11 Haziran 2010 Cuma

Antalya'dan Gelen Güzel Hediyelerimiz

Tamam çok taşınmış olabilirim, tamam buna alışmış olabilirim , tamam bunu ben istemiş de olabilirim, ama çoooooooooooooooook yoruldum
Hala eksik bir çok şey var. Tam bitti derken yenisi çıkıyor. Asya’nın bir odası yoktu malum başkasının evine göre bir oda yaptırmak istemediğim için. Birkaç gündür onunla uğraşıyorum. Aşağıdaki mobilyalara benzer şekilde yaptırdım.
Yer yatağı,ulaşabilceği boyutlarda bir dolap,kitaplık ve oyuncak rafları ,

Annem ve mobilyacı ile çok fikir çatışması yaşasamda

Annemin kızım bu dolabın boyunu yükselt,çocuk büyüyecek

Yatak çok yerde. Mobilyacının ;

''Abla kitaplığı yukarı duvara monte edelim zaten çocuğun şimdi kitapla işi olmaz okula giderken kullanacağı şekilde yapalım.'' Demesine rağmen istediğim gibi oldu. Bakalım ayın 21 -22 si gibi teslim edilecek gelince fotoğraflarım ki, ben bu tarz oda fotoğraflarını çok zor buldum oda bunlar başka yok zaten. Benden sonra arayana fikir olur bari.

Ha birde okulumdan ayrıldım oda uzun konu,geçici çalışıyordum kadro fazlası olduğum için bu yüzden yerine çalıştığım öğretmen göreve başlayınca ben açıkta kaldım.

Tam taşınma haftama denk geldiği için bu durum güzel olsada

Çocuklarımdan ayrıldığım için çok üzüldüm evladımı başkasına teslim etmiş gibi oldum. Yan sınıftaki çocuklar bile vedalaşırken ağladı. Tek bir tesellim oldu oda sevgili şebomun gönderdiği hediyeleri o gün dağıtıp onların ne kadar mutlu olduklarını görüp ayrıldım.

Çocuklar okadar çok sevindiki bir ara ağzımdan üniversite lafı çıkmış olacakki
bitanesi''Öğretmenim onlar bizi sevindirdi ya inşallah üniversiteyi kazanırlar doktor olurlar hakim olurlar''dedi.
Tüm giysileri,kitapları,boyaları çok ama çok sevdiler.
Koli koli eşya bir çırpıda paylaşıldı.

Tekrar çok ama çok teşekkür ederiz güzel yürekli arkadaşım benim.. Asya'nın üzerindeki mini şirin elbise ve kolyeler içinde ayrıca teşekkür eder öperim:) İlk defa böyle düz ne yaptım ne ettimli bir yazı oldu. Neyse kısa zaman sonra umarım,gece ayak tabanlarımın ağrımadığı,yastığa bir karış kala uyumadığım akşamlar geldiğinde dönerim yine kafiyeli devrik cümlelerime:)

şimdilik hoşçakalın.

10 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Yeni evinizde güle güle oturun.
Çocuk odasında yer yatağı iyi fikir. Rahat rahat yataktan düşebilir :))
İyice yerleşince yorgunluk diye bir şey kalmayacak. Emin olabilirsin...

elif-kayra dedi ki...

hayırlısı olsun, eksik hiç bitmiyor selda
resimleride sabırsızlıkla bekliyoruz
asya nasılda mutlu olucaktır

Deniz dedi ki...

eeee nolacak şimdi? Okul konusu yani? Yeni kadro mu bekleyeceksin? ne sinir gerçekten, tam yarı yolda çocukları bırakmak zorunda kalmak, çocuklar için de ööyle...
Ama Asyacım çok mutlu olmuştur bu işe

asyaselda dedi ki...

teşekkürler asuman :)
en güzeli de o zaten düşsede sorun değil:)
ve geçti yorgunluğum çocuk gibi temizlediğim odalara dönüp dönüp tekrar bakıyorum:)

asyaselda dedi ki...

elifciğim :)öyle gerçekten hala alacak birşeyler çıkıyor:)ve eğer mobilyacı bizi ekmezse ,ayın 22 si 25 i gibi gelecek ekelerim o zaman .
gerçekten bu şekilde oda resmi çok zor buldum ben internette.
umarım bu tarz oda isteyenşlee fikir olur.üstelik maliyetide çok az..diğer çocuk odalarına göre..

asyaselda dedi ki...

Deniz ,canım şimdi rapor aldım yeni bir okul yeni çocuk hem yok olsada çok zor olur şurda iki hafta kalmış.
seneye artık ne olursa olsun kendi okulumda çalışmak istiyorum böele her sene çok zorlanıyorum alışırken de alışıp bırakmak zorunda kalırkende.
asya taşınma telaşesinden biraz ilgisiz kaldı ama anneanne sağolsunyokluğumuzu aratmadı.
itiraf etmeliyim ki asya ile çalışırken daha güzel vakit geçiriyordum ben .
şimdi tüm gün evde sabrımın sınırlarının zorlandığı anlar oluyor ve bu beni mutsuz ediyor.
yani alışamadım ev hanımlığına anlayacağın:)

Deniz dedi ki...

anlıyorum seni... kompakt zamanlar daha verimli geçiyor gerçekten.

asyaselda dedi ki...

aynen öyle:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Selda'cım kızının yaşına boyuna gore yaptırmış olman mobilyalarını cok guzel fikir bence de, biraz buyuyunce ayarlatmak sorun olmayacaktır..çocukların mektup arkadaşlarını cevaplayamış olmalarının ezikliği içindeyim :( sanırım artık geç kaldık eylüle inşallah hem mektup arkadaşlarını hem de diğer çocukları sevindirecek sürprizler hazırlarız sence de uygunsa tabi...

Ali İkizkaya dedi ki...

Asya nın şu yeni odası 21-22 sinde son halini alacak ya, dört gözle (pardon zaten dört gözüm)sekiz gözle bekliyorum fotoğraflarını ki nasıl olmuş bileyim pırasanın yeni sığınağı. Belki yıllar sonra oda hatırlayacak hayal meyal de olsa hissedip yaşadıklarını.
Mobilyacı yamuk yaparsa haber ver, düzeltelim.
Sevgiyle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...