18 Kasım 2010 Perşembe

Bana Pis Ona Missssssss.

Havada uçuşan toz zerrecikleri,
hala kış ayında olduğumuzun farkına varamadığı için susam tanesini sırtlamış yuvasına kış hazırlığı için götüren bir karınca ,duvar kenarı anayolu boyunca karşılaşıp acelece acele selamlaştığı diğer karıncalar,
ve önünden geçerken farkedip bir ''Allah rahmet eylesin''bile demeden
''Dur sen şu susamı bırakayım gelip seni de alacağım ''dediği ölmüş kelebekler.
Bu durumdan rahatsız 30 yaşında bir anne ve bu durumdan çooooook mutlu 2,5 yaşında bir kız çocuğu.
Uçuşan toz zerreciklerini kovalıyor havada.
İçerden çığlık çığlığa sevinçle bağırıyor.
''Anneeeee bak akadaşlarım bulada(karıncalar)''
''Aaaaaaaa bak sayın böcek te bulada(kelebek)''
''Sayın böcek senin ne işin var bulada''
''Şişşşşt sayın böcek sana diyolum uyuyomusun yaaa''
''Anne sayın böcek konuşmuyoooo''
''Hasta mı oldun sen''
''Dul ateşini ölçeyim hemen''
''Yimibeş delece,ufffff sayın böcek çok hasta anneee''
!!!!!!
Sayın böcek,karınca ve toz zerrecikleriyle çok mutlu
Sırf bu yüzden yazları hergün temizlerken şimdi evi hafta da bir temizliyorum
Keşfetsin,öğrensin,hayvanlarla iç içe olsun diye yavrucak.
..........................................
''Efendim?''
''Tembel mi?''
''Kim, ben mi?''
''Aaaaa ne münesbet yorgunluktan,tembellikten temizlemediğimi de kim söylemiş
yalan vallahi yalan...''

1 yorum:

mine dedi ki...

tembellik de neymiş önemli olan eğitim tabii ki : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...