31 Ağustos 2010 Salı

Sıra dışıyız bu günlerde.

Bir gün sıkıldı Cemile'den Asya .
Ezberlemişti kelimesi kelimesine sevmişti de oysa.
Ama vakti gelmişti ayrılmanın zira bir faydası olmayacaktı artık.
Böylece Cemile defterini kapattık.
Sıra dışı herşeyi seven annesi ''Sıra Dışı Bir Öykü''görünce dayanamadı.
Hemen aldı...
Sıra dışı öykülerin dili aynı böyle tüm kitap eğlenceli bir tekerleme gibi
Bir tek sonları korkuttu beni.
Lütfen demeyen Handeyi kuşun alıp götürmesi,
Aldıklarını geri vermeyen Dilaver'i Münevver'in yutması,
Yalan söyleyen Nalan'ın sele kapılması,
Oburluk yapan Umur'un domuzlar içinde kaybolması gibi.
Korkunç gelsede Asya korkmadı benim düşündüğüm gibi.
Sevdi tekerleme şeklinde akan hikayeyi,
ve bu ilginç sonlara muzip şekilde güldü geçti.
Ama sanki isteneni yapmayan bücürlerin başına böyle korku filmi gibi olayların geleceğini düşündürmek yanlış gibi.
Küçük Prens serisinden ''Uyumak İstemiyorum''u ise laf aramızda kendim için aldım gibi:)
Onda da yatak altı canavarlarından ,Caillou'dan kalma korkan Asya için yine bir yatak altı canavarı sevimsiz geldi.
Ama kıllı bacaklı bir örümcek görüğündekorkuç olduğunu söylediğinde annesinin verdiği''Babanın da kıllı bacakları var ama hiç korkunç değil''yanıtı sevimliydi:)
Bir kaç içime sinmeyen şeyler olsa da adı üstünde Sıra Dışı Bir Öykü bugünlerde elimizdeki
Ve bir şeylerin mantıksız olduğunu komik olduğunu çocuklara veriyor gibi ki,
Asya her okuduğumda takındığı muzip ifadeyle gülerek beni dinledi.
Bunda ses tonumun ve mimikleriminde etkisi unutulmamalı tabi:P:P
Ve çocuğunuza alacağınız kitaplar konusunda kararsız isenizb Bir Dolap kitabı olan bir yer var bi gezin derim:):):)

9 yorum:

nohut oda dedi ki...

kıtap yetıstırmekte bende zorlanıyorum..ama hosumada gıtmıyor degıl kıtpları sevmesı:))

nehircce dedi ki...

Bu kitapların sonları gerçekten pek hoş değilmiş :)benim bücür kesin korkar, bende Tübitak ın kitaplarını alıyorum son günlerde, korkmuyorum diye bir kitabı var mesela :)) tavsiye ederim ayrıca dinozor,karlı bir gün yeraltında vs... bunlarda çok güzel okunası kitaplar.

sevgiler :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Amanın valla çocuğun var derdin var be minnoşum sizi öpüyorum kocaman

anne kaleminden dedi ki...

bizde de var sıradışı öykülerden... kitabın sonundaki mizahi içeriği anlamasına çalışıyorum ama tam içime sinmiyor benim de...

asyaselda dedi ki...

nohut odam bende sviyorum sevmesini ilgilenmesini bu yüzden kitap yetiştirememekte hoşuma gidiyor:)sizi gelen miniğe kalır kitaplkarı endişelenme:):):)

asyaselda dedi ki...

canımtubitak kitapları bizde de var onları da seviyor:)yeni çıkanlara bende göz atmıştım ve üzele benziyor ..
ve anladım ki öğretisi olan kitapları asya pek sevmiyor:P
muzip bir kitap bunlar ses tonbuylada birleşince pek korkmaı zaten korkunç şekilde de anlatmıyor:)bakma alıp götürdüğüne dalagaların kuşların:):)):

asyaselda dedi ki...

edoş bekle kuzum sen bekle biraz daha zamanın var:):)küçük edoş için:)sıkıntıya gelme durduk yere:P:P

asyaselda dedi ki...

annekalemi:)
aslında sıradan bir kitap olmadığı sorunun oluşuo basitçe çözülmediği bir kitap:):)
örnek davranışlar içermiyor:)ilginç adı gibi işte:)
ama daha güzel kitaplar vardır yine de sonları aklı erince korkutabilir:):)

aysencifci dedi ki...

Selda'cım sende olmasan kimse kitap yazmayacak. Adres için çok teşekkürler, hemen Lili serisini ve birkaç başka kitabı aldım. Eve gelsin bende yazarım.
Öpüyoruz sizi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...