6 Haziran 2010 Pazar

Evimdeyim...

Sevinemiyorum neden?
O kadar çok taşındım ki ben.
O kadar çok ev emanet edildi ki bana.
Başkasının evlerinde o kadar çok benimmiş oyunu oynadım ki
Şimdi iki günlük bir koşturmacadan sonra ''kendi evimdeyim ''cümlesi bile bir eğrelti durdu dilimde ,
klavyede belli etmesem de.:)
Sabahtan beri sıkıyorum sıkıyorum kendi evine taşınmış kadın piskolojisi içerisine giremiyorum.
Yine dokunduğum her yer bana emanet gibi ,bırakıp bir gün gidecekmişim gibi.
Bana soru üstüne soru soran benden heyecalı olan arkadaşlarıma bile verdiğim cevaplar onlar tarafından yerildi
mutfağı nasıl, hangi cephe,içi nasıl diye sorduklarında,
''Amann nebileyim bildiğin ev işte hiç dikkat etmedim'' cevabını verdiğim için.
Belki de yadırgayışımın sebebi bu evin ,
rüyalarımdaki deniz kenarında, tek katlı, bahçeli, odalarına çimen papatya çizdiğim sarı eve hiç benzemeyişiydi.
Oysa kimine göre bu ev hayallerimdeki evden çok daha güzeldi.
Evimdeyim ama evimde değil gibi...
Saat 03:22 işin çoğu bitti.
İşle doğru orantılı bende tabi.
Karşımda şehvetli gözlerle beni aç diye beklemekte olan koli,:)
üzgünüm ama seni yarın sbaha kadar bekleteceğim.
Zira biraz daha ayakta ve uykusuz kalırsam booooooom infilak edeceğim.
Uyumalı uyumalı ve rüyamdaduvarlarıma papatya çizmeliyim.
Uçuşan tek parça elbisemi giyinmeliyim.
Eteklerimden tutunan Asyam ile elimdeki balıkları mangalın yanına bırakıp
rüzgarda dağılan saçlarımı toplamalı ve gülümsemeliyim:):):)

41 yorum:

Newbahar dedi ki...

Allah kendi evinizde sağlıklı ve mutlu günler nasip etsin...

Güle güle oturun. Hep taşınıp hep farklı yerleşim alanlarında ve aslında şehirlerde, farklı evlerde oturunca yerleşik bir hayat beni sıkar mı acaba diye düşünmeden edemiyorum bende.

O yüzden sanırım hiç kendi evim olsun istemedim şimdiye kadar.


Sevgiler

öykü dedi ki...

Kıyamam sana
dılerım o hayalını kurdugun kendı evınde
bahcenden topladıgın papatyalarla dolu masanda kahvaltıya uyan bı sabah..

Yeter kı..

huzurun olsun.

nohut oda dedi ki...

hayırlı olsun dıyeım bız yınede..
alısırsınız ve sonasında ıns hayalınızdekı evede bırgun kavusursunuz..pes etmemek lzım..

ramazan dedi ki...

Ev sahibi olabilmek çok önemli. Hayata bakışını değiştirir insanın. Moral verir. Güç katar. İçinin durumu, manzarası ise ikinci plandadır.
İlk satın aldığımız ev giriş katında, iki odalı bir ev di. Ama bizim için çok güzeldi. Yedi yıl oturduk orda. Sonra değişti evler. Önemli olan yüreğimizin güzelliği değişmesin.İyi günümüzü kötü günümüzü saklar evler. Yıllar ilerledikçe değiştirebilirsiniz. Ama kendi evinizde güvendesinizdir. Çok arklı olması gerek. İsterseniz diğer dilekleriniz de(deniz kenarında, bahçeli vs.) olur.
Hayırlı olsun.

füsfüs dedi ki...

hayırlı olsun güle güle oturun canım. aynı hisler bende de olmuştu biz birde içinde otururken aldık evi, hala kirada gibi hissediyorum, değişiklik yapmaya çekiniyorum:)

Mlke-Btkn dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun yeni evin, allah ağız tadıyla oturmak nasip etsin, dilerim birgün hayalindeki evde senin olur ;)

Huzurlu ol evinde o yeter!!

asyaselda dedi ki...

