16 Haziran 2010 Çarşamba

Kendi sorunu kendin cevapla dostum:)

Şu pozu verdikten iki saniye sonra asansörün kapısını daha henüz açmıştım ki
bir ayağını içeri atan Asya diğer ayağını kaldırmadan asansördeki erkek çocuğuna sorar
''Tenin adın ne?''
Çocuk (çocuk dediysem var 15-16)cevap vermez soruya kibarca çekingen ya da kabaca yabani ya da iyimserce hala Asya diliyle tanışmadığı için,
Asya bir daha tekrarlar
''Tenin adın ne?''
Çocuk cevap veririr ............
Asya iki eli göğsünde çocuğa sorar
''Torsana tenin adın ne de abi ,benim adım ne?''
Çocuk cevap vermez yine
Asya tekrarlar soruyu
''Benim adım ne?''
Çocuk yine cevap vermez.
Asya cevalar
''Tenin adın ne?Benim adım Asya''
Asansörden inerken sorularına cevap bulamasada dönüp
''Gölüşülüz abi hoçakalll''der .
Merdivenlerden inerken söylenir kendi kendine
''Abi tenin adın ne demedi anne.
Tenin adın ne ?
Benim adım Asya anne....''
Haftalardır ilk kez pantolonunu giydi.
Dedim ben geçici bu etek sevdası özüne döndü yavru:)
içtiği su şişesini kaldırımda top niyetine sürdü:)
Hadi gel kızım gidiyoruz dediğimde
''Hey dostum işimize bakalım hadi'' dedi Hollywood filminden çıkmış dedektif gibi:) şişesini yerden alıp yanıma geldi...
sanırım bu sözü Caillou'dan duydum gibi....
Ben mi?
söylemesi ayıptır uzunca bir tatile başladım gibi:P

26 yorum:

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

sayfa pek ferah olmuş..tenin adın ne:)

puck-robin dedi ki...

hahah ya çok tatlıymış "tenin adın ne ?" :D
çocuk da cevap verse ölür müydü yani hıh!

nehircce dedi ki...

siz ne hoş olmuşsunuz öyle anne kız,maşallah :) asansörde ki ağbi baya bir yabaniyniş,bir bana tenin adın ne dese ben bütün hikayemi anlatabilirim :))) öpüyorum iyi tatiller.

Tibetin annesi dedi ki...

hanginiz daha güzelsiniz karar veremedim :)))

ELİF dedi ki...

Yahu ne tatlısınız ikinizde beee:))

Deniz dedi ki...

Nedir bu abi merakı bizimkilerde, töbeee töbeee:)))


Sen zayıfladın mı arkadaşım, çok ince gözüktün gözüme:)

Newbahar dedi ki...

aaahhh ah! onların bitmek bilmeyen sourları:))

Yer zaman mekan gözetmiyor, muhatabın kim olduğu dahi önemli değil...

Ama cevap verilsin istiyorlar değil mi?

Güzel bir yaz dilerim.

Adsız dedi ki...

Asyacığım senin adın ne :)
benim adım AYN
yerim ben seni:)
kocaman olmuşsun maşallah sana,

Tostikçim, 6 aylık tatilin hayırlı uğurlu olsun hayatım :)

Başak dedi ki...

üff çok sinir oluyorum suratsız abi ablalara.bazen biz de karşılaşıyoruz.ada kırk takla atıyor,onlar bön bön bakıyor.çıkışasım geliyor ama tutuyorum kendimi:)calliouyu biz de çok seviyoruz.

asyaselda dedi ki...

hi hi hi:):):)telda tenin adın neee???:)
canım bende sevdim blogger baya bir uğraşmış bizim için çok güzel şablonlar var içlerinde değil mi?

asyaselda dedi ki...

age:)bu aralar favori sorumuz kimi görse soruyor sanırım her görenin ona adını sormasından kaynaklanadı bu ad sorma merakı bende sorup oları bunlatyım dedi belkide :):):)

abiye gelince anlamadım oysa çok şirin di kızcağazım pas vermedi hiççç çocuk bozuldu:(

asyaselda dedi ki...

