2 Haziran 2010 Çarşamba

Garibim 26 ay sonra kız olduğunu farketti:)

Vah vah vahhhhh bizim kıza bir haller oldu .
Elinden kamyon,kepçe düşmezken,
bebeklerin karnını doyurur ayağında sallar oldu.
Ağzında düdük bisikletle turlarken,
ruş ruşş(ruj)diye sürüp maymun gibi sildirmeden dolaşır oldu.
Elinde top oynayalım derken,
elinde oje şişeleri sür anne diye peşimde gezinip durdu.
Evden dışarı bir tşört bir eşofman altı iki dakikada çıkarken,
''Hayırrrr ben onu tevmiyorummmm etemi giycemmmm ''diye haykırıp eteğini ters düz kıçına geçirip düzeltmeme bile izin vermez oldu.
Dolabın başında
''Onu teviyorum ,yok bunu tevmiyorum'' derken dakikalarca evden çıkamaz olduk
Saçlarına ne yapsam ses çıkarmayan kız,anneannesinin kolu saçına değince yanlışlıkla
''Uffff anneanne yiye çaçımı bosdunnnn''diye söylendi durdu.
Fotoğraflarının çekilmesinden hoşalanmazken cilveli cilveli poz verir oldu.
Sıcak mı geçti başına saksı mı düştü bilmem ama bizim kız doğru yolu buldu:)

40 yorum:

Ayten dedi ki...

ay ya yerim ben bunu... benim Rozerin'demi boyle olacak, ojeler felan...:))) cok tatli olmus cok, her haliyle guzel zaten...op yerim canim...

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

hahahahah,yandın... :)))daha doğrusu yandık... :)))

asyaselda dedi ki...

ya benim pek tarzım değil ojeler rujlar mini mini etekler saatlerce evden çıkamamzlıklar ,bunun tek sorumlusu teyze:)
varsa bir teyze bizimkisi gibi sizde :)
olur belki Rozerinde:)

asyaselda dedi ki...

Pınar;Hadi ya okadar umutsuzmu havalar soğuyunca geri dönermiyiz eşofman altı spor ayakkabı günlerimize.
Biitimi yani hep böyle mi olacak bu kız ..
Anneeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emine dedi ki...

Çok tatlı olmuş ama:)Yerim ben onu.Gülce'de bebeklerle oynamıyor hala ama etek giymeye,toka takmaya meraklı.

asyaselda dedi ki...

Emine Asya da pek sevmezdi:)dediğim gibi 26 aydan sonra farketti kız olmanın kendince güzelliğini:)
bakalım annesine çektiyse çabuk sıkılr bu hallerden:)

ayşegül dedi ki...

hahaha çok tatlı olmuş yaa asya kız :) maaşallah

Mlke-Btkn dedi ki...

Çocuk özüne döndü diyorsun yanii rahat bırak kızı Deldaaaa, ne giymek istiyorsa giysin ohh mini mini minilerr :D

asyaselda dedi ki...

ayşegülll :)sen gel birde bana sor zormuş kokoş kız çocuğu:)
hadi ben öyle olsam alışrızda zor geliyor rujun peşinden koş sürsün sil
etek etek üstüne beğenmesin 5 kat giyinsin sokağa öyle çıkmak istesin
oooooooooo neler neler
umarım bu hali geçicidir:)

asyaselda dedi ki...

:)gayet rahat bıraktık zaten melikem bugünkü etek boyunu görseydin ......

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

tam bir fıstık olmuş.kızlara yakışıyor böyle ama ya.
buarada israil mallarını alma bölümün için teşekkür.tekrar inceliyorum hemen.öptüm 2nizi de

Newbahar dedi ki...

Oy maaşallah...

