11 Ağustos 2010 Çarşamba

Bayan Baykal:)

Bu ,bugün 38475035803'cü duş alışım
duş alma da ney yahu banyo yapışım
yok oda olmadı yıkanışım:)
Kelimeleri sadece düz ,olduğu gibi anlayan Asya 'ya duş al desem duş başlığını getirir:)
banyo yapmak desem:)
bazen böyle cümlelerimiz oluyor oda saf saf cümleyi gerçek anlamında uyguluyor.
''Hadi Asya at artık şu peyniri ağzına''dediğimde
Asya çataldan peyniri çıkarıp ve eline alıp ağzına doğru atıyor:)
Offff nereye geldim ,tamam tamam vallahi sıcaktan saçmalamam.
Gündüzüm duşta gecem klimada geçiyor bugünlerde.
Sokağa çıkmak mı oda ne?
Aklıma türlü türlü icatlar geliyor ;
kaldırıma yapılmış klimalı tüp geçitler:)
Bizim ev ile market arası klimalı teleferik,
üstü fanusla kaplanmış klimalı bir park,
içinde soğuk su akışı olan giysiler,
Pille çalışan kumandası olan çocuklar,
Her eve bir Katya,ya da Nesrin:P
daha neler neler...
Bunlar yetmezmiş gibi Asya kızın bizim sabır sınırlarımızı sırıkla atlayarak sinir etme rekorunu kırmış olması tuzu biberi oluyor.
Hatmedilen çocuk gelişim kitapları ne yazıkki alınan bir Lustral kadar etkili olmuyor:)
İstisnasız ne söylesek tersini yapıyor,
yemek yemiyor zorlamıyoruz bakalım bu 5.gün:)
Her yemek vakti kimi zaman
''Hayır anne tekerür ederim aç değilim'' diye kibarca
Kimi zamanda tabaklara attığı sağlı sollu tekmelerle bağıra çağıra ,kabaca
Ya da ''Bak şimdi yemek yemeyeceğim pürrrrrt yapıp tüküreceğim'' diyerek pişkince yemeği reddediyor.
evde bir Bayan Deniz Baykal ile yaşıyoruz adeta.
Az kaldı yarında tuttuğum çetelede hayırlar çoğunlukta olursa onurlu bir yönetici pardon anne gibi istifa edeceğim,Bu benim ülkeme yabancı olsada!!!
olmadı harakiri yapacağım.:)
beceremiyorum ben bu anneliği diyip:)
Oda olmadı yakında Asya bir huni takacak zaten kafama:)
Bittim...

16 yorum:

puck-robin dedi ki...

Asya'ya "tenin adın ney" demek istiyorum :D

asyaselda dedi ki...

deli:)uyuyor bugünde deli ettim der gibi keyifli:)
bu arada tenin kptt ne oldu agem ya...

phoebe* dedi ki...

"içinde soğuk su akışı olan giysiler"
Bu çok mantıklıymış valla =)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

''Pille çalışan kumandalı çocuklar''..tuttum ben bunu :))
Bir tane de ben alabilirmiyim bundan :)
Üzülme Seldacım, bu baykallardan her evde var bu ara bu sıcaklardan :))

bahriye-kerem dedi ki...

yalnız olmamak ne güzelll :))
bizde de durum bundan farklı değil son günler de...ben de sabrımı zorluyorum...sanırım bu çocuklar da bir geçiş dönemi...mümkünse de çok çabuk geçsin bitsin....

FunD@ dedi ki...

offf harikaşeyler düşünmüşsün keşke icraata geçilse:) asya da sıcaktan bunalmıştır annesi ama yemek olayı kötümüş..

Pratik Anne dedi ki...

Çok komik yazmışsın. Bayan Baykal başlığına bakınca ne ki bu demiştim ama cuk oturmuş :) hehehehe

sebnem oguz dedi ki...

vah canım vah ... bunlar hep boyle demek ki ...ama kalan bir iki diş hadisesi de olabilir seldacım. Asya da tatilde az yedi baktım arkadan iki minik baş göstermiş ....biraz da hasta diyorsun ya boğaz iltihabı falan ... bekle bakalım iyice iyileşsin ... asya'da sinir atakları yaşıyor bazen alttan alıyorum ama nafile dönüp çıkıyorum sakinleş diyorum, küstüm sana falan diyorum. Biraz konuşmuyorum, dinlemiyorum söylediklerini ...neredeyse 2.5 yaşındalar artık terbiye eğitimi de başlayabilir biliyorsun ... davranışlarını biz de yarattığı olumsuz etkiyi gösterebiliriz, hissettirebiliriz artık yavaş yavaş ...böyle diyorum ama Asya'dan birşey yapmasını istediğimde ya da konuşurken bir türkü tutturup halının etrafında dönüyor dönüyor dönmüyor mu ...böyle bana da sağdan sağdan geliyorlar o zaman ...:)sabır arkadaşım sabır

asyaselda dedi ki...

phobe ;hoşgeldin :)
tümicatlar ihtiyaçtan doğmuş olur olur benim gibi bnalan bir mucit belki bize ilaç olur:)
olur mu?
olur:):):):)

asyaselda dedi ki...

emine:)
tamam çok gaddar oldum belki ama en azından çok sıkışınca çalışsa kumandaları olmaz mı???

asyaselda dedi ki...

bahriye anladım ki sabah bu bir diş dönemiyiş..
umarım buda çarçabuk geçer yoksa geliyor huni kafama kafama:)

asyaselda dedi ki...

funda:)merhaba:)
daha neler neler geliyor aklıma sıcakladıkça:)
keşke olsa:)
yaz ayrı güzel kış ayrı ama nem öldürüyor buda balık gibi nefes alıyoruz artık...

asyaselda dedi ki...

merhaba pratik anne:)var mı bu konuya pratik bir çözüm:)
evet evde sıkı bir muhalefete sahibim:)

asyaselda dedi ki...

şebnemcim:)
evet dişmiş.
ne salağım dedim diş olayını tamamen unutmuşum.
arka dişlerini kaşımaya çalışrken miğdesini bulandırıyor hep.
ama sadece yemekte değil bu konu.
babam neden bu böyle dediğinde birey olduğunu kabul ettirmeye çalışıyor dedim:)
oda kucağına alıp ya kızım biz seni zaten kabul ediyoruz ne bu öfke diye şaka yapıyor:)
dün teyzesi asya oldu oda ben:)
ve teyzesi o nasıl davranıyorsa öyle davrandı.
ve farkettim hiç ama hiç kızmadı.
hep hım tamam bağırma şimdi ne sitiyorsun diyip durdu benden sabırlıydı.
bende söylüyorum artık:)
sakinleşince hadi konuşalım diyip
yaptıklarının beni üzdüğünden bahsediyorum.
oda teyzesine bir baktım hadi konuşalaım ama yemek yemezsen ben çok üzülüyorum bek yemezsen hasta olursun anne üzülür ,sen üzülrsün diyor..
ben beni dinlemediğini düşünsem de aslında dinliyormuş.
ve Asya da Asya gibi işine gelmezse hiç ama hiç duymuyor bambaşka şeylerle meşgul oluyor şarkı türkü gibi:):):)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

senin projeler harikaya umarım birileri okurda hayata geçirir:))

asyaselda dedi ki...

gökkuşağının rengi:)
görürsen biryerlerde bak selda demişti dersin:)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...