6 Mayıs 2010 Perşembe

Beş Köşeden Döndüm :/

İşten gelen anne elindekileri bırakıp kızıyla sarmaş dolaş kucaklaştığını sanırken,
kız anneye yarım yamalak sarılıp kafasını omuzundan arkaya doğru uzatmış bir halde
''Anne baba neyde?''diye babasını aramaktadır.
Anne kendine sarılmadan babasını soran kızına bozulur ama ''Çocuk bu çocuğa bozulunur mu hiç'' diyip,
düşündüğünden utanıp ,
kızına cevap verir,
aşağıdan tercih edilmişliğin hazzını yaşamanın etkisiyle sırıtan babaya bakarak ;
''Bak geliyor işte baban orda''diyip
Baba ile kızı başbaşa bırakır,
banyoya geçer aslında içindeki kızgınlığı soğutsun diye,
görünürde elini yüzünü yıkasın diye .
Tam çenesinden aşağı düşen damlaları yakalarken elinde havlu
İçerden bir ses gelir;
''SENİ ÇOOOOOOK ÇOOOOK ÇOOOOK SEVİYORUM''
Kafasını dışarı uzatan anne,
babanın kızın görüş alanı dışında olup ,mesafe olarak kendine bir hayli yakın olduğunu görünce sevinçle kızın yanına gider ve diz çökerek;
''Ayyyy canım kızım benim kimi çok seviyorsun bidaha söyle''derken
omuzlar dik,
ağız bir karış açık,
zevkten 5 köşe
seeeeeniii demesini beklerken,
gözler kapalı kollar sennni sözünden sonra hemen sarılabilmek için açık,
Kız;
''İneği,inekkk seni çoook çook çoook seviyorum''diye oyuncak ineğine sarılır.
Anne sessizce bir soğuk su darbesi daha almak için banyoya yol alır .
Omuzlar düşük ,zevkten kalma 5 köşe ,5 karışa dönüşerek suratına yapışır...
Günün yorumu:):):)DENİZ:
çok anlık yaşıyor bu veletler, bugün ineği sever, yarın bizi, ileride öküz sevmesinler de:))))))))

23 yorum:

Newbahar dedi ki...

Hay Allah:))))
Ne diyeyim. Elbet ineği sevecek tatlı kız, inekler süt verir ve çocuklar süte bayılır:)
Bilmem bu teselli olur mu anneye:)

Sevgi dolu günler sizinle olsun.

ELİF dedi ki...

Puhhahahah, ben işten döndüğümde kapıdan girer girmez" anne, baba nerde?" diye soruyor, çok bozuluyorum:))) Blogumda senin bir yazından bahsettim birkaç gün önce.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Bunlar böyle Selda'cım..Biz ki saçımızı süpürge ettik yıllarca?:P
Üzülme sen ben seni seviyorum...
ilahi:))

Bahar dedi ki...

Seni de seviyordur tabi ki annesi üzülme :)) Şimdilik ineğe hayranlığı vardır, geçer :)

Deniz dedi ki...

çok anlık yaşıyor bu veletler, bugün ineği sever, yarın bizi, ileride öküz sevmesinler de:))))))))

sebnem oguz dedi ki...

çok eğlendim çok ....insan nasıl da bozuluyor değil mi?ben de tüm gün aktviteden aktiviteye koşturup yorgunluktan bitap düşmüşken babasının bir 10 dakika gıdıklaması ya da bilumum benzer aktivite sonunda kocaman öpülmesine bazen böyle kalakalıyorum... ama Deniz'in yorumuna da bayıldım ileirde öküz sevmesinler diyor ya ...haha haha....

Adsız dedi ki...

Seldacım ne güzel bir anlatım bu böyle:)
dün Toprak Aras da önce babasına ben senin değilim dedi sonra da bana,
Bende zaten seni çöpten aldık dedim ( ama gülüşüyoruz) bıyık altından güldü ve çöpe atın o zaman dedi,
tamam hadi gidelim dedim
ama ben senin Toprak Arasınım ki dedi:)
bizimki dalga geçmeye de başladı:)
Asyamı ve seni kocaman öpüyorum,
Sevgilerimle ,
AYN

GüCüBe dedi ki...

Kız sen ne güzel gülüyorsun yarabbimm :=))

NiLaY dedi ki...

inek kadar kıymetimiz yok di mi şekerim :)

Başak dedi ki...

Seldoşum bu cadılar insanı her türlü şaşırtmayı ve yere yapıştırmayı başarıyorlar,alışmak lazım:)

Deliler Teknesi dedi ki...

:)))

asyaselda dedi ki...

olmadı Newbaharım olmadı...
BENDE SÜT VERDİM BENİDE SEVSİİİİİİİİN:):):):)SEVGİLER

Elif:Aynı canım aynı hemen babasını soruyor.
hoşbeni görmeyince de babasına beni soruyor ama olsun hep tek beni sorsun:):):):):):)
tamam abarttım farkındayım :)
canım ne mutlu oldum bilemezsin.
yazımın sana yakın gelmesi beni çok mutlu etti senden bişeyler bulman içinde....sevgiler

asyaselda dedi ki...

BANU:Sabah arkadaşımda aynı tepkiyi verdi anlattığımda sen saçını süpürge et o ineklere sarılsın diye:)
Bende seni seviyorum :)birinden seni seviyorum u duymak güzelmiş özlemişim yahu:)

asyaselda dedi ki...

Bahar:Seviyordur değil mi?
SEVİYORDUR:)
seviyorda belli etmiyor diyeyim bari:)
haksızlıkta etmeyeyim kızıma ya .
gece bana sarılarak uyur oldukça rahatsız bir duruşla yatmasına rağmen
sevgiler

asyaselda dedi ki...

Denizzzz bu yorumu günün yorumu ilan :)ediyorum
çok çok çok güldüm ya:)

asyaselda dedi ki...

Şebnem ;çocuktur desemde bazen ciddi ciddi bozuluyorum...:)bende beğendim ve çok güldüm denizin yorumuna umarım öyle bir sevgi yaşamaz:)ineğe razıyım

asyaselda dedi ki...

aynurr:)hoşgeldin canım:)bak sen Toprağa Neler söylüyor öyle:)pek bir dilli olmuş:)kime çekti acaba:P

asyaselda dedi ki...

hı hı çatlıyor gülmekten bazen:)
kızarıyor yerlere yatıyor:)
buda beni bozduktan sonra alacağı hal diye düşündüm:)aklı erse ne gülerdi halime:)

asyaselda dedi ki...

Yaaaa aynen öyle Nilay:)
inek kadar değerimiz yok:)ne yazıkki:)

asyaselda dedi ki...

Başak ilerde okuyup beni ne madara ettiğini görüp gülecek:)
neler neler oluyor şaşırıp anlamalandıramayıp güldüğümüz değil mi:)

asyaselda dedi ki...

ya deliler teknesi sen de mi güldün halime Asya ile bir olup:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bu kızlar hepmi babacı olur ya :)))

ELİF..den dedi ki...

Çok güzel diyaloglar bayıldım ya....
Çocuk işte...
Biz seni seviyoruz üzülme...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...