teşekkürler nevbahar.
Bende hep bunu düşünürdüm biliyormusun.
hala da düşünürüm evi değiştiremezse evin şeklini defalarca değiştirmiş biri olarak.
:)
aslında aklımda hep bir karavanım olsun vardı ama....

asyaselda dedi ki...

dün yazdım yazdım sildim sana.canımsın benim :)
ve umarım söylediklerin bir gün gerçekleşir meleğim:)
sevgilerimle

asyaselda dedi ki...

nohut oda istediğim ev şimdiki evimden çok daha sade ve basit ama gönül onu istiyor ne yazıkki ve umarım bir gün o hayalimde ggerçekleşir:)
öpüyorum nohut odayıda bakla sofayıda:P

asyaselda dedi ki...

ramazan abi benim kendi başıma oturduğum ilk evim lojmanımdı ve orayı benimmiş gibi benimsemiştim hala bazı geceler o evimde gibi uyanırım nerde olduğumu anlayamam.
istediğim dediğim gibi bu evden çok daha sade ,ama gönül onu istiyor yine de nankör diyenlerde olsa ben o evi istiyorum bir gün olur umarım ..
sevgiler

asyaselda dedi ki...

ooo füsun senin ki daha vahimmiş:)
eminim bende aynı hissederdim.
belkide sürekli ordan oraya taşınmış olmamız buna etkendir:)

asyaselda dedi ki...

melikem teşekkür edrim canm darısı çok isteyenlerin başına olsun.
öptüm:)
ve umarım bir gün o evin bahçesinde olabiliirm:)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Seldacım hayırlı olsun evin. Allah sağlıklı-huzurlu günlerde oturmayı nasip etsin..Öpüyoruz..

NiLaY dedi ki...

canım hayırlı olsun yeni evin.. inşallah hayalindeki evede en kısa zamanda kavuşursun, sağlık, huzur mutluluk olsun, diğer herşey olur zaTEN :)

Başak dedi ki...

seldoşum sen her ne kadar karamsar bir yazı yazsan da,bence çok güzel bir haber bu.Kendi evim olmuş gibi sevindim.Güle güle otur,sağlıkla...

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

HAyırlı,uğurlu olsun Seldacığım...Ağız tadıyla oturun yeni evinizde...
O hayalini kurduğun eve de kavuşman dileğim ile...
Sevgiler

Tibet'in annesi dedi ki...

aslında ne kadar güzel bir haber. dediğin gibi sürekli taşınmanın verdiği bir histir bu. zamanla evle aranızda güzel bir bağ oluşacaktır. denize nazır, tek katlı, çiçekli evde yazlığınız olur inşallah :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Canım hayellerimizdeki eve bir gün buluşma temennisiyle :)
güle güle, huzurla, ağız tadıyla oturun

meltem dedi ki...

canımm benim, arkadaşım, toprağım.. ne güzel anlatmışsın...

hayallerimiz deki ev olmasa da "benim evim" diyebilmekte bi lüks alışırsın merak etme:)
güzel günlerde sağlıkla mutlulukla, enişteyle ve asyamla:)) papatyalarla otur inşallah

asyaselda dedi ki...

teşekkürler emine:)

asyaselda dedi ki...

teşekküreler nilay:)umarım olur ya bu daha fazlasını istemek yetinmemek değil ...ne bileyim eskiden beri daha çok sevmişimdir salaş yerleri..şimdi alışamadım bu lükse::)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler başakcım :)karamsar değil aslında tuhaf bişey bu sefer pek anlatamıyorum:)

asyaselda dedi ki...

teşekkür edrim pınar:)deniz kenarında yaşamış olsaydım eminim şimdiki evimden daha çabuk gerçekleştirebilirdim bu hayalimi:)neyse başka zaman ama en kısa zamanda umarım:)

asyaselda dedi ki...

ay sibelimmm ağzından bal damladı dur akmasın yerlere sileyim mi öpeyim mi bilemedim şimdi:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler bahar :)umarım herkesin tüm hayalleri gerçek olur:)

asyaselda dedi ki...

canımmmmm nerdesin sen ya..
defalrca mesaj çektim sana almadın mı?
ne zaman arayacak olsam telefon arızalı sorun çıkardı eve gelince de telaş kargaşa unutuldu .
ama hep aklımdasın toprakların ayak basmak istersen bir gün bir evin bir ailende burda var unutma olurmu .
öpüyorum nehir meleğimi ve seni canım benim

nilo dedi ki...

