1 Nisan 2010 Perşembe

Yaşasın Mektup Kardeşliği

Ufacık bir okuma armağanıydı tek düşüncem
işin buralar varacağını
Eline kağıt alanın bende bende diye çırpınacağını
bambaşka hayatlar tanımanın onları bukadar heyecanlandıracağını
Hiç aklıma getirmemiştim.
Unutmuşum mektubu sadece Türkçe derslerinden tanıdıklarını.
Mektup diyince akıllarına gelenin tarihin sağ üst köşeye yazılıp ,sevgili diye başlanıp sonuna noktalı virgül konulacağından başka birşey gelmediğini.
Postacıyı bekleme,
zarfları heyecanla açıp her kelimeyi okuduktan sonra gülümsemenin zevkine varmadıklarını
Ama şimdi her gelen postacının teneffüste yolunu kesiyorlar
Ellerine aldıkları zarfları sınıflarına çıkana kadar herkese gösteriyorlar
Onlarca çocuk başında heyecanla açıp okuyorlar.
Çok uzaklarda kendilerini düşünen ,merak eden birilerinin olduğunu biliyorlar
Bambaşka bir hayata dokunamasalarda ,dahil olamasalarda
''İstanbula gelirsen denize gideriz ''cümlesine evet diyemeyeceklerinin farkında olsalarda
belki öğretmenim büyüyünce giderim beni ozaman tanır değilmi?umudunu içlerinde taşıyorlar.
Blog arkadaşım Tuğçe'nin sevgili meleği Öykü ve arkadaşı Deniz artık çoook uzaklarda minicik yüzleri güldürüyorlar.
Yaşasın mektup arkadaşlığı:)

7 yorum:

Hilal dedi ki...

ne güzel, hem esk bir geleneği sürdürmüşsünüz, hem de bambaşka hayatlar mektuplarda buluşmuşsunuz.. sevgiler

sedaca dedi ki...

Ben unuttum goruyor musun :( halbuki hilal ve yagmur mektup bekliyor, hay allah yaa hemen mail atiyorum, isteyen ben adres gondermeyen yine ben

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Selda çok güzel bir şey başlatmışsınız, çocuklar gibi bende burada mutlu mutlu okudum, gözlerim doldu. kocaman aferinler onlara

Zuzuların Annesi dedi ki...

Benimkiler biraz daha büyük olsaydı aslında ne güzel olurdu...
Çok güzel düşünmüşsün Selda'cım:)

SevGi'nin G'si dedi ki...

çok güzel bişey bu yaa. seldacım öğrencilerine ne güzel şeyler yaşatıyorsun, ne tatlı bir öğretmensin sen.. Egemen'in okula başlayacağı yıl İstanbul'a tayinini istesene... ;)

Ali İkizkaya dedi ki...

Oleyeyyy Dağılın Bakimm !

Dolmakalemlerin efendisi geldi. Ama kalbi kırık bir şövalye. Bu mektuplardan o da yazabilir ve alabilirdi. Ve kimse ona adresini vermedi.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Süper yapmışsınız. Benim kızım okuma bilmediği halde posta kutusundan bir mektup çıkar mı diye sürekli kontrol ediyor, onların heyecanını anlıyoruz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...