14 Mayıs 2010 Cuma

Bu gün...

Şımarmamdan çocuk gibi,açıp açıp okumamdan anladım,
Seldacığım diye başlayıp nasılsınla devam eden ,hatta etmeyene bile razı olacak kadar uzun zaman olduğunu mektup almayışımın.
Hediyeler ise her birini açtığımda yüzümü güldürdü
Şirin bir kutu içi lavanta kokulu,cici aksesuarlarla dolu
Ve pembe bir bebek adı Şila
Şila parkta zıpzıpta ve artık yatmadan önce koynunda emziğinden sonra tek istediği oldu.
Fundam bizim sürprize aç ruhumuzu doyurdu.
Ve mektubu aldığımda bir ihmalkarlığım son buldu.
Bir ay önce yazılan mektuplar nihayet 6 çocuğumuza doğru uçtu.
Kişi sayısı çok olunca yollandıktan sonra umarım karışıklık olmamıştır dedim ama bunu mektuplar varmadan yerine anlamam zor.
Tekrar özür dilerim
Deniz
Yağmur
Öykü
Hilal
Oğuz
Mert
mektuplar yola çıktı en kısa zamanda elinizde olur affedin olur mu?
Üzerimden büyük bir sorumluluk mektuplarla uçtu.
Yurtta yorucu bir günün sonu ise şu dut ağacının altında,
serin bir rüzgar saçlarımızı savururken,
becerikli aşçımız Halis Abinin bize22:00 da hazırladığı çay ve şu harika börekle bu gün son buldu.
Saatlerce çay ve börek bir de tatlı sohbet saat 23:30 oldu.
iyi geceler.....

18 yorum:

Mlke-Btkn dedi ki...

bak şimdi yaa!!!
olan var olmayan var, canı çeken var,
hayretsinn ama yaa gece gece yapılır mı bu şimdi bana yaa!!!

offf mis gibi kokusu teee burnumun ucuna geldi :(

asyaselda dedi ki...

yok canım hiççç güzel değildi zaten:)
6 dilim yemedim bende :)

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çok güzelmiş Şila bebeğiniz :) Güle güle kullansın bıdık...
Gece gece nasılda börek istedi canım,çok kötüsün Selda :(
Menüde börek olmasada bende az önce ıhlamur ağacının altında, termosumdan sıcacık çayımı içip geldim evime :) buda benim havam olsun sana :P Öptük sizi...

ramazan dedi ki...

:)

öykü dedi ki...

dur agacı ve borek
ınsana ah ! orda olsaydım dıye hıssetırıyor:)

sebnem oguz dedi ki...

nefis görünüyor ...iyi ki sabah gördüm ama Selda olmuyor böyle olmuyor !!!

herşeyden azıcık dedi ki...

Yanındaki abla büyük olasılıkla eşi ama ben bu adamı kendime istiyorum:)) gecenin bir körü kalkıp banada börekler açsın benide şımartsın olmaz mı? :))) tabi bu yazdıklarımı Uğur okumasın:))) Tedicim güle güle aynasın bebişiyle teyzesi daha güzellerini gönderecek ona ve lavanta kokusu kalmış hayret ettim o kadar ağır vernik kokuyorduki gerçi ben vernik kokusuna da bayılırım ama kalması iyi olmuş güle güle kullanın canım benim.Evinizde hayırlı uğurlu olsun Allah ağız tadıyla oturmayı nasip etsin inşallah.

Başak dedi ki...

ödülün var canım bloguma beklerim

asyaselda dedi ki...

sevgili emine:mmmmmm senin keyfinde pek güzelmiş mis kokulu ıhlamur ağaçları...bende seni kıskandım şimdi:)
şilayı çok seviyoruz teşekkürler:)

asyaselda dedi ki...

hoşgeldiniz ramazan öğretmenim:):)

asyaselda dedi ki...

gel melek öyküm :)bir tepside sana yaptıtırım:)

asyaselda dedi ki...

ne yalan söyleyeyim Şebo evde özene bözene yaptığımız böreği halis abi iki dakikada yaptı koydu önümüze harikaydı

asyaselda dedi ki...

fundacım Halis abiye her eve senden alzım derim hep.
evine gelene kahve yapar,ev temizler yanındaki eşi toz kondurmaz ve çok sever çok saygılıdır ona karşı ve hep yardımcı..
kırsal bir yerdeler ve öyle bir görünümdeler ilkokul mezunu ama benim diyen üniversiteli çiftlerden daha saygılı ve yardımcılar birbirlerine...

vernik???hiç yoktu o kuku harikaydı herşey çok teşekkürler:)

asyaselda dedi ki...

başakcım baktımk canım teşekkür edrim en kısa zamnda yayınlarım teşekürler

Cocukla Cocuk dedi ki...

mutluluğun bize de yansıdı Selda'cım ve sen de aynı şekilde bizi mutlu ettin çok teşekkür ederiz:) oğuz kaan da mert de çok şaşırdılar ve sevindiler, o zmandan beri evde "benimn mektup arkadaşım...." diye başlayan cumleler işitir olduk:) yazmaya başladılar en kısa zamanda da gondericez....sevgilerimle

sedaca dedi ki...

sen çoookk büyük şanssın o öğrenciler için, bizim Yağmur ve Hilal'in "Selda Öğretmenim" diye senden bahsedişini duysan...
bayıldılar mektuplara, Hilal daha şimdiden belki ben onlarla büyüyünce de mektuplaşırım di miii diye soruyor :)
biri susuyor öbürü anlatıyor Hilal'le Yağmur.. birbirlerinin sözünü kese kese :) acaba biz onlara ne sürpriz yapsak diye kafa yoruyorlar :)

asyaselda dedi ki...

canım çok sevindim çocukların heycanına ve sevincine bekliyoruz merakla:)Sevgiler

asyaselda dedi ki...

tedammm yerim ben onları söyle:)
bekliyoruz mektuplarını sabırszlıkla :)
öpüyorum seni ve prensesleri,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...