12 Temmuz 2010 Pazartesi

Yine Yeşillendi Selda'nın Saçları:)

Az kaldı çarşamba günü deniz sefamız sona erecek ve sonra ben hep buralardayım biriktirdim, cebimde hikayelerin hepsi .
Bir tanesi var ki her düşündüğümde gözlerim sulu ama ben hep mutlulukla tebessüm edeceğim.
Odayı boyadım hızımı alamayıp çizdiğimiz taze filiz yeşillerinin birazını da saçıma sürdüm demiştim ya dememişmiydim ya da :)
İşte o yeşillikli saçım:)
kimi ''Deli ''
kimi ''Cesaretlisin'' dedi
kimi ''Koca kadın oldun yakışmıyor'' dedi
Asya ise durup durup
''Anneeee tenin çaçların yesil olmuş,benimkide tuluncu olsun''dedi
Ben mi?
Hepsine hı hı dedim :):):):):):):)
Öpüyoruz sizi, ösledik ...
Az kaldı....

18 yorum:

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Cesaret işi yeşil saç ama hoş bir renk olmuş bence.Aldırma söylenenlere.Önemli senin beğenmen.
Blog fotosu süper, artist gibi çıkmış küçük hanım :)
Merakla bekliyorum yazılarını,bizde ösledikk..

AyGün dedi ki...

Hahay:) çok güzel olmuş yaa:) asyada fon resminde çok şirin olmuş yaaa:)

NiLaY dedi ki...

ohh sefan olsun canım benim :) insan içinden geldiği gibi yaşadığı böylece yaşadığını hissetmeli :))
buarada ben de özledimmmmm :)

herşeyden azıcık dedi ki...

Benimki de pembe olsun:)) Saçların çok güzel Tedinin odası daha da güzel güzel evinizde huzurla mutlulukla uzunnn yıllar oturun inşallah.

suinci dedi ki...

pikinini sevsinler çıtır kız...
bence süpper olmuş kesinlikle çılgın bir cesursun bravo.:))
saçlarda uzamış buarada

Zuzuların Annesi dedi ki...

İçindeymişik,
Yeşilmişik,
Seldaymışık:)))

Şenay - Doğa dedi ki...

Sen yakıştıgına emınmısın...

Emınsen..yakısmıstır arkadasım :) kım ne derse desın..

Kızımı öptüm annesi...

aysencifci dedi ki...

Süper olmuş! Selda'yı da seni de öpüyoruzzz:))

asyaselda dedi ki...

emine:)aslında daha öncede yaptırmıştım ama bundan biraz daha gençtim:)brlkide bu yüzden o zaman bukadar tuhaf gelmemişti:):)
küçük hanıma gelince bir hafta boyunca artist gibi gezdi ortalıkta:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler aygün:)bu arada sen nerelerdesim hiç sesin çıkmıyor be güzelim:)sana bu yorumu yazarken eziz dostumu dinliyorum :)sana armağan ediyorum:)

asyaselda dedi ki...

bende özledim nilay yazı bu yüzden sevmeyeceğim nerdeyse:)uzak kaldık iyiden iyiye:)öpüyorum seni sevgimle

asyaselda dedi ki...

canım fundam teşekkür edrim pembede yaptım bir aralar:)hemde hepsini:):)sanada yakışır ...

asyaselda dedi ki...

suinciburcu:):):)
teşekkürler saçlar arkadan kısaldı da önler evet uzadı:)
pikiniye gelince yakışmış ama değilmi?:)

asyaselda dedi ki...

banuuu canım:)hoşgeldin yerleştin mi?benimkinden uzun sürdü seninki :)
öpüyorum sizi

asyaselda dedi ki...

şenayyyyy dur içime kurt düşürme yakışmamışmı yoksa:(:(

asyaselda dedi ki...

aysen:)teşekkürler asya tüm gün anne çaçaın yeşilll diye dolaştı durdu:)bizde sisi öpüyoruz

Lola's dedi ki...

canım benim ben çok beğendim yeşilin tonu çok güzel özellikle, kuaförlerin saçlara yaptığı o fıstık yeşili felaketinden çok uzak:) çok yakışmış, selda gibi olmuşsun:) asya mı da öpüyorum:)

Emrah Ateş dedi ki...

özlendin hocam

için gibi yeşil yeşi
l bahar olsun saçların birşey olmaz
asya kuzumunda tuluncu yap portakal ağacı gibi gezerdiniz beraber :)

selametle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...