15 Eylül 2010 Çarşamba

30 da hala 7 gibi

Utanmadım ütülü pantolonumu,tşörtümü astım başucuma
akşamdan hazırladım çantamı,
uyuyup uyuyup uyandım geç kaldım,terlikle gittim,minübüse yetişemedim ve türevleri birçok aksilik içeren rüyalar demeti ile sabahı sabah ettim.
Kahvaltı edemedim mideme ağrılar girdi.
İlkokula başlayan taze bebeler gibiyim.
Şimdi mi?
Bugün mü?
Yeni bir okul olduğu için mi?
Değil...
Hala o ilk okula gideceğimin gecesindeki gibi,
her sene aynı şekilde hissederim.
Sıkılsam da bazen çok yorulsam da,
düşündüm de çoğu insanın hatırlayamadığı o heyecanı
ben hala yaşıyabiliyorum,
çocuk gibi:)
Tatil dönüşü işe başlarken başka kim benim hissettiklerimi hisseder ki:):):):)
Çizmeler mi?
Yok yok hala sizin oralarda olan Eylül serinliği yok bizde
ama görülüp beğenilen bu çizme şort altına ,etek altına ,cehennem sıcağında giyiliyor şimdi:)
Giyilmez yavrucuğum demedik mi?
Demedik:):):):):)

24 yorum:

Şule dedi ki...

iyi bişey galiba o heyecanın olması,ama sende biraz abartılıymış itiraf etmeliyim :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

:) Anne lafı dinlemez süslü o! Canım yeni dönemde kolaylıklar dilerim sana öperim

aysencifci dedi ki...

Örtmenim yeni ööretim yılınız hayırlı uğurlu olsun! Benim hep ayaklarım geri-geri gider işe gelirken! Ev kadını olmak istiyorum deyip deyip sigortalı 22, sigortasız 24 seneyi devirdim! Allah'ım kurtar beni!!!
Bu arada botlara bittim, şunların büyüklerinden- benim gibi şişkolara - kalın bileklilerinden olsa ilk işim kendime alacağım!
Öptüm seni ve süslü kokoşu.

Tibetin annesi dedi ki...

Deme zaten, büyüdükçe diyen çok olur nasılsa :(

sude naz'ın annesi dedi ki...

Canım keşke herkez işe giderken senn yaşadığın heyecenı;özveriyi yaşasa...bizimkide yazın çizmeyle dolaşıyor bırak dolaşsın amannn:))))

anne kaleminden dedi ki...

ne güzel bir heyecan böyle :) hayırlı olsun yeni öğretim yılı hepimize...

bed@rdem dedi ki...

Hayat, heyecanından hiç birşey kaybettirmesin :) bu arada çizmelere bayıldım.Aynısından bulamaz mıyım? :/ sevgilerimle.....

SERRA dedi ki...

heyecan duymak ne güzeldir Selda
hele de insan eğitiyorsan...
botlara bittim ben desen de duymaz zaten bırak ayağı terleyince çıkarır belki:) çıkarır mı?

Newbahar dedi ki...

Kuzucuğun tarzı öyle napsııınn...

Onlara herşey yakışıyor.

Sevgiler

asya selda dedi ki...

Okulum kapandı şule yenisini yapacaklar bu yüzden yeni bir okulda köyde göreve başlıyorum her sene böyle bir kargaşa başka okul oluyor sanırım o heyecanda var bende yen,i bir yer yeni insanlar biraz fazla heyecan yapıyorum:)

asya selda dedi ki...

teşekkürler edi:)ha bir de sen o çizmelerin yan tarafını görmedin:)hello dersem anlarsın :)

asya selda dedi ki...

aysen güldürdün beni:)bazen insanla özellikle bu insan küçükse çok ama çok yoruyor ama olsun sanırım seviyorum ben bu işi:):)canım benim ayaklarımda 39 :)bulsam alacaktım:)ama :):)

asya selda dedi ki...

:):)sibel değil mi onu giyme bunu g,yme şöyle giyilir böyle giyilir..
aaaaa gören aaa komiksin Asya dedi ama o pek aldırmadı:)

asya selda dedi ki...

çok tatlılar ama Eylem ya :)bugün biraz su birikintisi yaptık yapay tepindi durdu:):)

asya selda dedi ki...

teşekkürler annekaleminden tatilin çabuk geçtiği gibi bir bakmışım bu yılda geçmiş olacak:)

asya selda dedi ki...

baderdemim:)bulamazsın yani ben bulamadım yada bulursan al aysene bana ve kendine:P:P

asya selda dedi ki...

serra 3 gündür çıkarmadı :)çıkarmaz :)çıkarmasın :):):):)

asya selda dedi ki...

nevbahar ilginç tarzlar oluşturuyorlar bazen:)gülüp kalıyoruz işte ama onun hiç umrunda değil

ezgilimelodi dedi ki...

:)
Yeni eğitim-öğretim yılımız hayırlı olsun örtmenim:)

öykü dedi ki...

Yeni donem hayırlı ugurlu olsun

optum tatlı yanaklarından

asya selda dedi ki...

senin de ezgicim canım öğretmenim:):):)

asya selda dedi ki...

bizde seni öpüyoruz öküüüüü:):)

öykününannesi dedi ki...

demeyin demeyin boşver :))
ben de Öyküş'ü ço istedi diye benim çanta ve kolyemle sokağa çıkardım bigün :) Kendi vazgeçti yarı yolda geri verdi.
Ders 1: Yaşayarak öğren ;))

zeynep dedi ki...

Ama bnim de böyle çizmelerim olsaydı ben de cehennem sıcağı dinlemez giyerdim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...