20 Temmuz 2010 Salı

30 Sene Sonra Gördüm Mavi Gözlerini Rüyamda

Çevremde dolaşan bir uğultu ne olduğunu bilmediğim.
Karanlık,
onun ayağa kalkmasıyla sırtını yasladığı kırık pencereden geldi aydınlık.
Gözümü aldı karanlıktan sonra o ışık.
Küçük toz zerrecikleri uçuşuyordu odada o ayağa kalktığı anda.
Tanımadım önce ,
fotoğraftaki yeşil ünüformasıyla ,
sarı saçlarını ,
bıyıklarını ,
mavi gözlerini görmemiştim daha.
Düşündüm de hiç görmemiştim ki önce rüyamda.
Sessizce yaklaştı yanıma.
Eli omuzumda,
Gözleri gözlerimde nemli nemli bakıyordu dayanamadım o anda .
Ağladım sarılarak.
Burada olmadığına, burada olmadığı zamanlarda neler olduğuna,emek emek kurduğu ülkesinin gözlerimizin önünde satılıp savılmasına engel olamayışımıza.
Ben değildim suçlusu ama bakamadım gözlerine, gözyaşlarımı sildiği anda.
Tekrar sarıldığımda
''Özür dilerim'' den başka söz dükülemedi dudaklarımdan.
''Geçecek bu günler,herşey çok ama çok güzel olacak''dedi gülümseyerek mavi gözleri ışıl ışıl baktığında .
Uyandım,
hem hüzün hem mutluluk vardı aydınlık odamda.
İçimdeki  burukluk,
boğazımdaki düğüm geçmemişti daha.
Yine de çok ama çok mutlu oldum Atamı ilk defa rüyamda gördüğüme ve bana verdiği umuda...
Ve şaşırdım bu kadar çok söz edilen,çok sevdiğim bir insanın neden 30 yıldır hiç rüyamda olmayışına.
Sahi siz hiç gördünüz mü onu rüyanızda:)

10 yorum:

Başak dedi ki...

bıktım senden yaa,buraya böyle şeyler yazıp,hep ağlatmak zorunda mısın beni...sahi ben de hiç görmedim onu rüyamda,kıskandım bak şimdi:)

Newbahar dedi ki...

Atamız...
Hiç doyamadık, doyamadığımız kadar, göremediğimiz kadar özledik.

Hiç görmemişken tanıdık, sevdik dahada öetsi minnet duyduk.

Şimdi ise çıka gelse bütün bu durumun suçlusu biz olmadığımız halde mavi gözlerine bakamayacağız.

Aynen rüyandaki gibi sevgili Asya...


Rüyada olsa sarılmak, mavi gözlerine takılmak güzeldir değil mi?

Çok şanslısın.

asyaselda dedi ki...

bende gördükten sonra aklı eren her çocuğa bukadar çok anlatılan birinin rüyalarda olmaması ilginç geldi:)
ağlama ben ağladım yeter:)

asyaselda dedi ki...

çok nevbahar ertesi gün her gördüğüme sordum biliyormusun ben rüyamda kimi gördüm diye nedense bir guruda vardı :)
ama ona dokunmak yüzünü bukadar yakından görmek o asil duruşu o sıcacık bakışları güven veren sesi...
çok güzeldi onunla konuşmak ama çok kötüydü yüzüne bamamak
sevgimle

anne kaleminden, ANKARA dedi ki...

ne kadar güzel ve güven veren bir umut... rüyada bile olsa ben umutlandım :)))

sedaca dedi ki...

ne şanslısın, nasıl isterdim rüyamda bile olsa görmeyi....
ama baksana sanki umutlu, sanki güzel şeyler söylemiş,
ay selda yaa tuhaf oldum düşününce, günlerce kurtulamazdım etkisinden

hasret senfonileri dedi ki...

Merhaba asyaseda..
Yorumuna cevap vermeden önce sayfandaydım herzaman ve herkes için yaptığım gibi..
Ama gördüm ki öyle bir bakışta veya okuyuşta fikir edinilebilecek kadar kolay değil yazılanlar.. Uzun süreler geleceğimi ve okunmadık tek satır bile bırakmayacağımı bilmeni isterim ..

Duygu küfeleri ağır insanları severim ben.

asyaselda dedi ki...

anne kaleminden aynı umut bende de olduiçim huzur doldu uyandıktan snra bile..
ve dedimki eşime bak göreceksin :)

asyaselda dedi ki...

sedacım canım bende kurtulamadım önüme gelene defalarca anlattım..güzeldi çok güzeldi ve ilginçti ..
ama güzeldi onu rüyamda da olsa görmek çok güzeldi

asyaselda dedi ki...

merhaba hasret sebfonileri hoş geldiniz hemde çok hoş geldiniz:)
bende sizin için aynı şeyleri düşünmüştüm en kısa zamanda daha ayrıntılı okumalıyım demiştim...
teşekkürler her zaman beklerim sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...