27 Haziran 2010 Pazar

Özledik.

tık tık tık
bu bloğun sahipleri Selda ve Asya hanım neredeler acaba:)?
Merhaba hoşgeldiniz
Bu bloğun sahipleri çok yoruldular bir müddet dinlenmek istediler
Ha bu arada tatile girdiler
Tatil diyince anlamayın ki Çeşmeye Bodrum'a gittiler.
Yemeğe mutfağa akşam eğlencesine salona gitiler.
Dışarıdaki gözde mekanları ise site bahçesiydi takıp takıştırıp gece yarılarına kadar vakit geçirdiler.

Boş boş oturmadılar tabi hala gelmekte olan mobilyaları yerleştirdiler.

Aşağıdakileri okumaya başladılar ve devam etmekteler.

Bu arada akıllarında Asya'nın odası için çok güzel fikirler var ipucu verelim fırça ve tüp tüp boyalar ile karar verme aşamasında hala düşünmekteler.

Ha birde çok sevdikleri arkadaşlarına küçük bir armağan için geceyi gündüz ettiler:)

İyi ettiler:)

iyi ki doğdun canım,

ve iyiki doğurmuşsun canım arkadaşım nice huzurlu mutlu yıllara:)dediler.

Çok özlediler hergün yazmayı ,okumayı biliyorlar sizleride çok ihmal ettiler.

Ama az kaldı güzel sürprizlerle bir kaç güne kalmaz geri dönerler.

bize böyle dediler:)

sevgiler...

9 yorum:

Deniz dedi ki...

Biz de geldik, biz de özledik: )

zeynep dedi ki...

ah bende istiyorum site bahçesi tatilinden=) asyanın odası için düzenlemeleri de çok merak ediyorum bi,z de görürüz diğmi=)

Mlke-Btkn dedi ki...

EVET YA!! İYİ Kİ DOĞURMUŞUZ DİMİ BACIMM :)))
DARISI 2.NİN BAŞINA :p

NiLaY dedi ki...

biz de sizi özledikkk :)
eee hadi anlat artık yeni evini :)

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

iyi tatiller ve kolay gelsinler.ve de öpücükler

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Merakla bekliyoruz canım..
Sevgiler..

Ali İkizkaya dedi ki...

Asya nın odasında yada Selda Odasında ne mi olmalı ?. Hissetmiştim. Yazmışsın sağol.
Sevgimle...

asyaselda dedi ki...

canım hoşageldiniz sizde hemen gelip biz yokken neler yapmışsınız baktım canım

asyaselda dedi ki...

zeynep:)site bahçesi tatilimiz sona erecek nihayet:)
sevgiler,ekledim fotoğrafları:)


yaaaa melike iyi ki doğurmuşuzda ikinci çok uzak görünüyor şimdilik bana:)

nilayyyy bizde sizi özlemiştik hemen baktım sayfana neler kaçırmışım diye:)


şule canım teşekkürler bizde seni öpüyourz ve bilgeyide tabi:)

emoş yayınladım gittiiiiii:)

ali baiiiii:)başka ne olabilirki tabiki resim çizim tahmin ettiğin gibi sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...