim rahat sizin gibi öğretmenler olduğu sürece

öykü dedi ki...

Selda Ogretmenım

dun uzdum senı

cunku uzgundum gece o satırları yazarken

bana bu sabah umut vadeden bıseyler yaz oyku demıstın



bugun ınandıklarımı
arkasında durduklarımı yazdım

ATAMIZA MINNETIMIZI SEVGIMIZI YAZDIM..
Rahat uyusun ATATÜRK üm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...