Benim malım benim malım, annemin malı benim malım diyecek artık:))

Sevgiler

NiLaY dedi ki...

süper bunlar yaa, valla birkaç seneye napıcaz bilmiyorum.. benimki de elinde allık fırçasıyla geziyor evde :) alem bunlar alem :)

nilo dedi ki...

aman aman aman yandınız annesi:D minik kuş büyümüş:D

sebnem oguz dedi ki...

ay yavrum yerim ben onu ya ...cok yakısmıs, yesil mini elbisesi,....hem yazın elbise etek ufur ufur rahat eder annesi :)

Başak dedi ki...

son fotoya bayıldım,kokoş asya.henüz ada ruj ve ojeyi keşfetmedi çok şükür.bundan sonra işin zor gibi seldoşum:))

Arzu-Azra dedi ki...

asyacımmmm yeni yaşın kutlu olsun ne tatlı olmuşsun sen hanım hanımcık yerim ben seni....
seldacımmm çok özledim hepinizi herkese yaz benden selam, işyerinden bir kaçamak yaptım aylar sonra çok özledim sizleri... işten başka birşey yapamaz haldeyim çok yoğunum çoookkkkk... hepinizi öpüyorum asyamı da kocamannnn muckkksssss

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Ya yerim ben onun ojeli parmaklarını.Heh şöyle Asyaaa..doğru yoldasın artık tatlım, kokoşluğa devam :)))

SevGi'nin G'si dedi ki...

eheehhe.. kız milleti geç te farketse özünü buluyor işte :)))

kerem'li anlar... dedi ki...

Asyaaaaa...bu nasıl güzel bir değişim...fıstık fıstık...

zeynep dedi ki...

=) büyüyor annesi alış bu hallere=)

Modafobik dedi ki...

Ay bu posta biterim beeen =D

asyaselda dedi ki...

şule hala gözüme değişik görünüyor bu kız eteklendi etekleneli:)
rica edrim :)

asyaselda dedi ki...

nevbaharr:):)
eşyalarımızı beraber kulllanacağımız günlerin gelmesini istedim bak şimdi sen böyle yazınca.

asyaselda dedi ki...

nilay:)allık fırçasını atlayıp ruja geçtik biz yada anne allık kullanmayınca o devreyi atladık:)
ama boyalardan daha zararsız alık fırçası en azından..
öpüyorum o allıklı yanakları:)Sevgiler

asyaselda dedi ki...

bende yeni farkediyorum nilo:)bu bize çaktırmadan büyüyor farkedemiyoruz:)

asyaselda dedi ki...

şebomm bu daha en uzunu diğer etekleri ooooooooooo :)bu beğenmedikleri arasında....

asyaselda dedi ki...

başakcım hemen adres veriyorsun asyanın çüçük yujlarından adoşa yolluyoruz:)
cık cık cık olmazki ama

asyaselda dedi ki...

arzuuuuuuuuuuuuuuuuu canım nerelerdesin sen yaaa nasıl özledik bir bilsen...
azram büyüdümü nasıl?ya sen?
aman aman çalışta yoğun olsun....
öpüyorum seni alpere de selamlar azramı öp yerime dikkat edin kendinize sevgiler

asyaselda dedi ki...

emine:)anneye çekt,yse fazla sürmez bu durum bakalım:)ama hala aynı kaç gün oldu:)

asyaselda dedi ki...

gülcann canım senin fıstığıda göreceğiz canım benim nasıl büyüdümü biraz:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler keremli anlar :)kız yeni farkediyor bu güzellikleri:)

asyaselda dedi ki...

keşke büyüdükçe şaşıracağım şeyler böyle sevimli olsa hep:)zeynep:)

asyaselda dedi ki...

modafobik:)hoşgeldin eee nede olsa senin ilgi alanına giriyor değil mi:sevgiler canım

uğurlu gelecek dedi ki...

ahaa bayıldım ojeli ellerine..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ah seni gidi minik cimcime...sevsinler senin o kızsal hallerini :))

Lola's dedi ki...

sana benzemeyecek galiba bu kız:) canım benim her hali baldan tatlı:)

asyaselda dedi ki...

uğurlu gelecek:)ben eskiden kız çocuklarında ojeyi hiç ama hiç sevmezdim sürene kızardım içimden:)
ama imam misali:P
yakışıyor kerataya:)be

asyaselda dedi ki...

çocukla çocukk:))))hoşgeldin bu arada mektuplar yolda mı çocuklar meraktalar da:)öpüyorum sizi:)

asyaselda dedi ki...

vauvvv vauvvv uvvvvv kim gelmiş kim gelmiş:)
lolam gelmiş:)
Bana çekmemiş o bellide kime çekti k:)babaya desem ..
ı ıhhh oda değil seni gördü tanıdı dengesi bozuldu yavrucağın.
sen çekim alanın içine almış olmayasın kızımı:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...