15 Ekim 2010 Cuma

Bunama belirtileri gösterdiğim şu günlerde unutmadan.

Uzun zaman olmuştu hatta arada unuttuklarım bile oldu sobe mi dersiniz mim mi bilmem ama sorulan sorulara cevap vermeyeli , vermediğimde oldu ama kasıtlı değil tabi. Hani olur ya sizi arayan birini görürüsünüz cevapsızlarda uygun zamanı beklerken unutursunuz günler geçer üstünden ve sonra çok zaman geçtiği için de kendinizi savunacağınız bir söz bulamaz ,unuttum demeye de utanırsınız,
siz böyle şeyler yapmaz mısınız?
Tühhhh!
Ben yaparım unutkanlığım tavan yaptığında
şu günlerde de olduğu gibi geçen gün konuşup banka koymuşum telefonumu,bulan annemi arayana kadar da haberim olmadı.
Ya asma kilitli sınıfımın üç yedek anahtarını iki hafta içinde kaybedişim.
Daha fazla batmamak için anlatmadan ,Sibel'in istatistik sorularını da unutmadan ben cevaplara geçeyim
İşte en fazla okunan 5 yazı.
08 Ara 2009, 8 yorum
213 Sayfa görüntüleme
30 Mar 2010, 21 yorum
199 Sayfa görüntüleme
04 Tem 2010, 21 yorum
172 Sayfa görüntüleme
14 Şub 2010, 7 yorum
140 Sayfa görüntüleme
15 Şub 2010, 24 yorum
133 Sayfa görüntüleme

6 yorum:

verago dedi ki...

ben bloglardan bir süre uzak kaldım ama sizi unutmadım :)
telefonu bir yerde unutup uzun süre farketmemek iyi birşey aslında :) çoğu o kadar benimsemiş ki adeta vücudunun bir parçası gibi, unutsa kaybetse hemen farkeder eksikliğini.
hepimiz bazen dikkatsiz ve unutkan oluyoruz bunu dert etmeyin..

* YeLiZ * dedi ki...

gecen gun anneme telefonum nerde ,telefonum nerde diyorum kisik sesle , bir telas yolun kenarinda canta bosaltiyorum.Annem de bana bakliyor oylece.
Kisik sesle sormamim sebebi bi yandan telefonda konusuyor olmam....
siyiriyor muyuz ne /
:)

Deniz dedi ki...

nerelerdesin hatun????

asya selda dedi ki...

VERAGO ÜZÜLME BİZDE UZAK KALDIK İŞ MEVSİMİ MALUM:)
Bir zamanlar benim de bir parçam gibiydi de şimdi heryerde unutuyorum:)
Laf aramızda unuttuklarımı saysam dert etmem gerektiğinde hemfikir olabiliriz ama ben saymayacağım utanırım:)

asya selda dedi ki...

ha hayyyy yeliz bu banada çok olur tek elimletelefon ararım diğer elimde telefonla:):):):):):)

asya selda dedi ki...

deniz vallahi ben masumum tek suçlu internetimmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...