1 Eylül 2010 Çarşamba

Süper güçlerin var inkar etme , biliyorum çünkü artık bende de Var

Başım çok ama çok ağrıdı bu gün sol kürek kemiğimden yukarı çift dikiş yapan bir çuvaldız girip girip çıktı göz pınarlarıma kadar:)ara ara giremediğinde kemiklerime denk geldiğinde ona bir çekiç yardım etti.
Vay be doktora gidip ağrılarını anlatan nineler gibi anlattım baş ağrımı,ama öyle başım ağrıor desem amannn baş ağrısı diye geçiştiriliyor .
Evde de böyle yaptım daha etkili oldu ilgi toplama işi:)
30 yaşında hatunum ama hala severim nazlı tuzlu halleri.
Ha bir de söyleyeyim anneden başka kimse nazı sonuna kadar çekemiyor,ne eş ne evlat
Anne olduktan sonra kadınlara özel güçler veriliyor .
Ve o özel güçlü süper kadın yanı başınızdaysa herşey daha da kolay oluyor.
Yemek yapma zorunluluğunuz kalmıyor hasta olduğunuzda.
Eteğinizden çekiştirip oynamak isteyen bir kızınız olmuyor o geldiğinde
ayaklarınızı uzatıp ağrınızla başetmeye çalışabiliyorsunuz.
Uçarak gelip ne istediğinizi sorup yapıyor,bu içli köfte bile olsa bir makarna yapımı kadar kolay bir şeymiş gibi ''Tamam hemen yaparız'' diyor .
Sizde dudaklarınızı büzüp şirinlik yapan üç yaşındaki bir çocuğa dönüşebiliyorsunuz o sırada.
O da sizi faklı görmüyor sanki:)
Makinadaki çamaşırlar bile daha hızlı yıkanıyor ,nasıl yıkanıyor ne zaman seriliyor ,toplanıp katlanıyor takip edemiyorum.
Hepsi bununla kalmıyor tabi Asya ile bir odadan bir odaya yarış yapacak ,kule dizecek kulelerden köprü yapıp altından geçecek, çalan şarkıya kalkıp iki göbek atıp ardından parka gidecek enerjiyi de buluyor kendinde.
Dilimlenmiş meyvemi yiyip ayıldığımda mutfağa gittiğimde heryer pırıl pırıl.
Mis kokuyor annem, mis kokutuyor.
İyi ki hep yakınlarımda.
Ama benim hala başım ağrıyor midemi de bulandırmakta
Ne bela bişeymiş asıldı kaldı omuzlarımdan göz kapaklarıma.

21 yorum:

Noyumberry dedi ki...

Geçmiş olsun.. Sağlıklı günler diliyorum:)
Sevgiler..

puck-robin dedi ki...

Migren bu yaa, bende de var aynısından, şimdi diyorum kafamı geçici bir süre için kesseler geri taksalar ne güzel olur :D
Hasta olunca ne güzeldir anneye naz , huysuzluk yapmak hehe

Tibetin annesi dedi ki...

Ben de annem gibi anne olurum inşallah, nedense hiç becerebilecekmişim gibi gelmiyor :(
çok geçmiş olsun Seldacım, bilirim o baş ağrılarını... hala doktor kapılarını aşındırıyorum bu yüzden :(((

esra dedi ki...

gecmiş olsun arkadaşım....

nehircce dedi ki...

Seni çok iyi anlıyorum :(( geçmiş olsun canım..Ne şanslısın annen konusunda maşallah diyeyim..sevgilerr

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

anneler iyiki varlar :)
çok ama çokkk geçmiş olsun

Durupınar dedi ki...

Anneler öyle yaa, o kadar güzel anlatmışsın ki onları bir an annemin yanımda olmasını istedim, kıyamıyorlar yavrularına, biz nasıl kendimizinkine kıyamıyorsak... Çok geçmiş olsun canım, en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle, öpüyorum seni ve Asya'yı.

sebnem oguz dedi ki...

süper yazmıssın valla sanslısın vede boyle eli cabuk her derde deva hem de yakında annesi olanlara pek imrenirim canım ...Allah saglık versin hem annene hem de sana

nehirineylemleri dedi ki...

Nehir'in babası duymasın ama:) annem yanımdayken nerem ağrısa, bana ne haller olsa ilacım annem oluyor. Annem gibi olamam sanırım ben:)

Şenay - Doğa dedi ki...

Ah bu migren..bir kaç gün önce uğradı bana... epey bi saat'te misafirim oldu...

Canım.. önce böyle özel bir anneye sahip olduğun için çok şanlısın..allahım sevgılı annecıgıne saglık versin..

Ve çok çok gecmıs olsun canım..

asyaselda dedi ki...

noyumberry;
teşekkürler başka bir dert yok şükür:):)baş ağrısı gelirr geçer:)

asyaselda dedi ki...

aynı age ben de içini açıp boşaltasım geliyor:(
böyle olduğunda ses,koku,ışık herşey batıyor hemde ne batma..
ama yalnızsan gerçekten zor birilerli varsa annen gibi yanıbaşında daha kolay oluyor atlatman yaptığın nazlarla:)

asyaselda dedi ki...

sibel;
annem hiç üşenmez sıkılmaz ben de okadar olamam sanırım bu yaşta üşeniyorum ama mesele çocuk olursa sanırım hepimiz anne gibi oluruz:)
olur muyuz?oluruz oluruz:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim Esracım canım:):):)

asyaselda dedi ki...

nehircee teşekkür edrim canım maşallahına da ayrıca teşekkürler..
okulumda bu durumu kötü gözlerle anlatan dinleyen insanlar var .
oooo negüzel ohhh diye diye korkuyorum kadına bişeu olacak diye:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler bahar;
iyi ki canım iyi ki:)

asyaselda dedi ki...

pınarcım teşekkürler canım :)artık daha da yakınımdalar.
ve size gelecektik geçenlerde ama planlar değişti ..
en kısa zamanda ziyaretinize geleceğiz:)

asyaselda dedi ki...

şebnem şimdi anlıyorum kızları neden başka şehirlere vermezlermiş eskiden:)
yine çocuklarını düşünüyormuş eskiler:)

asyaselda dedi ki...

şişşşşşt bizimkilerde duymasın:)aynen bizde de öyle:)

asyaselda dedi ki...

şenay canım sanaa geçmiş olsun her ağrı zorda bu baş ağrısı beter yaaa.
dikkat edin sizde kendinize :))öpüyorum

egeşüki dedi ki...

Geçmiş olsun selda.Neyseki annen yakınlarında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...