31 Mayıs 2010 Pazartesi

Asya'nı Ayaklarından Küçük Prens'e

Kavak ağaçları vardı bizim bahçemizde her okul bahçesinde olduğu gibi,
gri bir lojmanımız ve kavaklarla çevrili bir köy okuluydu oyun bahçem.
O kavaklara tırmanmaya çalışırdım
çalışırdım çünkü bulutlara dokunabileceğimi sanırdım.
Bir parça alıp onu büyütüp sonra üstüne binip Asteroid b612 ye gidebileceğime inanmıştım.
Çizgi filmler hayal dünyasını daraltır derler ,
yalan ben Küçük Prensi okumadan önce izlemiştim ve o çizgi filmden sonra gökyüzüne en yakın ağaca, kavaklara,
o gezegene ulaşmak için tırmanmıştım.
Ne yazdım ben yahu oysa sadece çizgi filmlerdeki o yıldızlar sadece çizgi filmlerde olmuyormuş
dün gece bizimle uyumak isteyen Asya'nın dönüp dururken ayağını gözüme vurmasıyla anladım diyecektim.
Açık olan gözüme nasıl olduğunu anlamadığım bir darbe indirmesiyle şimşek gibi,flaş gibi bir yıldız kümesi belirdi gözümün önünde.
O bana hediye ettiği yıldızlardan habersiz uyumaya devam ederken benim
Yıldızlı ve yıldızsız gözümden ve alakasız burnumdan gözyaşları su olup aktı .
Beyaz kısım şişti ve gerçekten çok ağrıdı.
''Mehmetttt'' dedim'' Yıldızları gördüm'' ve gülmeye başladık
Tekrar uzandığımda birinci yıldız saldırısının etkisinden kurtulamamışken ikinci ayak darbesiyle bir kez daha yıldızlarla buluştum.
Babası ve kızı beni yeni bir kaza olma ihtimaline karşı yalnız bırakırken,
ben ve yıldızlı şiş gözüm,tekrar düşünmeye başladık
bu yıldızlar gerçekse
kavak ağaçlarından tutacağım bulutlarında, beni küçük prensimin gezegenine götürebilme düşüncesi gerçek olabilir mi acaba?????

18 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Başından sonunun nasıl geleceği hiç belli olmayan, sonuyla da okuyanı abandone eden çok şirin bir parça olmuş. Çok sevdim.
Bu sayede yeni bir şey öğrenmiş oldum. "Evlatların ayağının çarptığı yerden yıldız bitermiş:))"
Bu arada büyük geçmiş olsun.
Sevgiler...

ramazan dedi ki...

:)

bed@rdem dedi ki...

çok geçmiş olsun... nadıl güldüm bilemezsin, benim baLLım da aynhı yıldızlarden hediye ediyor devamlı :) bu gidişle gökyüzünde hiç kalmayacak.... Sevgiyle

asyaselda dedi ki...

ASUMAN BENDE BAŞLARKEN ASLINDA ANLTMAK İSTEDİĞİMDEN FARKLI ŞEYLER ANLATTIĞIMI SONRA FARKETTİM:)
EET EVLADIN VURDUĞU YERDE YILDIZ BİTER BAŞKASI YAPMIŞ OLSA BUNU EMİNİ O YILDIZLARI ONADA GÖSTERİRDİM AMA ASYAYA SADECE GÜLÜP GEÇTİM:)
TEŞEKKÜR EDERİM:)

asyaselda dedi ki...

:):):)RAMAZAN ABİ GÜLME YAAAA:):):)

asyaselda dedi ki...

TEŞEKKÜRLER BADERDEM HALA GÖZÜM AĞRIYOR BİLİYORMUSUN:)
BEN BİRAZINI ALDIM YILDIZLARIN DEMEK GERİ KALANINIDA SEN ALMIŞSIN:)
BU ÇOCUKLAR PAYLAŞTIRMIŞ BİZE YILDIZLARI:)
AMA BEN BİR DAHA ALMAMAYIM MÜMKÜNSE:)
SEVGİLER

Zeugma dedi ki...