nehi canım:)teşekkür edrim..
pantolonumu kesitim paçalarından katladım,oda hemen bir makas bulup pantolonunu getirdi benimkinide kes diye:)
ama onunkini sadece katladık.
bak tenin gibi oldum anne dedi bacaklarına baka baka yürüyerek:)
banada böyle şirin sorsalar bende anlatırdım ama düşünüyorum da bendemi bekarken ve aklımda bin türlü şey varekn çocuklara bu kadar ilgisizdim acaba:)bilmem ki?
tatillll evet canım şimdilik tatil evde oturmak olsada bizim için bu bile harika dip köşe temiz mis gibi oturuyorum bende keyfini çıkarıyorum

asyaselda dedi ki...

canım teşekkür edrim sibelciğim:)
aaa ne oldu biliyormusun?dün gece seni ve denizi rüyamda gördüm iş yerinize geliyordum önce denizle karşılaşıyordum tanıyordu beni ve kırk yıllık dost gibi öyle güzel sarıldı ki..
sonra senin yanına gittik güzel bir kahve içtik ama sen patron olmuştun:):):)kocaman bişr koltukta oturuyordunn.

asyaselda dedi ki...

teşekkürler elif:)aynı giyinmeyi seviyorum asya ile daha bir şirin oluyor sanki:)
kız çocuk olmasının avantajı diyecektim ama kızımla hiç aynı eteği giymedim ki:)
erkek te olsa aynı giyinmem daha kolay olacaktı sanki:)
sevgiler canım meleğini öp benim için

asyaselda dedi ki...

denizzzz sibele yazdığım yorumu sende okuuuuuu:):):)
sarılıyordun sımsıkı ve gülen bir yüzle bana dün gece:)

ve abiii ablalarla pek arası yok abi gördüğünde yılışıyor bizimkisi:):):):)
ama pek oralı olmadı çocuk o ayrı tabi:)

asyaselda dedi ki...

denizzz;gerçekten şimdi bir daha baktımda senin yazla asya arasında gerçekten bir benzwerlik var aynı ahav var ikisinde de aynı ifade aynı saç:P

asyaselda dedi ki...

nevbahar:)aynen balkonda dakikalarca durup gözüne kestirdiği herşeyin adını soruyor ve söylediklerimi beğenmediğinde sevdiği bir ad bulana kadar ı ıhhhhlıyor:):):)

asyaselda dedi ki...

aynur canım dün mail attım sana geldimi tam göndeririken bişey olu anlamadım gittimi gitmedimi onuda anlamadım canım ya...
güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür edrim canım arkadaşım benim

asyaselda dedi ki...

başak :)genç işte aklı kimbilir nerdeydi:)
ama bozuldu kızım iyiden iyiye ama belli etmedi arkasından söyelenişini görseydin koca kadınlar gibi:)
ve calliou tv sorun oluyor densedesaatlerce olmadığı sürece asya ya fazlaca kelime ve davranış kazandırdı ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Asyacım "tenin adın ne güzelim" :D ben sorayım sana ;)
ah bu Calliu
Asya'da "bu hiç adil değil" diyor mu? Calliucanlar sizi

Tibetin annesi dedi ki...

Selda, Allah'mı söyletiyor şekerim :))) ev aldık acep ondan mı öyle gördün :)
seni mimledim güzel kadın, bu ara iş yoğunluğundan pek takip edemedim, yapmadıysan beklerim :)))

Cocukla Cocuk dedi ki...

selda cok şeker bu asya..bayıldım konuşma şekline" tenin adın ne ?" Abi de iyi yabaniymiş yani :) iyi tatiller canım kolay gelsin hepimizie..

asyaselda dedi ki...

ha hay bahar kaldr ayağını tam üstüne bastn hiç adil değil de fix lafımız:):):)

asyaselda dedi ki...

canım diğer yazıya yazmıştın ama ben burdan cevaplayayım:)çocuklaırın çoğu yaylaya gitti zaten...sorup merakla bekleselerde neyse eylüle artık dediğin gibi:)
mühim değil:)
öptüm yakışıklı melekleri:):):)ve seni

asyaselda dedi ki...

canım hayırlı olsun:)belkide :)canım daha güzel daha iyi mevkilerde yerlerde olırsun inşaşşah kendi işinin patronu olursun inşallah:):):):):)
canım başakta yazmıştı sanırım bakıyım hemen cevaplayayım en kısa zamanda daha denizinki de var ...:):):)ne tembelim yahu:)

NiLaY dedi ki...

bak işte tatil dönüşü yine kocaman bir gülümseme kapladı Asyacım sayesinde yüzümde :) özledim sizi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...