21 Ağustos 2010 Cumartesi

Hiç şaşırmadım

Hiç ama hiç şaşırmadım BUNLARA...
Neyi düzgün yaptılarki bunuda yapsınlar
Neye güven duyuluyor ki artık bu ülkede buna da duyulsun
Ne fizikçiler, ne öğretmenler tanıyorum ki
kimi gardiyan kimi gümrük memuru kimi güvenlik görevlisi oldu
kimi onlar kadar şanslı değildi
evleri ,evlilikleri dağıldı
hayatları yok oldu.
yazık hemde çok yazık.
Şaşırmıyorum artık duyduğumda ama hala üzülmeye devam ediyorum.
Elimde değil görmezden duymazdan gelemiyorum
Ve Asya seni nasıl bir eğitim sisteminde büyüteceğiz bilemiyorum.
Üzlürdüm artık çok ama çok korkuyorum.
Ha bir de şu var buna çok güldüm:):):)

11 yorum:

zeynep dedi ki...

kesinlikle haklısın..emeğinin hakkıyla biryerlere gelmek zor geliyor insanlara sonra da haketmiş gibi bir okulaa öğretmen oluyor bunlar ve biz onlara meslektaşımız diyoruz, yazıklar olsun..

Şenay - Doğa dedi ki...

Seldacım..ne desen haklısın..Çocuklarımız ınsallah ıyı egıtımcılerın ellerın de yogurulur..emekle azimle bu meslegı surduren ısımlerın yerı dolmuyor..

asyaselda dedi ki...

zenep sende bunun içindesin biliyorsun bir sene önce çok düşük puan alan insanlar başka bir ilde girdiklerinde bu çoğunlukla doğu iller oluyor..
birden puanları tavan yapıyor bu geçene seneerde de vardı ama bu sene artık bu kadar açık ortaya çıktı.
bu ful yapanlara daha birazı birde açık gözlülük yapaıp yanlış yapanlarda varsa vah vah vah...
o kadar insan çırpınsın,delirsin hatta artık kazanamadığı için birileride kul hakkı diye dolaşıp ardından kul hakkı yesin..
çok sinirliyim hemde çok.

ezgilimelodi dedi ki...

SÖZLEŞMELİ bir öğretmen olarak,sınava girmekten 2 yıl önce vazgeçtim...
Olmayacak,olamayacak!!!
Rezilliklerini biliyordum da,bu derece olmaz diye düşünüyorum artık!!
Bazen bunu yapan meslekdaşlarımdan nefret ediyorum...
Çocuklar kopya çekerken,onlar da kulaklarını çeker artık çocukların...
Vicdanları rahat tabiki!!
Başımı yastığa koyduğumda rahat uyuyorum ben.Bu adiliği yapanlar dilerim rahat uyku uyuyamazlar...

Başak dedi ki...

şu hayır genelgesine tebiyemi bozup kocaman bir ohaa ve çüşş demek istemiyorum.Bunlar değil mi iyi akşamlar,iyi günler demek yerine,hayırlı akşamlarr,günler diyen bu zamana kadar.Diğer mevzu tüylerimi havaya dikmekle birlikte,beni de hiç şaşırtmadı.Hsram olsun aldıkları maaş diyeceğim sadece.

Berna dedi ki...

Yok artık! Her iki haberi okuyunca da aynı şeyi söyledim, "yok artık"! Saçmalıklarla dolu bir ülkede yaşadığımız her yeni haberde gözümüze sokuluyor sanki :((

burcu dedi ki...

yazıklar olsun!

asyaselda dedi ki...

Ezgi benimde bir çok arkadaşım artık vazgeçti sınava girmekten farklı farklı yollar çizdiler kendilerine çizemeyen de oldu.
ve bu çirkin hileye başvuranlarda arkadaşım değil ama tanıdığım...
ve senin dediğin gibi nasıl rahat uyuyacaklar bende merak ediyorum:(
ben kpss ye girdiğimde önümde fizikçi bir kız oturuyor ve matematiği ful yapıyordu.
ve ben görüyordum ne yaptığını soruları
ama yapamadım bakamadım baktığımda kötü şeyler olacağını vicdan azabı duyacağımı düşündüm 17 matematikle tamamladım ve bana yetti zaten atanmama.
ona baksaydım ömür boyu bunun vereceği sıkıntıdan kurtulamazdım...
ve soruların verildiği insanlarda KUL HAKKI DİYE SÖYLENEN ARKADAŞLAR

asyaselda dedi ki...

BU KONUYU BAZI GAZETELER YALANLADI AMA BAŞAK BEN OLMAZ DA DEMİYORUM HERŞEY OLUR HER İNCE AYRINTI DÜŞÜNÜR HER SAÇAMALIK YAPILIR GİBİ:)
VE BEN HİÇ ŞAŞIRMAM...

asyaselda dedi ki...

BERNA..
BEN NELER DEDİM İÇİMDEN BİR BİLSEN...
TEZ ZAMANDA BU SAÇMALIKLAR SONA ERER TEK DİLEĞİM BU

asyaselda dedi ki...

İNSAN ŞAŞIRA ŞAIRA ARSIZ OLUYOR BURCU SÖYLEYECEK SÖZ BULMAKTA BİLE ZORLANIYORUZ ARTIK...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...