28 Eylül 2010 Salı

Geldim Geldim:)

Çok oldu değil mi yazmayalı?
Değişiklik var mı hayatında diyen Özlem'e
''Nebileyim işte aynı heralde''dediğim günden bu yana bir yıldır durağan hayatım birden gaza bastı
Hem de acemisi olduğu yollarda
Madde madde yazayım da sıkıcı gelmesin::)
1.İlk gün direği sıyırarak,ikinci gün kavşakta önüme birden çıkan arabaya bakakalıp direksiyonu bırakarak,üçüncü gün tüm heyecanımı atarak araba kullanmayı öğrendim
Ve diyorum ki benim kadar arabalardan korkan bir insan şimdi tek başına gezintilere çıkabiliyor,araba kullanabiliyorsa şu yazıyı okuyupta ''Hayatta kullanamam'' diyen arkadaşım sana sesleniyorum sen havada karada kullanırsın:):):):):)
2.Sevsem mi sevmesem mi bir türlü karar veremediğim mesleğim,
karşı konulamaz ama anlaşılması da zor ama şeytan tüyü olan bir sevgili gibisin tam ''Tamam sevmiyorum artık seni''dediğimde yine yeniden kandırıyorsun beni:)
Bu yıl çok yorucu olacak gibi,
Uzunnn zaman oldu mini mini birleri okutmayalı
şimdi en az onlar kadar yabancı
onlar kadar heyecanlıyım yaptığımız çizgilere karşı
Ama yaşamı boyunca kullanacağı okumayı yazmayı birine ben öğrettim demek ayrı bir keyif olacak gibi:)
3.Bir tek okullu olan ben değilim.
Bu yıl hem veli hem öğretmenim.Asya'da kreşe başladı aslında tam başladı diyemem evimizin 300 m ilerisindeki kreşi görüp sürekli kreş kreş diye tutturması,evde hiç kimseye nefes aldırmadan kendisi ile oynanmasını istemesi acaba?dedirtti bize. Acaba göndersek mi?
Kreş bir zorunluluk olmadığı için çok daha rahat oldu karar vermemiz tabi sevmezse istemezse göndermeyiz yine oyun arkadaşı dedesi,anneannesi,teyzesi,annesi,babası olur dedik.
Kayıt için gittiğimizde ise dış kapıdan içeri bizden önce girdi ve eliyle selamlayarak
''Herkese merabalarrr''dedi:)
O an nuttu bizi kendisi ile birlikte 10 arkadaşıyla ilgilenecek öğretmeninin elinden tutup oda oda gezdi
Sindi mi içime???
En çok da onu öyle mutlu görünce evet ya içime sindi.
Ve zorunluluk olmadığı için daha da rahattı içim.
4.Sahi Eylül -Ekim sonbahar ayıydı değil mi?Şurda bir ay sonra kış aylarına geçeceğiz ama hala yanıyoruz iyi mi?Salgın şeklinde gelen ve bizi dizi dizi yatağa dizen mikroplarda amortisi...

23 yorum:

Lola's dedi ki...

canım; sizi çok özledim:( bu yazıyı sevdim şoför selda :) öğrenci asya:) canlarım benim..

zeynep dedi ki...

birleri mi aldın seldacım nasıl zor geliyor diğmi ben 3 yıl oldu okutalı şimdi bile uzak geliyor ama 1. sınıf okutmak bambaşka tarifsiz bişiy..

öykününannesi dedi ki...

Saldacım, mini mini birlerimi okutuyorsuuun :) Çok sevindim.
1. sınıf telaşını senin gibi anne şevkatine sahip bir öğretmenle aşacak olmaları, hem veliler hem minikler için büyük şans:)

Asyam çok tatlı olmuş. Büyümüş minnoşum, okullu olmuş.
Öp benim için ;)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

yeni eğitim-öğretim yılınız hayırlı olsun Selda :)
Selda sana birde birşey sormak istiyorum
madem mini mini birleri okutacaksın :)
sor dersen sorucam :)

Başak dedi ki...

herkese merhabalar ha,canım benim çok tatlı.Ada da olsa böyle derdi eminim:)Hayırlı olsun yeni öğretim yılınız ikinize de.

aysencifci dedi ki...

Ama o sırıtık suratı YERİM BEN!!!
Maaşallah kırk bir kere! Kreşi de hayırlı olsun Asya'nın. Seninde yeni ööretim yılın hayırlı uğurlu olsun. Bu araba işi benimde en büyük korkum ama senden gaz aldım, hadi hayırlısı..ÇOK öptüm sizi.

Red Riding Hood dedi ki...

Ne şirin cimcime çıkmış bu pozda bu minnak hanım annesi ?

Tibetin annesi dedi ki...

kreş konusunda aynı tepkiyi Tibet'te verir umarım. Artık evde ona yetemez olduk :( hoşgeldin, iyi ki geldin Seldacım...

nehircce dedi ki...

Araba konusunda süper bir cesaret oldu bana :)) denemeliyim sanırım..Fıstığın da seninde okulunuz hayırlı olsun öpüyorum sizi.

asya selda dedi ki...

canım bende seni özledim hemde çok biraz önce merdivenlerden çıkarken geldin aklıma yine ve ben yine özledim seni:):):)

asya selda dedi ki...

zeynep gerçekten zor ve güzel sözcükleri arasında gidip gidip geliyorum..
birde 1.sınıf öğrencilerim başka bir köyden taşımalı geliyorlar.
o biraz problem oluyor bakalım....

asya selda dedi ki...

TUĞÇE ;korkuyorum desem biraz:(
ama biliyorum yapacağım ve bu korku zevke dönüşecek:)
okullu oldu ya ve çok seviyor:)

asya selda dedi ki...

sor baharcım ne demek yardım edebileceğim bişey ise seve seve:)

asya selda dedi ki...

teşekkürler başak:)bu nisan çocukları benziyor mu ne birbirine:)

asya selda dedi ki...

aysen gerçekten korkma diyebilirim ki ben dünyada araba kullanabilecek son insaım derdim...
ben kullanıyorsam herkes kullanır:)

asya selda dedi ki...

red riding :)bayram pozlarına devam hala:)arabaya uygun diye ekledim:)teşekkürler

asya selda dedi ki...

bizde bunun için düşündük canım evde ona yetemiyoruz artık.yoksa annem bakıyor bi zorunluluk yok ama sıkılıyor artık biz yorgun argın gelip onun enerjisine yetişemiyoruz.

asya selda dedi ki...

e ne duruyorsun hemen direksiyon başına nehirce:)

NiLaY dedi ki...

valla nasıl özledim sizi anlatamam canım.. heşreyin yolunda olmasına sevindim, biraz yorucu ama güzel geçecek olan bu kış bizi sensiz bırakma :)

Mlke-Btkn dedi ki...

ben yine de kullanamıyorum :((

Asya'm kreş'e mi başladı? hadi hayırlısı çok sevindim, iyi seneler okul hayatınızda canımcım ;)

asya selda dedi ki...

bende nilay bu 1 ler tüm zamanımı çaldı ama en kısa zamanda ziyaret edeceğim:)öpüyorum çok çok çokkkk

asya selda dedi ki...

canım sen de kötü olmuşsun yeni gördüm geçmiş olsun..
Asya başladı sayılır ama sanırım bir kararsızlık olacak gibi bakalım anlatırım:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

aa seldacım sen gecen sene 3. sınıf değil miydin bu sene 1. sınıfı almışsın ya biz mektup gonderecektik size, bag mevsimi, sonra toplanma taşınma telaşı derken cok fazla bile ihmal ettiğimiz:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...