Tadını çıkarın güle güle oturun şekerim:D sıkma canını inşallah çabuk geçer bu ruh halin...

mine dedi ki...

önce kendi evi olmalı insanın hayallerindeki gibiyse ne ala yok hayallerindeki gibi değilse e ne güzel işte hayallerle başbaşayız gene:=)

Prima Rima dedi ki...

Seldacıgım:)
Allah hayırlı güzel sağlıklı mutlu neşe dolu günler görmeyi nasip etsin o evde.
Bir gün gelir paptyalı evindende yazıverirsin Dünya hali bu hiç belli olmaz.Alışırsın tatlım çok yakında Home Sweet Home diyişşlerini duyarız elbet.

Ballı Cimcime dedi ki...

Güzel evinizde mutlulukla, sağlıkla oturun, sevgi dolu neşeli kahkahaları paylaşın canım. Hayallerimiz benzer, inşallah günün birinde o da olur...

sude naz'ın annesi dedi ki...

canim hayirli olsun gule gule otur..fenami bak artik tasinmazsin yerlesik duzen.:))allah daha iyilerini nasip etsinnnnnnnnn:)))

asyaselda dedi ki...

nilo yorgunluktan ruh hali filan kalmadı:)düşünemiyorum bile :)

mine:ne güzel söylemişsin ama ben yine hayal edecek bişey bulurummbende bu balıklık varken kim tutar beni:)sevgiler

asyaselda dedi ki...

ebrum canım doğru dünya heli :P
hiçç belli olmaz kim bilir belki bir günnnnn....başlığım papatyalar duvara nasıl çizilir olur?gelir yardım bile dersin belki

asyaselda dedi ki...

ballı cimcime:)denek sende papatyalı deniz kenarında bir ev istiyorsun canım umarım seninde dilediklerin gerçekleşir:)sevgiler teşekkürler güzel dileklerin için

asyaselda dedi ki...

eylemm canım nerelerdesin yahu:)gi,ttin unuttun el memeleketlerinde :)buraları özlemiştim ama şimdi baktım ki yeni fotolar eklenmiş fıstık kocaman olmuş sanki değişmiş.
ve tadını çıkarın bizim içinde:)
güzel ve iyi dileklerin için teşekkürler güzelim benim:)

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Selda Kız !
Bu yazdıklarını çok iyi anladım ve yıllarca önce hissettiğim şeylerle ne kadar örtüşüyor. Ne kadar iyi anladım dersen; o dönemde yazdıklarım var ki; şimdi yayınlamayayım. Bu yorum böyle kalsın o yazı yayınlanınca gelir yerine oturur bu yorum.
Bilirim ne demek olduğunu; benim de bir evim var, varı yoğumu koyup aldığım, benim hissettmediğim ve hiç oturmadığım, önünden dahi geçmediğim.. Bilirim nasıl olduğunu...
Hayırlı olsun...
Sevgimle...

Deliler Teknesi dedi ki...

Hayırlı olsun yeni eviniz... Sağlığınız, huzurunuz, mutluluğunuz bol olur kendi evinizde inşallah... Selam ve sevgiler...

asyaselda dedi ki...

ali abi;
ne çok aynı anlarımız aynı hissettiklerimiz var ben buna şaşırmaktan vazgeçtim artık:)
yazını okumak isterim ama lütfen..
sevgiler

asyaselda dedi ki...

teşekkürler deliler teknesi :)isteyen herkese istediği tatda versin Allah
sevgimle :)

SANİYE dedi ki...

SLM SELDA UMARIM HEPİNİZDE İYİSİNİZİDR SAYFANA GİRMESEM ÖGRENEMEZDİM EV ALDIĞINIZI ALLAH GÜLE GÜLE OTURMAK NASİP ETSİN CNM SLM SÖLE BİZİM AĞIR ABİYE MELEĞİMİZİ DE ÖP YERİME :=)

asyaselda dedi ki...

a aaaa ilk akraba ziyaretimiz:)hoşgeldin saniyeciğim ben haberiniz var sanıyordum oysa:)
iyiyiz canım umarım sizde iyisinizdir:)
öpüyorum eloşu ve seni:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...