22 Mayıs 2010 Cumartesi

Beyaz Mantolu Bir Adam Var Düşümde..

Sevipte söyleyemediğim şarkılar var
Bir dizesini asla hatırlayamadığım şiirler
Keşke,keşke o ben olsaydım dediğim hikaye kadınları
Düşlerim var...
Uyandığımda yalnızca başını hatırladığım,
Ve asla sonuna kadar görmeyi beceremediğim
Bir adam var düşümde,tam dokunacakken uyandırıldığım
Bir adam,sonumuzun ne olacağını hiç öğrenemediğim
Düşümde bir adam var,benim mi bilemediğim
Bir adam var diyorum,düşünüp düşümden ayrı kaldığım...
Ne çok severdik bu şarkıyı şimdi bizim zamanımızda diye bahsettiğimiz yıllarda
ve yine
Bir adamı okudum,










Bir Adam'ı dinledim şu son zamanlarda.
Beyaz mantolu bir adam
İlk defa bir kahramanı okurken canlandıramadım gözlerimin önünde
Mantosunun ucundan tutup dolaşırken tek görebildiğim dudaklarıydı
ölümüne susan
ve insanlar,
o susutukça ölümüne konuşan
son olarak deniz ,
tüm seslerden onu çekip içine alan
Bir adam vardı düşümde benim
Oğuz Atay:)
Ben sana şuradan kalan bir bağla bağlıyım ,ne yazsan okurdum ama
Korkuyu Beklerken ,Oğuz Atay sevemem diyenlerin bile beğeneceği bir kitap
Ayrıntılar için şuraya bir tık ,şarkı için fareni sol tıkla ve yukarıya çık:):):)

17 yorum:

GüCüBe dedi ki...

Çok iyi geldi bu şarkı melodisi canlandı hemen okurken :)

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Merhaba...ne dinlerdim bu şarkıyı...şimdii unuttuklarımın içinde.dinleyince eski günlere gittim.çok saol arkadaşım.
Kitabı ilk fırsatta temin edip okuycam,şimdi *kayıp gül*'ü okuyorum tavsiye ederim.
SEVGİLERİMLE...

emel dedi ki...

huff ne dinlerdik, okurken klibi bile yaşadım :)) saol ya...

asyaselda dedi ki...

değil mi güneş:)bende sözleri okurken melodiside ardından geldi sanki çalıyormuş gibi arka fonda:)

asyaselda dedi ki...

değil mi güneş:)bende sözleri okurken melodiside ardından geldi sanki çalıyormuş gibi arka fonda:)

asyaselda dedi ki...

merhaba sevgilerimle:)rica ederim:)
kitap gerçekten güzel farklı hikayeler var seveceğini düşünüyorum:):)

emel hufffff ne heyecan yaptın öyle ama bende dinlerken aynı oluyorum..
eskileri dinledikçe huzur buluyorum..bu şimdiden memnun olmamakla da açıklanabilirmiki:)
ama o zamanlarda da özal çiller vardı:)
demekki yinede var bilinç altında bi durumlar:)
nerelere gitti laf:)öpüyorum seni

Asuman Yelen dedi ki...

Sevgili Selda,
Eğer yalnızsa insan, biraz farkında biraz duygusal sürdürüyorsa yaşamayı, hele bir de korkuyorsa hayattan ve tabii bir şeyler okuyorsa bu arada, Oğuz Atay Başucu yazarı olur ister istemez.
Haziran 2009 daki yazına, sahafı betimlemenden kahramanlarla sürdürdüğün söyleşiye kadar her satırına bayıldım. Duygusal,samimi ve sade. Gelip yazmadan edemedim.
Bu arada Sibel Alaş' ın bu şarkısını ilk çıktığı zaman da şimdi de severek izliyorum ben de.
Sevgilerimle...

elif-kayra dedi ki...

geçmişe yolculuk yaptım sayende, bu şarkının hatırası var bende,

öykü dedi ki...

Sıbel Alas bu sarkısı ıle devlesmıstı..
Ama ne yazık kı
yolu yarıda bırakanlardan
yıtıp kaybolanlardan oldu o da.

kucukprens dedi ki...

merhaba asyaselda,
ayşegülü okurken bloğuna denk geldim demin. ne tesadüftürki en sevdiklerimle kaplı bir yazı...Oğuz Atay bambaşka bir yerde bendede...ve sibel alaşın şarkısı eşimle bizim şarkımız.ne kadar iyi geldi dinlemek ne kadar iyi geldi OĞuz Atay seven birine denk gelmek...
binlerce teşekkürler...
çokca sevgilerle...

AYÇA dedi ki...

Uzaklara gittim geldim... Bende ne severdim. Ahh ahhhhh :)

asyaselda dedi ki...

hoşgeldin asuman :)
Eğer yalnızsa insan, biraz farkında biraz duygusal sürdürüyorsa yaşamayı, hele bir de korkuyorsa hayattan ve tabii bir şeyler okuyorsa bu arada, Oğuz Atay Başucu yazarı olur ister istemez.
sen yazıyı sevmişsin ya bende bunu sevdim ne güzel özetlemişsin:)bu sevginin nedenini.
gel tabi yazmadan da geçme sen yazdığında bambaşka yerlere gidiyorum ,bambaşka bir tat alıyorum ben :)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

elif sanırım hepimizde bir hatıra bırakmış bu şarkı ya da hatıralarımızın hatırlama isteyeceğimiz anların ardında bir yerlerde çalmış:)
aklımızda kalmış:)

asyaselda dedi ki...

değil mi öykü:)
ama insanın yıllar geçsede hatırlanacak bir şarkı bırakmış olmasıda güzel olsa gerek:)
ama keşke bunun gibi bir çok şarkı yapsaydıda bizde severek dinleseydik.
çocuklarımızında anılarındaki şarkı olabilseydi onlarda

asyaselda dedi ki...

küçükprens:)seninde ayrı bir yerin var bende artık dedim ve geldim sana:)
sevgiler seni tanıdığıma bu tesadüfe sevindim :)

elif ada dedi ki...

Oldu mu ya bu yazıyı ben yazacaktım. Ellerine, gözlerine, düşüncelerine sağlık.

asyaselda dedi ki...

ayçaaa:)hep aynı yaşlarda aynı duygularlaymışız desene:)
sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...