20 Ekim 2010 Çarşamba

Yine duvar çizimi biri Asya biri okul için.

Ohhhhh 3 ay tatilim var diye nispet yapan sen misin?
Şimdi başımı kaşıyacak vaktim yok
Ve öğretmenlerin çok tatil yapmasının sebebi o çocuk sesinin kulaklarda ve beyinde yaptığı kimi zaman kalıcı da olabilen hasarları en hafife indirmek.
Yoksa emekli olamadan tımarhenelik olmak kaçınılmaz.
En çok üzüldüğüm de akşama kadar onlarca çocukla uğraşıp evde bir çocuğun sesine tahammül edemez duruma gelmek.
Sevmem işinden yakınmayı aslında bu kadar işsiz insanın olduğu şu zamanda.
Ama bazen ses dayanılmaz oluyor ki yapılan sadece öğretmenlik olsa ,
müfettiş,istenen bir sürü kağıt israfı belge......
Bir tek ,
hatırlarsınız sınıflardaki mevsim şeritlerini işte onları yapmayı seviyorum.
Hazır artık çoğu belge resim kullanılacak bir çok malzeme eskisi gibi değil.
Ama yok illaki ben yapmalıyım birazda çocuklar dahil olmalı içine sevmiyorum al yapıştırları
kimine göre gereksiz zaman kaybı gibi görünse de sınıfımda benden izleri seviyorum .
İşte tamamlanmamış mevsim şeridi için yaptığım resimler.
Bukadar iş arasında bir de Asya ya birşeyler çizdim ki tüm yorgunluğumu bu aldı.
Eski çizimlere sevgili Zuhal'in hediyesi kelebek resimlerini ekledim.
Ha birde Rozerin'im var odası için resim sözverdiğim,hazırladım en kısa zamanda göndereceğim affet beni özürdilerim bu kadar geciktiği için...
Bir de arayı çok açmamın suçlusu sadece internetim ben masumum .

17 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

SÜPERSİN SEN YAAAA!!!
msn'i sonradangördüm, Batı bey wc'de bekletiyordu da beni :(

zeynep dedi ki...

hemen bu mevsim şeridi örneklerinden kopa çekiyorum:)çok güzel olmuşlar çünkü..

asya selda dedi ki...

:)canım demek meşguliyein buydu:)
öpüyorum ikinizide:)

asya selda dedi ki...

Zeynep:)bitmiş halini de gönderirim :)
çocuklarıda çerçevesine yaprak kar figürleri kesip boyayıp yapıştırmalarıyla dahil ettiğimde tamamlanacak:)
bende sevdim ne yalan söyleyeyim

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Seldacım harika olmuş çizimlerin, süpersinn..

Liya Azelya dedi ki...

merhaba
tesadüfen okudum blogunuzu
bende öğretmenim dikkatimi çekti çok güzel olmuş mevsim şeritleriniz ellerinize emeğinize sağlık
sevgiler :)

Deniz dedi ki...

oh be şükür kavuşturana, az önce , Seda'nın postunda yazdım nerde bu kız, özledim diye

asya selda dedi ki...

teşekkürler Emine ama bakarak yaptım internetteki resimlere:) :) fikir benim değil yani:)

asya selda dedi ki...

o zaman hoşgeldin liya:)
teşekkürler meslektaşım:)

asya selda dedi ki...

bence de seviyorum bloğu ya:)onca işim olsa da burada olmak rahatlatıyor beni
bende sizi özlemişim hemde çok:)

bu arada eşim yazın fotolarına bakarken geldi ve bu fotoğrafları ne zaman çektin???
annemden sonra eşim de ilk görüşte yaz'ı asya zannetti:)

Ayşe Naz'ın Annesi dedi ki...

Çok güzel :)Asyanın odasıda çok güzel olmuş güzel fikirmiş biz stikerlarla süsleyebildik en fazla resim yapsak ev sahibimiz kesin kalpten giderdi :)) yaşlı adam sebep olmayalım :) Eline sağlık..

Deniz dedi ki...

Seldacım bu arada, header'da gözlerin afet çıkmış: )

Mlke-Btkn dedi ki...

duydun mu? müjdemi isterim Toprak Aras'ın annesi Aynur hamileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

asya selda dedi ki...

merhaba:)
ev bizim olunca gönlümce boyuyorum da annem kalpten gidecek benimde:):):)
yeterrr dre gibi artık :)

asya selda dedi ki...

denizzzz :)sus utandırma beni yahu

asya selda dedi ki...

melikeee duymadım hemen arayayım yarın :)
sevindim hemde çok:)

Adsız dedi ki...

selda süpersin,kıskan smiley
şule

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...