4 Temmuz 2010 Pazar

İşte Odamızzzzve Çizimlerimiz:)

Merhabaaaaa:):)
Teknik sebeplerden dolayı uzunn zamandır bağlanamıyordum ne okuyor ne yazıyordum.
Şimdide bu sorun devam etmekte ama ben kuaför salonundan bildiriyorum.
Asya'nın odasından bahsetmiştim kendi boyutlarında şirin bişey oldu bizde biraz çizip boyadıktan sonra daha da şirin oldu.
Oda bitti şimdi de kuaförde saçlarımı rengarenk boyuyorlar bakalım nasıl olacak yemyeşil dolaşacağım bu yaz:P
Odanın genel görüntüsü bir tek halısı kaldı eklenecek.Çok sade gördüğünüz gibi,karışık olsun istemedim.Odasında mutlu olsun huzur bulsun dedim ki öyle oldu akşama kadar yatağında aşağıdaki vaziyetteyiz:) Yatağı yer ile bir yüksek değil ve gece düştümü kalktımı diye endişelenmiyorum. Dolabı kapaklı tarafta elbise askılığı var yan çekmeceler ise göründüğünden daha uzun. ve biraz küçük olmuş söylediğim ölçülerden ama olsun yetiyor oyuncak rafı.
ve kitaplığı en sevdiği bölüm bu oldu sanırım önünde bir minderi var ama o çoğunlukla kitaplarını alıp yatağında okutuyor,okuyor:)
veeeee işte oda duvarına yaptığımız çizimler:)Sade ve şirin,sadece eklenecek kelebekleri kaldı dalların aralarına onlarda bir haftalık 10 kişilik aile cümbür cemaat gideceğimiz tatilden sonraya artık:)
Bakmayın iki dal gibi durduğuna arkadaşım Zühal ile 11:00 da başlayıp saat 01:00 dan sonra benim saat 4:00da bitirdiğim bir çizim oldu.
Ve örnek olması için bir kaç duvar boyama ve çizim örenkleri...

22 yorum:

Nihal Maya dedi ki...

çok ama çok güzel çizimler. odanızda süper olmuş...
mutlu günler...

füsfüs dedi ki...

çok beğendim asyamın odasını, yatağına ve duvar çizimine ise tek kelimeyle bayıldım, yatak gerçekten hayalimdeki gibiymiş:)

asyaselda dedi ki...

merhaba nihal hoşgeldin:)
teşekkür ederim bizde çok ama çok sevdik:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

füsfüsss merhaba canım :)yatak ve diğer mobilyalar ile ilgili gerçekten çok hatta çok çok az örenk vardı ben böyle olsun dedim en sonunda aslında yatak daha küçük ama ben normal 90 a 190 tek kişilik yatak boyutunda yaptırdım ilerde yükseltebiliriz büyüyüncede kullanabilir diye.
bir tek dolap kulplarımız yanlış takılmış onu düzelteceğiz daire şeklinde olacak oda olursa tam olacak.
ve umarım bu fotolar bu tarz oda arayanlara örnek teşkil eder:)
duvar çizimleride aşağıdaki resimlerdede farklı renkli şeyler var ama bu daha göz yormuyor ve sade diye seçtim ki öyle de oldu hem ilerdede değiştirmek zorunda kalmam ....
şimdi diğer odalar için birşeyler dşünüyorum:)bakalım yaparsam pylaşacağım...öpyorum canım sevgiler

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayıldım Asya odana :)

sebnem oguz dedi ki...

oh be sonunda sizden bir ses çıktı :) asya 'ya odasında neşeli şarkılar söyleyeceği, mutlulukla dans edeceği, mışıl mışıl uyuyacağı, güzel öykülerle rüyalara dalacağı günler diliyorum seldacım ...ellerine sağlık çizimler de pek güzel olmuş valla bravo ...

asyaselda dedi ki...

hi hi hi :)buyrun gelin baharcım ve kızısı:):):):)bizde çok sevdik:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim şebnemcim:)kitaplığındaki küçük prensi gördünmü:)onu kendime sakladım sen çocuklara yolladın ama dayanamadım :P
öpüyorum ikinizde:)

GüCüBe dedi ki...

