13 Mayıs 2010 Perşembe

Biz Neredeyiz?Bol Görüntü Az Laf İle.....

Evde şu aşağıdakiler dağ oluşturmuşken kendince ufak çaplı
Biz görmezden gelip onları,ayakkabılarımızın ipini bağlayıp
,her mesai sonrası
Arşınlıyoruz okuma bayramı yapan tüm okulların yollarını Elinde bayrak,dilinde tanıdık şarkılar hayretler içinde ''kırmızı balığı benden başka bilen ve söyleyenlerde varmış'' diye uslu uslu izledi kendine ayrılan yerde.
Kala hindibaa pelisi üfledi her gördüğünde
Bir çubuğu dinazor yaptı kendine
her yerde dinazolunun üstünde
Bizim zamanımızda at tı bu çubuklar devir değişti caillou sayesinde
Kelebek peşinde koştu''del del elime delll''diye
dut kopardı dalından kendi yemesede
Ve her türk kadınının kanında olan o meşur hareketi yaptı ağaç ardında cilveli cilveli koşup saklandı ''beni yakalayamazsınnnn''repliğiyle
Dağdan indi şehire mekan belli
Artizzz pozlar verildi podyumda yürüyor gibi
E kadın madem taşınacaksın ne geziyorsun diyenlere
Şiiiiiişt telaş yok ,sakin
18 den sonrasını saymadığım kere taşındım ben alışık bu bünye...
O ZAMAN DEVAM GEZMELERE....:)

34 yorum:

ayşegül dedi ki...

çok tatlı kuzu maaşallah.
ohh ne güzel gezmişsiniz sefanız olsun :)
taşınma işindede kolay gelsin.

sude naz'ın annesi dedi ki...

OZAMAN HELAL OLSUN SİZLERE:)))ANACIM BEN DİBE VURMUŞTUM KESİN:)))

HADİ ALIŞIK BÜNYE NEZAKETDENDİR GEZME ARASINDA TAŞINMA İŞLERİNİZE KOLAYYY GELSİNN:)))
BİDE O SIPAYI (dayanamadım kusura bakma valla) YERİMMMM:))))))

Newbahar dedi ki...

Bakarken ben yoruldum bu gezmelere:)
İşte bu diyesimde geldi açıkçası. Tatlı cadının en sevimli döneminde, doya doya vakit geçirmeli. Yıllar öyle hızlı akıyor ki, onlar okullu olduklarında bu günlerini daha çok özlüyor insan. Yapayalnız kalmış gibi oluyorsun.

Bu aralar blogda taşınanlar çoğaldı. Temmuzda bende taşınacağım ve evet pek çok kere taşındığım için sorun yok bana göre:))

Size kolay gelsin, tatlı cadıyı öpüyorum.

GüCüBe dedi ki...

Ben eylülde taşınacağım, şimdiden telaştayım..
Kolaylıklar diliyorum, o havalı minik kuzuya ve annesine kucak dolusu sevgiler gönderiyorum.

emel dedi ki...

eğlenceli gezmeler canım, taşınılır ya panik yok:))) kolay gele....

NiLaY dedi ki...

harika fotoğraflarla süper bir gezi olmuş :) bayıldım her haline prensesinin :) buarada kolay gelsin canım taşınma işlerinde, sen alışmışsın ama ben ıyyy diyorum kendilerine :)

sebnem oguz dedi ki...

oh oh ne iyi etmişsiniz ...hayırdır nereye taşınıyorsunuz bu arada? tayin mi var ?

NiLaY dedi ki...

ayy bir de bende ödülün var canım onu yazmayı unuttum :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

o bayrak tutan elleri öperim annesi :o

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Babam subaydı benim,her 4 senede bir taşınırdık..Ama onlar toplar,onlar açar,biz hazır eve koanrdık..Hiseetmezdik zorluğunu..3 sene evvel taşındım,ya ne zor şeymiş dedim..Düşün ben 1 kerede..Seni ayakta alıkışlıyorum vallahi...
Sevgiler
Pınar

nehircce dedi ki...

Kolay gelsin canım taşınma ne zor bir kere taşındım ama;senin rakamı görünce pesss dedim, afferin sana valla..sevgiler.

svl dedi ki...

Bakıyorumda resimlere nasıl büyüdü asya..Yanaklarım maşşallah tombiş tombiş..
Tasınma işi her zaman eziyet gibi gelsede ,içerlerde biyerde yeni başlangıçlara kelebek uçurur aslında yürek...
Kolay gele

AyGün dedi ki...

hehe ne şirin artistimiz var bee :)
hayırdı niye öyle çok taşıniyosunuzki?:|

Banu dedi ki...

Taşın,taşınayım,taşınalım...
Yaz,yazayım,yazışalım...
Yineeee eskisiiii gibiiiii:))))

Deniz dedi ki...

kuzu o kuzu:)
bayrak tutan pofidiklerini öp annesi öp öp öp

aysencifci dedi ki...

