2 Ekim 2010 Cumartesi

Bir Salkım Vişnemiz

Olmadı...
Her iki senede bir
bindiğimiz kamyon kasasında tanımadığımız yollara doğru yol alırken küçülüp kaybolan
o tanıdığımız yerleri ardımızda bırakıp bir daha hiç oralı olmadığımızdan mı?
Her yeni yerde her yeni insana karşı annemin önümüze çektiği o görünmez duvardan mı?
Yabancı yerlerde yabancı olup aynı soyadalı bir sürü insan arasında yabancılaştığımızdan mı?
Yoksa sadece benden mi kaynaklandı bilmem,
içten sarılışların ardından sırtımı sıvazlayan ya da sıvazladığım,
hiç düşünmeden ağız dolusu yapılan tatlı sırların anlatanı ,
hiç düşünmeden yapılan ağız dolusu sıların dinleyeni,
mutluluğun ya da üzüntünün paylaşanı,
paylaşılanı...
OLAMADIM ben.
Grupça gidilen eğlencelere ''Hadi sen de'' denildiğinde
İşim var larım çoğaldıkça
''Hadi sen de'' ler azaldı.
Azaldıkça sondan bir önceki durakta,
tepe başında ,
uçurum kenarındaki kaysı ağacı altı zamanlarım çoğaldı.
Bu zamanlar çoğaldıkça arkadaşlarım azaldı.
Onlar azaldıkça mutlu anlarım
yada üzüntülü zamanlarım anlamsızlaştı.
Kendi başına bişeyleri yaşamak ister acı ister tatlı
damağımda hiç bir tat bırakmadı.
Olmadı...
Dostum sözcüğünün iç hep boş kaldı.
Anlamıyorlar beni diyordum ama asıl anlamayan bendim sanırım.
Bir yerden başlamalıydım.
Anlatmak istediğimde telefona defalarca bakıp sonunda ik çift yazmalıydım.
Onu ne ilgilendirir ne düşünür dememeliydim.
Çok fazla şey bilmem de gerekmezdi hakkında ya da onun benim hakkkımda,
gözlerinden ne dediğini anlamalı,ne dediğimi anlamalıydı.
Oldu...
Belki hiç birşey bilmiyorum diyecek kadar bilmiyorum hayatını yaşadıklarını,
belki hiç birşey bilmiyor o da.
Ama ilk defa söylemek istediğimi gözümle anlattığım biri girmişti geçen yıl bu zamanlar hayatıma.
Çok sorgulamadı sormadı sadece dinledi.
Anlayamadıklarımızla anlaşamadıklarımızla eğlendi beni de eğlendirdi.
Şimdi O da burda
dinlemek ,konuşmak, zaman geçirmek zevkti.
Okumak da ayrı bir zevk olacak şimdi benim için
İyi ki varsın Asya cicişin Öslem'i ,
Yazmak okundundukça daha da zevkli ve anlamlı hale geliyor sizde bir hoşgeldin demek istemez misiniz:):):)

2 yorum:

Lola's dedi ki...

canım arkadaşım; sözcükler kullanılmaksızın yürünen yolumda yoldaşım ve sırlarımı kalbimi hiç anlatmasam da okuyan bilen sırdaşım...biraz sevgi biraz sitem dolu bu güzel yazıdan payıma düşeni biliyorum. herkesin payına düşenler kadar bana düşeni de alıyorum...canım benim yaramaz bir kız çocuğu gibi, şımarıkça kendi dünyamda kaybolup gittim biliyorum...büyüyeceğim sana söz veriyorum:)

asya selda dedi ki...

Ne diyim ki sana deli kız seni seviyorum iyi ki varsın:):):)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...