Asyacığım odan çok cici, çizimler harikaaa olmuş :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

canımm,eline emeğine sağlık,çok şirin olmuş,yatak fikri süper,çizimleri demiyorum bile.

NiLaY dedi ki...

canım odaya ayrı çizimlerinize ayrı bayıldım :) harika dediğin gibi sade ve huzurlu bir oda olmuş :) ellerinize sağlık, Asyacığa da bu güzel odada mutluluklar :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çok cici olmuş odasııı :))
Çizimler de çok hoş.Güle güle kullansın Asyacık, güzel mutlu zamanlar geçirsin odacığında.
Öpüyorum,sevgiler..

zeynep dedi ki...

canım çok cici bir oda olmuş, güle güle kullansın yatağına bayıldım beni de yanında yatırır mı asya=)

Zuzuların Annesi dedi ki...

Merhaba Selda'cım özleştik:))
Harika görünüyor Asya'nın odası,el emeği göz nuru dökmüş annesi nasıl güzel olmasın ki?Öpüyorum ikinizi de...

Deniz dedi ki...

BA-YIL-DIM!


Bravo bravo eline sağlık.
Yataktaki haliniz süper
kitaplık süper
Park etmiş arabalar çok tatlı

anne kaleminden dedi ki...

odanız çok güzel olmuş... duvar boyamaları harika görünüyor :)asya güle güle yaşa odanda :)))

sedaca dedi ki...

ooo yatak kocaman ikiniz sığmışsınız :) yatak örtüsü de nasıl cıvıl cıvıl, atlayası gelir insanın o yatağa :))

çizimlere ise söyleyecek söz bulamıyorum, düz çizgi çekemem ben duvara...
:)

asyaselda dedi ki...

arkadaşlar hepiniznde beğenmesi hoşuma gitti:)asya da çok sevdi odasını bende:)
yorumlarda ise bir sorun oldu sanırım 11 yorum varken ben ancak 6 sını görebildim ve onları yayınlayabildim gerisi nasıl olduysa uçuppp gitti bloggerde bir sorun oldu sanırım...
yorumu yayınlanmayan arkadaşlardan çok özür dilerim bizden kaynaklanan bişey değil yani...
tatildeyiz gelince sayfaları ziyaret edeceğiz:)öpüyorum hepinizi:)

Füsun Karaahmetoğlu dedi ki...

Özellikle yatağınıza ve kitaplığınıza bayıldım süper.

sirâr dedi ki...

Sevgili Selda,
Mailini geç gördüğüm için çok özür dilerim.Gerçekten çok başarılı bir örnek olmuş hem oda hem çizimler. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. İzninle açamadığım fotoğrafları buradan alıp yayımlamak istiyorum. Sevgiler...

asya selda dedi ki...

tabi ki sirar:)rica ederim önemli değil örnek olabilirse ne mutlu bana:)sevgimle:)

Benden Bizden dedi ki...

Merhaba Selda Hanim,
Blogunuza sirarin odafikirleri blogundan ulastim. Asya'nin odasi tam tamina kafamdaki cocuk odasi ile ortusuyor! Sizi gercekten tebrik ederim, cok guzel ve ozenli bir oda olmus, cizimler de harika.
Rica etsem mobilyalarin olculerini verir misiniz? Bir de ne tur malzeme kullanildi? Sizin de dediginiz gibi bu konuda cok fazla ornek yok internette, olanlarda da boyutlar ve malzeme bilgisi yok genelde. Mail adresimi asagida bulabilirsiniz.
Simdiden cok tesekkurler,
sevgiler
banu
bendenvebizden.blogspot.com
bendenvebizden@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...