10 Ekim 2010 Pazar

Pazar Anatomisi

Baharı görmeden kışa geçtiğim şu günde,
Bir demlik çayın kaynama
+
Bulaşıkların yıkanma
+
camların silinme
+
perdelerin yıkanıp asılma
vakti kadar
defalarca defalarca onu dinledim...
sıkılmadım mı
yok....
Hemde hiç:)
Öyle ki yapılan işlerin yorgunluğu olması gerekirken şu an omuzlarımda,
yok...
Hemde hiç:)
Ha bir de,
ezberledim masallarımı,şarkılarımı
olmadığı için bir televizyonum ya da projektörüm akıllı tahtadan hiç söz etmiyorum:)
Geçeceğim yarın karatahtamın başına elimde tebeşirim,
dudaklarımda eeeeeeeeeeeeeee sesi,
bir harf öğreteceğim kırk yıl kölem olmalarını istemeden:)
bir harf,
ilk harf
Son zamanlardaki sessizliğimin minik minik 19 sebebine...
Şimdi uzanacağım yatağıma kulağımda haliyle hala o
ama aklımda yarın....
Çocuk gibi.
Heyecan???
Var...
Hemde çok:)
Niye mi????
Bilmem...
İşte...
Öyle...:):):)

14 yorum:

Newbahar dedi ki...

Ne güzel, ne hoş...

aaaaa!
beeeeee!
...
eeeeee!

melodi gibi değil mi?
Şen çocuk sesleri ve öğretmen yüreği.

Sevgiler

Ece dedi ki...

Seldaaaaaaaaaaaaa:)))
Yazını okudum çokda guzeldı ama ben daha çok sana yazacam bu gece:)))ozledım be senı
sen hıc ugramaz oldun ama neysee:))
mınık prenses nasıl okuyorum da halsızlıkten yazmıyorum walla yorum halsızlık dedıgım sadece belkıde sadece okumak ısteyısım anlarsın iştee ülee :)))
neselıyım bu gece:)))
sevgılerımle kal saglıcakla
örtmenim :)))

herşeyden azıcık dedi ki...

İnşallah en yakın zamanda sizin orası dsa akıllı tahtalarla donanır.Donattık donattık diye avaz avaz bağırıyorlar ya paşalar:(( 40 yıl değil ömürleri boyunca kölen olsunlar öğretmenlerin hakkı ödenmez Allah (1'iniz hariç adı bende saklı:(( ) hepinizden razı olsun.

sude naz'ın annesi dedi ki...

şarkıyı dinleyince niye yorulmadığını anladım hızlı gonzalez:)))nerelerdesin???

Tibetin annesi dedi ki...

şarkıyı dinleyemedim henüz :( ama heyecanlı olman ne güzel, bazen sebepsiz heyecanlar pek bir mutlu ediyor insanı (senin ki de öylemi gerçekten?)
sobeledim seni, bloğumu bir ziyaret ediver :)

sebnem oguz dedi ki...

ohhh be sonunda geldin ... bu 19 minik aklını başından almış olmalı unutttun buraları :)

Mlke-Btkn dedi ki...

ben seni seviyorum biliosun deemi ;)

hem de gurur duyuyorummm...

asya selda dedi ki...

yazı ekleyemediğim gibi yorumlara cevabıda çok geç verir oldum ama bu sadece internet bağlantımla alakalı:)
arkadaşlar kusura bakmayın

newbahar;bu melodi biraz yüksek volumle olsada :)onlarsızda olmuyor tabi:)

asya selda dedi ki...

eceee :)
hoşgeldin sende yoktun bualarda uzun zamandır diyordum ki geldin umarım herşey yolundadır hayatında seni seviyoruz dikkat et kendine olur mu canım benim:)

asya selda dedi ki...

funda canım nerelerdesin sen yahu özledim özlettin...
geçen sene akıllı tahtasız okul kalmayacak denilmişti ama denildi sadece işte ben tahtayı bulduğuma şükrettim:)
öpüyorum seni ve yakışıklıları

asya selda dedi ki...

eylemmmm buralardayım buralarda olmasına da hem internet bağlantım hem okul yazmamı bir ses vermemi engelliyorlar..

asya selda dedi ki...

sibel:)bence dinle ki dinlemişsindir de daha önce ve hemen geliyorum ne imiş şu mimmmm

asya selda dedi ki...

şebnem hemde nasıl hemde nasıl cüzdanımı arabalarda telefonumu parklarda unutur oldum:)

asya selda dedi ki...

deli kız bende seni:):):)):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...