Tersi durumlar da olabiliyor...

Bir arkadaşım 3 aylık bebeğini gece beşiğinden yanına almış ve uyuyup kalmış sonra..
Sabah uyandıklarında bebeği karyolanın ayak kısmının altında bulmuşlar. Yani karı koca tepe tepe çocuğu yere düşürmüş :))))

Geçmiş olsun diliyorum..Evladın vurduğu yerde gül biter. Özellikle bilmeden yapmışsa gül bahçesi olursun..

Sevgilerimle...

asyaselda dedi ki...

Zeugma;
OOOOOOO O Çok fena bir durum olmuş..
Tehlikeli çocuk ile aynı yerde uyumak hem aile bireyleri hem çocuk için:):):):)
yıldızları kimin sayacağı belli olmuyor zira seninde belirttiğin gibi:)

ÇINAR'IN OYUNCAK ÇANTASI dedi ki...

:)Öncelikle geçmiş olsun.. Çınar'da bana yıldız izletmeyi çok seviyor.. Bu çoğunlukla saçımı ve kirpiklerimden çekerek oluyor. saçlarına yıldız düşmüş koparma anne şarkısını sanırım oğlum dramatize ediyor :) Sevgiler

Nihal Maya dedi ki...

İşte gene bi en sevdiğim enbi çok sevdiğim Tutunamayanlar gibi baş ucu kitabım Küçük prensimmm...
Kurgulamış bağlamışsın hoş durmuş kırptığın yıldızlar bence...
gördünmü bilmem görmüşsündür kesin vamıdır bilmem yoksa hemen edin hatta ben göndereyim sana üç boyutlusunu buldum ben Küçük prensin... bolca yıldız var çevirdikçe yanıp sönen...
asya nında en sevdiği olması dileklerimle...

Adsız dedi ki...

Demek yıldızları gördün:)
daha neler göreceğiz bakalım hep beraber:)
çok güzel anlatmışsın seldacım
asyacımı kocaman öpüyorum,
AYN,

Şenay - Doğa dedi ki...

Ah bu yıldızlarr :))) her evde varlar..

Kokla benım ıcın melegımı annesı..

asyaselda dedi ki...

çınarın annesi:)
ben gerçekten gördüm o yıldızları:):):)
göze gelince darbe gerçekten görüyorsun.şimdilik saç baş yıldızlarını görmedim:)
sevgiler

asyaselda dedi ki...

nihal yok canım :)
eski en eski kitabı vardı oda kaybolup gitti:)
merak ettim şimdi üç boyutlusunu asyaya alayım bari:)
sevgiler canım benim

asyaselda dedi ki...

aynur hoşgeldin anım benim:)
bakalım daha neler göreceğiz :)
toprağımı öp çok özledik bir yeni foto gönder yahu:)

asyaselda dedi ki...

şenay:)olur canım koklar öper üztüne birde ısısrırım:)
senda doğamı öp benim için:)

Ali İkizkaya dedi ki...

Amanın, amanın !
O tadından yenmez poğaça ayaklı pırasanın tepiği ve selda kızın gözleri. Gözler masum, ayaklar güçlü ve o0lanlara bak sen. Küçük Prens in yıldızına gecenin o saatinde ücretsizinden ızdıraplı, zonklamalı bir seyahat.
Şimdi ben sana en mükemmelinden bir asteroid muskası yazıp göndericem herkes rahat uyuyacak ve sende o yıldıza dilediğince uykularında gidip gelebileceksin.
Tilkinin Sırrı bölümünü bir kez daha oku gece yatmadan önce ama biraz soğuk kompress ve visine göz damlası bir kaç gün. Kan oturması varsa dağılsın. Çok acır, acıtır hem gözü hem de gönülü(tilkinin sırrı)

asyaselda dedi ki...

asteroid muskasımı ha ha haaaaa:)
geçti bile okudum tilkinin sırrını ama kitaptan değil...
unutmuşum bile okdar zaman olmuş ki...
okuyunca hatırladım tekrar çocuk gibi sevindim hatrladığıma sonra.
tilkinin sırrı....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...