5 Eylül 2010 Pazar

Bırrrrrrrr donuyoruz Ankara'da :/ :/

Soğuk ,evet evet yanlış söylemedim soğuk.
Çok uzun zaman olmuştu Eylül'de soğuk hissetmeyeli.
Çok uzun zaman olmuştu otobüsle yolculuk etmeyeli.
(O kadar çok olmuş ki biz binmeyeli otobüslerin her koltuğuna televizyon konmuş,internet bağlantısı yapılmış,telefonlar bile kapamıyor artık.
Tamam gülmeyin ama ben en son bindiğimde video kasetle izlenen tv ler vardı,telefon kesinlikle yasaktı.)
İkisini de özlemişim.
Burnuma uyur uyanık gelen kahve kokusunu,
rüyalarımın fonunu oluşturan aksiyon filmlerinin sesini,
Hatta boynumun tutulmasını,ayaklarımın uyuşmasını bile.
Bir tek cama başımı yaslayıp uyuyamadım.
Çünkü hep benim olan cam kenarı bu defa bir hanımefendiye aitti.
Gece yolculuğu olduğu için bizi yormasa da ister istemez sıkıldı tabi.
Sohbet ettiği ön koltuktaki kendinden 30 yaş kadar büyük ablası da olmasaydı
daha da sıkılacaktı ve sıkacaktı bizi.
Ama sevdi yine de otobüs yolculuğunu .
Gelene kadar o ''Nereye gidiyoruz?'' sorusunu sordu defalarca ben ''Ankaraya gidiyoruz'' cevabını verdim artık yirmiden sonra içim darala darala.
Kah pencerelere sticker yapştırdı,kah kitap okudu,fotoda ki boyun yastığını Migros da bulduk çok şirin değil mi?kah ona sarılıp uyudu.
İndiğimizde ''Nereye geldik?'' dediğinde kızarmış ve altı morarmış gözlerimle baygın baygın bakıp ''Ankaraya kızım'' dediğimde cevabı
''Ankayaaa ankayaaa neydesin seni göremiyorummmm''oldu:)
Aşağıdaki foto da ise Çankaya belediyesinin kızının eline bize çaktırmadan tutturduğu ''Evet''yazılı balonu kızına çaktırmadan patlatma arzusunda olan baba ve üzerindeki yazıdan habersiz balona oynamak istediği için kaçan kızını görüyorsunuz.
Zavallı evet sözcüğüne bile gıcık olduk bunların yüzünde ya
Neyse artık uyumalıyım zira gezmeli bir pazar bizi bekliyor.
Basket maçalrına niyetliydik hatta çok istemiştik ama biz gelmeden bir gün önce İstanbula gitmişler,onlar üzülsün ne yapalım şirin bir taraftarın tezahüratlarından mahrum kaldılar hıh.
Salı döneceğiz o zaman kadar biraz daha soğuk depolayayım:)
İyi sabahlar:)

8 yorum:

AYÇA dedi ki...

Aaaa dün sicacik bir hava vardı ankaramizda ama :) yurt geneli soğumuş o bir kaç gün. Otobusle ilgili tüm fikrimi degistirdin. Benim de en son bindiğim de ortada bir televizyon. Herkesin önünde kulaklık vardı.telefonda yasaktı. O kadar gelişmiş yani.
keske o balonu bana bı verselerdi, önlerinde yapmadığımı birakmazdim.

Hosgeldiniz bu arada... Öpüyorum :)

sude naz'ın annesi dedi ki...

aa ankaradamısın şeker...yaa ama haksızlık bu ben şimdi seni göremicem hırrrrr:(((

Durupınar dedi ki...

İyi eğlenceler, güzel ve tatlı yorgunluklarla gelmeniz dileğiyle :)

anne kaleminden dedi ki...

gündüz sıcak ama geceler epeyce farketti :)) hoşgeldiniz...

Deniz dedi ki...

Canım Ankara'm: )

Ya balona , boncuğa ne paralar döktüler, insaf!!!!

Cocukla Cocuk dedi ki...

yaz çok sıcak olursa kış çok soğuk olur derler...bu kış donacak gibiyiz...balon hikayeniz çok komik umarım elinde evet pankartlarıyla gezenlerin birçoğunun sizin gibi hikayesi vardır....sevgilerimizle

asyaselda dedi ki...

ayça canım biz dikmendeydik belki bu yüzden daha soğuk geldi bize belki de:)

eylem canım vaktimiz bol olduğunda yine geldiğimizde mutlaka görüşmek isterim canım:)

Pınarım :)teşekkürler canım

anne kaleminden demek siz de Anakara:):)hoşbulduk diyeceğim ama geleleli epey oldu:)

deniz:)ben soğuğu dışında pek hoşlanmadım:)desem :)

çocukla çocuk :):)umarım

emel dedi ki...

bu başlığı görür görmez bendeki telinden aradım bi kaç defa ama kapalıydı... yorum yazmak için üzerinden baya geçti ama üzüldüm,keşke görebilseydik sizi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...