2 Mayıs 2010 Pazar

Pazar Konseri:)

Değerli gönül dostları,

Bir pazar konserine daha hoşgeldiniz efendim.

Sanatçımız Asya hanımefendi bize Adana yöresinden 5 eseri yatılı bölge okulundan yaptığımız

canlı yayında seslendirecek .

Alkışlarınızla..........

Karşınızda ASYAAAAAAAA.

1:NASRETTİN HOCA-POTPORİ:(Ali babanın çiftliği,inatçı keçi)

video

2:İKİ İNATÇI KEÇİ

video

3:BİR GÜN BİR GÜN BİR ÇOCUK....

video

4:KÜÇÜK KURBAĞA

video

5:DANDİNİ DANDİNİ DASTANA

video

Bir pazar konserinin daha sonuna geldik efendim

Alkışlayan elleriniz dert görmesin.

Haftaya buluşmak dileğiyle

esen kalın gönül dostları:)

18 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ahh ne kadar şekersin asya:))...birgün bir çocuk sekeeey de sanmıs iladı...çok şeker çook

GüCüBe dedi ki...

Çok keyiflidi asya :)
Begüm öbüy öbüy , kuyluk diyerek tekrar tekrar dinledi :=)

Arzu Dodi dedi ki...

dinledik efenim konseri zevkleee
gel de burda dodiyle söyleyin asyacımmmm....
öptüm şeker yanaklarındna

suinci dedi ki...

hakketen çok datlı olmuş...:))

sebnem oguz dedi ki...

oyyy yerim ben o tatlı dili ...
Antalya'dan bol alkış efekti geliyor efenim...
Seldacım bu arada paslaşmaya devam degil mi ? :)

nehircce dedi ki...

Çok tatlısınn sen ya maşallah tonton yanaklarını öpüyorummm

Tibet'in annesi dedi ki...

bayılıyorum şu bücürlerin şarkı söylemesine! bi de ağzında sakız :P

asyaselda dedi ki...

teşekkürler:)çocukla çocuk:)
iladı iladı diye devam ediyor:)

begüm de eşlik etti desene bize:)öp yerime

bizde sizi öptük arzucum:)sözyleriz bir daha ki canlı yayında:)artık

teşekkürler suinciburcu:P

şebnem ortak blog açalım mı:)hep aynı yazıyoruz zaten:)bilmeden:)öptüm asya asya olduğundan mı acaba bir telapati kuruluyor aramızda:)

nehircce artık bebek yüzünü geride bırakmaya başladı:)çocuk havası veriyor ağzındaki sakızla:)

sibel:bende bende bende bayılıyorum ve o sakız:)dişlerindeki lekelere iyi geliyor ve sakızla birlikte şarkı gevelemesi şirin görünüyor:)öptüm:)

Deniz dedi ki...

Bravooo bravooo:) Yine döktürmüş

ramazan dedi ki...

Gülücüklerle izledi.Çok şekeydi...

Ege'nin Annesi; dedi ki...

harika çok beğendik, Ege ile dinleyip izledik ve alkışladık:)

elif ada dedi ki...

Kulaklarımızın pası gitti efendim. Agziniza, dilinize saglık. Alkislar, alkıslar...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Maşallah maşallah bücüre..Öp o tontiş yanaklardan bizim için :)
Seldacım, bloga koyduğun foto çok güzel olmuş, senin gözlerin ne kadar güzelmiş öyle :)
Ana-kız maşallah size :)

Mlke-Btkn dedi ki...

Bir düet yapmak lazım artık ;) :))

sakızda ağzında yanlızz, Delda ne dicem bu kız renk olarak babasına benzesede, yüz olarak ben sana benzetiyorum ;)
sevin hadi sevin :))

Batıkanı sormuşsun ya, aynı anası canımm aa aşk olsun :))

Deniz dedi ki...

Müjdemi isterim, nurtopu gibi bir mimin oldu :-PP

asyaselda dedi ki...

denizcim çiçekler yan odaya tatlım:):)en güzel yaz çiçeğide bana :)teşekkür edriz:)

teşekkürler ramazan abi:)

egemin annesi:)e alkışlara seste verin hep beraber haydiiiii:)

elif ada:)vallahi açıkçası ,şeyyy bu sesi hergün dinlediğimden biraz kulak cırmalayan hale geldi bizde size zevk verdiyse ne mutlu bize:)

ay emine dur utandırma bizi şimdi yahu:)teşekkür edriz:)

melike en kısa zmanda canım en kısa:)
bu arada bunu söyleyen tek kişi sensin ve bu yüzden dile benden ne dilersen artık:)öptüm batımı ve seni

asyaselda dedi ki...

dur sancılarım geçmedi daha:)bir kaç güne alır sever veririm:)

egeşüki dedi ki...

hani tanımasam sizleri.. Bu kız 2 yaşında olmaz diyeceğim ama.. maşallah süper . ege şarkı söyliyemeiyor henüz. oysa bende söylüyorum bunları ama.. Asyanın genlerinden gelen bir ilerilik var.. maşallah.. Yola devam..Asya hızla...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...