Yanlız ben o yanaklardan şöyyyle ŞAAAPPPP diye bir öpmek istiyorum! Nasıl yapalım? Sen benim yerime öpsen, hatta azıcık gıdılardan, azıcık enseden,azıcık göbüşten kısaca her yerden hafif hafif ısssırsan?? Kolay gelsin Selda'cım taşınma işinde.

Başak dedi ki...

Dinazol ha çok iyiymiş,ee zamane çocukları at bilmez tabii:)

asyaselda dedi ki...

teşekkürler ayşegül çok ta zor gelmiyorr:)taşınma işi bir an önce yerleşme dileğinden başka bir şey yok aklımda...
geziyoruz asya kızlada her gün 3 ten sonra günler uzayınca daha da zevkli oldu bu gezmeler...

asyaselda dedi ki...

eylem:)
ben çocukluğumdan beri taşınırım..
en fazla 4 sene durduk bir yerde hep iki seneye bir yer değiştirdik dolandırıcı gibi:P
babam öğretmendi ve ben gerçekten sayamıyorum artık ...
ama her taşınma yeni bir hava veriyor bize....
ye canım asyayıda serbest:P

asyaselda dedi ki...

nevbaharım sanada kolay gelsin o zaman:)
canım benim.
ve çocuk konusunda evet çok çabuk geçiyor zaman iyi değerlendirmek doya doya yaşamak gerekir

asyaselda dedi ki...

güneşim herkes taşınıyor desene nevbaharın söylediği gibi:)
kolay gelsin hepimize bizde seni öpüyoruz canım benim:)
begüşü öp kupamı almıştınız bu arada yanlışmı okudum hayırlı olsun:)
biz yenildik :)elendik turnuvadan

asyaselda dedi ki...

emel yok canımın içi no panik yok panik:)var heyecan var tatlı bir teleş:)öpüyorum meleğimi ve seni

asyaselda dedi ki...

nilay:)okuma bayramı gezi notları yazmalıydım senin gibi:)(:):):):):):)
başka bir şey olmayınca yapacak bol bol zevk alınan yerlerde dolaşıyoruz bizde:)
prensese iletilir öpücüğünüz:)
anne kıskanıyor ama haberiniz ola nilay hanım:)

asyaselda dedi ki...

yok şebom ya tayin değil o sonra :)
ev aldık canım bakalım yeni bir ev hemde bizim tuhaf olacak ama ..bakalım güzel olacak sanırım:)
öpüyorum adaşımızı ve seni

asyaselda dedi ki...

bahar canım benim nasılsınız sizede uğrayamadım uzun zamandır hemen geliyorum...özledim o omuzu düşük salına salaına gelen hatunu:)

asyaselda dedi ki...

pınar canım sende bizdensin..
benim babamda öğretmendi.
eyleme yazdığım gibi her iki seneye bir taşınırdık bizde..
ama annemlerle bizde en az onlar kadar çalışırdık...
ve ev taşımasamda evi defalarca değiştiririm ben ..:)sevgiler
hayatındaki o güzel d yi öpüyorum yanaklarından

asyaselda dedi ki...

pınar canım sende bizdensin..
benim babamda öğretmendi.
eyleme yazdığım gibi her iki seneye bir taşınırdık bizde..
ama annemlerle bizde en az onlar kadar çalışırdık...
ve ev taşımasamda evi defalarca değiştiririm ben ..:)sevgiler
hayatındaki o güzel d yi öpüyorum yanaklarından

asyaselda dedi ki...

nehirce :)evleneli 3 yıl oldu ve bu benim 3. taşınışım olacak:)
arada abimlerin ve annemlerin evini saymazsam tabi:)

asyaselda dedi ki...

aynen öyle sevalcim:)yeni bir koku yeni bir ev...seviyorum bu yeni başlangıçları sıkılıyorum aynı aynı..
bu arada kız büyüdü ya ben bile eski yazılaa bazen bakıyorumda gün gün değişmiş...büyümüş..

asyaselda dedi ki...

aygün artisttt evet tam artisst çocuğa kamyonla,topla oynar derken salına salına gezer oldu ortada elinde ayna....ruj ister oldu bizden..kız olmaya kara verdi sonunda....
canım sende yaz neler yapıyorsun sevdiğim memlekette:)biraz oralardan resim filan çeksene:)

asyaselda dedi ki...

banuuuuu :)baktım profilin uygun değil :)neler oldu böyle:)
sevgiler
eskisi gibi derken yeni bir blog filanmı açtın sen yahu:)

asyaselda dedi ki...

emir telakki ederim denizim hemen murcccccccck oh öptüm bile)

asyaselda dedi ki...

aysen çok tatlısın ya öpmemmi her dediğin yerden öperim bir şartla sende prensesini sıkıştır bir yerlerde öp benim yerime:)
ha birde söyle bebeklerini hala çok kıskanıyor selda teysen de:)

asyaselda dedi ki...

başak:)evet görünce gel atına bin dedim yok o dinozol dedi:)ve bindi tüm gün boyunca ..şimdide apartmanın kapısına bağlı dinazolumuz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...