19 Ağustos 2010 Perşembe

İtiraf ediyorum ben kıskanç bir kadınım

Bazen kıskandığımı hissediyorum seni
düşündüklerini hiç düşünmeden insanın yüzüne yüzüne söyleyiveriyorsun ya
yada sinirlendiğinde hiç sakinleşmeye gerek duymadan deli gibi bağırabiliyorsun ya
işte tam o zaman...
ve sabrını
üşenmedim saydım 23.denemenden sonra bu kuleyi yaptın.
Her defasında tam son kuleye gelmişken devriliveriyordu.
ve söylediğin tek şey ''ooovvvv yeniden yapmam gerekecek:)''oluyordu.
sabrının dibindesin daha neler neler dolduracak o bardağı kimbilir ,ama
şimdilik böyle sabırla devam et bakalım küçük hanımefendi...
Senin yerinde olmayı bazen okadar çok istiyorum ki tazecik yepyeni sıfır:)hasarsız,zaiyatsız:)
Hiç kıskanç bir insan olmadım oysa ne erkeği ne kadını
sen kıskandığım ilk kadın mı oluyorsun şimdi:)

16 yorum:

ramazan dedi ki...

Kutluyorum, demek ki istediği bir şeyi başarana kadar çabadan vazgeçmeyecek.
Başarılı bir kız olacağı şimdiden belli. Ne güzel :)

nehircce dedi ki...

Afferin ona,annesi azmini bende kıskandım doğrusu :)) azcığı olsaydı keşke bende de :))Ömrü boyu böyle istekli hevesli olsun herşey için inş.öpüyorum sizi.

Ecehan dedi ki...

Bravvo. Bir ömür aynı sabrı dilesem ona haksızlık mı ederim yoksa? diye düşündüm bir an.
sevgiler

Tibetin annesi dedi ki...

yesinler onun azmini... ben de kıskanıyorum bu bücürleri... hele ki şu son dönemde...

abide dedi ki...

Ne kadar güzel hırslı bir kız olucak demekki, hiçbir şekilde yılmıycak her türlü zorluğun üstüne gidecek ve sonunda zaferle ayrılacak.Ben bile kıskandım :) sevgiler..

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

''ooovvvv yeniden yapmam gerekecek:)'' yerim ben o dilleri..
Aferin Asya'ya..Kendinden ve yapabileceğinden ne kadar emin..

sude naz'ın annesi dedi ki...

Seldacım bi bilsen o kıskançlık inan bende de had safhada:)))

asyaselda dedi ki...

ramazan abi hoşgeldiniz:):)
Asya ya özel bir durum değil bu :)bence her çocukta müthiş bir sabır ve hırs var yapana kadar vazgeçmiyorlar..
bu vazgeçiş sonradan öğretiliyor bize bence.

asyaselda dedi ki...

nehircce tek azminimi:)
selülitsiz bacaklarını:)kaymak gibi cildinide kıskanıyorum ben ya:P
bizde sizi öpüyoruz:)

asyaselda dedi ki...

ecehan ;öncelikle hoşgeldin bu ilk gelişin bize yada ilk sesleniin:)merhaba:)
bir ömür aynı sabırda olurmu bilmem ama olmaz heralde:)dediğim gibi bardağın dibinde şu an zamanla dolacak ama ümit edyimde dolmasın sabır bardağı

asyaselda dedi ki...

sibel:)her annede var demekki bu kıskançlık bende suçluluk duymaya başlamıştım nerdeyse ohhhhh be:)

asyaselda dedi ki...

Abide:)sende hoşgeldin merhaba...
sanırım bu sabır azim defalarca deneme zamanla körelecek ,ama peşin peşin konuşmamak gerek umarım dediğin gibi olur:)
sevgimle

asyaselda dedi ki...

emine:) o ovvvv caillou nun replikleri:)
ovvvv ay canına:)
öpüyorum sizi:)

asyaselda dedi ki...

canım :)Eyelem hoşgeldin tatalım özledik yahu :)
iki oldu :)vicdan azabım sona erdi :)hi hi hi
öpüyorum sudişi:)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

bu hırsı azmi ömrü boyunca sürsün tuttugunu koparsın.
ben de kıskandım bu arada.

sedaca dedi ki...

son fotoğraf başardım duruşu galiba :)) aferin ona hep böyle olsun :) yok bee ne kıskançlığı, seninki olsa olsa tavrına tutumuna hayran olmak olur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...